Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Fiat posega po zvezdah, z elektriko in slovensko ceno

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

hijena1 sporočil: 1.214
edin problem teh avtov, ki jih omenjaš je, kako jih pol parkirat v stanovanjskih naseljih, pred službo,.... a ja, pa v količini olja, ki ga pustijo na cesti

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2919169

Strani: 1

anon-191845 sporočil: 961
[Avto] Tema: Fiat posega po zvezdah, z elektriko in slovensko ceno
[#2919419] 06.04.21 18:42 · odgovor na: hijena1 (#2919169)
Odgovori   +    5
Doma smo najprej vozili Yugo 45A, z njim sem najhitreje prišel iz Umaga v Ljubljano pa je bila takrat avtocesta od Postojne do Ljubljane, edina napaka pri njemu je bila da mi je 1* potegnu pedal za plin not in sem letel v križišče k raketa, komaj zvozil (80.000km)
Nato je prišel na vrsto Rus Samara, odličen avto z napako da nisi mogel zapreti dovod zunanjega zraka v kabino, po menjavi elektronke pa je bil zlat do nesreče ko me je kamnion bočno nasadu v Avstriji (33.000km)
Nato je sledila Toyota Corola XL 1.3, kaj vse je dala z najimi 3 otroci skozi, bila je tudi zlata, mala poraba, nizka obraba gum po zaslugi navodil tovarne (imeli so drug sistem kroženja gum ob dosegu 10.000km), ogromen prtljažnik in vsi trije otroc so zadaj sedeli kraljevsko (95.000km)
Potem pa en velik polom, na srečo je šlo na službene stroške, cel kup dragih napak na W Caravelle CL, velikost da dol padeš, vidljivost na ravni avtobusov, druga vrsta 3 samostojni sedeži, zadaj klop, za njo pa kraljevski prtljažnik, žal je žena izsilila še največji Thule strešni kovček, moj užitek pa je bila muzika in še danes jo je veliko v njej za cel mali avto ampak smo vsi uživali z njo. Da ne pozabim na menjavo motorja, poraba pa konstantna polnih 20 let po 11,80l bencina ali 12,50l plina (440.000km)
Nato je sledil AUDI A6 TDI, super avto, nizka poraba od 4-7,7l/100km, ogromno prostora, le motor prešibak v zimskem času ker ni mogel ogreti kabine, žal je končal v verižnem trčenju tako spredaj kot zadaj jih je skupil (80.000km)
Pred dobrimi 10 leti prvi MB E240, bencin+plin, ogromna ladja, v pokoj je šel zaradi starosti in rjavenja, menjal smo tudi motor (175.000km)
Nekje na pol poti smo poverbali BMW E30, danes starodobnik z cca. 110.000km na števcu, večina original, samo barvan je bil na novo z original barvo, nobenih stroškov dodatnih, avto je velika uspešnica ljubljanskih ulic (60.000km)
Danes še enkrat MB E280 bencin+plin, imamo ga radi zaradi varnosti, pospeškov, ugodja, odlična klima in gretje, V6 motor kot pri prejšnjem z porabo med 6,19-10,94€/100km kombinacija plin+bencin (37.000km)

Izguba OLJA za vse naštete avte je manj kot 0,5 litra na asfaltu, ker je plin suh pa porabi motor kar 1l/7.500km.

Zdaj pa se vprašajte: koliko škode naredi proizvajalec EV ko naredi baterijo in koliko ko jo reciklira (ta postopek je Toyota osvojila šele po 15 letih proizvodnje), škoda za okolje je verjetno večja za nekaj stokratnikov za 1 baterijo kot pri vseh naših avtih izguba olja.

KM v oklepaju pomenijo koliko smo prevozili z njimi.

SREČNO VOŽNJO ŽELIM.

Strani: 1