13 min
Blaž Brodnjak: NLB bo čez pet let delala milijardo evrov čistega dobička na leto
2 uri
Vino tedna: Lapor belo 2020, Krapež
2 uri
Povezovanje slovenskih podjetij s poslovnimi priložnostmi v Nemčiji (Oglas)
5 ur
Obiskali smo skladišče visokoradioaktivnih odpadkov: zabojniki prenesejo padec letala
5 ur
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims 1
7 ur
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
7 ur
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
7 ur
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo 3
7 ur
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
7 ur
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
12 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
14 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
18 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas 1
20 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
20 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
20 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 11
21 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
22 ur
What TikTok Got Wrong About America
22 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-447401 sporočil: 293
[aimon]...
Povsem električni avtomobili se bodo vedno težje prodajali, ker bo premalo kupcev.
Trenutno se proda vse, kar se naredi in nič ne kaže, da bi se kje lahko začele nabirati zaloge neprodanih avtov. Zato so tvoja predvidevanja (na srečo) napačna.
EV ima precej prednosti pred bencinarjem, zlasti v naseljih saj nima lokalnih emisij v zrak in povzroča manjši hrup. Večino kilometrov pa večina voznikov naredi v naseljih in bližnji okolici.
Nekaj ljudi pa seveda dela pogosto daljše ture in za njih bo kakšen hibrid zagotovo boljša izbira, saj se bo med naselji vozil na bencin, po mestu pa na elektriko.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2913545

Strani: 1

anon-20668 sporočil: 3.976
[telexdell]
EV ima precej prednosti pred bencinarjem, zlasti v naseljih saj nima lokalnih emisij v zrak in povzroča manjši hrup. Večino kilometrov pa večina voznikov naredi v naseljih in bližnji okolici.
Nekaj ljudi pa seveda dela pogosto daljše ture in za njih bo kakšen hibrid zagotovo boljša izbira, saj se bo med naselji vozil na bencin, po mestu pa na elektriko.
Tole bom uporabil kot iztočnico za vprašanje:
- a mi zna kdo povedati, v čem je fora teh hibridov, ki malo vozijo na štrom, potem pa malo preklopijo (ali kombinirajo) še z bencinskim pogonom?
Z drugimi besedami, kaj je problem, da ne bi naredili avtov, kjer kolesa poganja(jo) izključno eletromotor(ji), ki imajo zmerno veliko baterijo za doseg nekaj dest kilometrov, zraven pa kot generator elektrike in podaljševanje dosega še bencinski motor (ali druge vrste agregata na fosilna goriva) ?

(če se ne motim, je bil Chevy Volt / Opel Ampera narejen na tem principu?)

Strani: 1