Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

hijena1 sporočil: 1.214
na ADACovi spletni strani imaš teste z izmerjnim hrupom pri 130km/h.

če pomisliš, da se en elektromotor za oddajo ustrezne moči za hitrost 130km/h bistveno manj dere kot en bencinar, da o dizlih sploh ne govorimo, pol ti je jasno, da ob enakih vrednostih hrupa to pomeni, da izolacije ni kaj dosti (že za to, da pršparajo na kg). to pomeni, da bo pri 160 žvižgal, šklenfetal,...

če nam res uvedejo AC polcijo, pa tko ne boš mogu dirkat. že sedaj maš al situacijo, ko je AC polna in z ritjo poploskaš, če gre 120 po prehitevalnem. če je pa slučajn prazna, pa cajoti binglajo z nadvozov, počivališč,... pa merjo, kdo se slučajno pele več k 135. in če bi se vsi lepo pelal tja do 140 brez harmonike, bi iz MB v KP pršu tik tak pa še utrujen ne bi bil. tisto nenehno pospeševanje zaviranje, opazovanje, kdaj ti bo nekdo u kufrraum prletu, ker mu je 140 čist premal, kdaj ti bo nekdo skoču iz kolone s 40km/h manj pred nos, pa na uvozih...tam se A je to šele začne!?! vratolomnih 60 na ur direkt na voznega, kljub še vsaj 100m pospeševalnega. amapak za njem se najde še huj pacient! z 10 več na prehitevalnga, ker on že ne bo več gledal tega počasneta, kako se vleče. niso stari dirkači zaston rekl: ni tolk važn, kolk hit prletiš v ovink (si nakopleš ful problemov), ampak kolk hit greš iz njega (al rešuješ probleme al pospšuješ). in še enkrat otroc: VARNOSTNA RAZDALJA!