Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bigl sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 01.03.2021 09:14
Tesla je začela proizvodno praktično iz nule, medtem ko ima poršl stoletne izkušnje s proizvodnjo. Itak se kupci odločajo(mo) na osnovi primerjave. Cenovno pa bo še zanimivo ali bo konkurenca delovala. Za porše sem prepričan, da bo cenovno manj elastičen od drugih (če bo znamka še vedno v ospredju, kar pa dvomim). Lep dan.

P.S.: Bugatti, specifičen trg bolj zaradi prestižne cene.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2909791

Strani: 1

anon-182066 sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: anon-182066 01.03.2021 10:03
[bigl]
Tesla je začela proizvodno praktično iz nule, medtem ko ima poršl stoletne izkušnje s proizvodnjo. Itak se kupci odločajo(mo) na osnovi primerjave. Cenovno pa bo še zanimivo ali bo konkurenca delovala. Za porše sem prepričan, da bo cenovno manj elastičen od drugih (če bo znamka še vedno v ospredju, kar pa dvomim). Lep dan.

P.S.: Bugatti, specifičen trg bolj zaradi prestižne cene.
Porsche jasno, da ne bo znižaval cen, ker njegovi kupci niso široke mase, ki trzajo na ceno, pač pa tisti, ki imajo denar. Prenizka cena bi jim vsaj pri doseganju dobička, močmno škodovala.
PyotrNovak sporočil: 5.775
Nakoncu bo pa vseeno Tesla in zalujoci ostali.
Prihaja Tesla Roadster, ki bo naredil fasirano meso iz Porscha za isto ceno in mogoce malo pocasnejsi od Bugattija za velikokrat nizjo ceno.
Dajte ljudje zastopit, da ima Tesla zakljucen ekosistem, vsi ostali pa delajo telefone.
Direkt iz Jobsove knjige. Koliko je danes vreden Apple, ki so mu ze stokrat napovedali konec?
Nov kamencek v mozaiku je Starlink, kjer bo del pasovne sirine namenjen njegovim avtomobilom: telemetrija, zabava, navigacija. Ker pozna svoj sistem, se drugi ponovno ne bodo mogli primerjati, ker bod VSE delali z drugimi izvajalci, ki pa tudi hocejo zasluzit.
Torej NE sposobnosti NE cena ne morejo bit primerljive.

Strani: 1