Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-116402 sporočil: 4.340
[vrac]
Tudi ča bi se BEV polnila izključno iz termoelektrn na premog, pa se seveda niti zdaleč ne, je onesnaževanje manjše kot pri klasičnem pogonu. Izkoristek BEV je bistveno večji kot pri naftaših.
Pri BEV imaš naslednje pretvorbe:
premog->mehanska energija->električna energija->prenos energije po omrežju (sevalne in ohmske izgube, spreminjanje napetosti)->usmerjanje električnega toka in regulacija napetosti za polnjenje baterije->polnjenje baterije->praznjenje baterije->razsmerjanje električnega toka->pretvorba v mehansko energijo v elektromotorju
Prvi korak ti vzame ca. 55% energije, ostali pa med 1% in 10% vhodne energije za dano stopnjo.

Pri ICE imaš naslednje pretvorbe:
gorivo->ICE->menjalnik
Prva stopnja ti vzame ca. 65% energije, druga ca. 5%.

Tole je kar se tiče energije. Pri emisijah CO2 moraš upoštevati še to, da je premog sestavljen 100% iz ogljika, medtem ko ima gorivo za ICE delež ogljika ca. 90%. Poleg tega ima premog zgolj 70% kurilne vrednosti goriva za ICE.
Pa še zdaleč ne bo dodatna potrebna elektrika proizvedena iz TEŠ, ki je itak kar se tiče elektrarn na premog, ena najboljših na svetu. Tvoje mnenje je napačno.
Ne bom se ponavljal. Ti itak nisi izpodbijal mojih argumentov zakaj naj bi BEV vozili 100% na premog.
Pa niso Nemci in Angleži padli na glavo, da bi podpirali elektromobilnost, če bi držalo to, kar nakateri na tem forumu zaradi uporabe napačnih izhodišč trdite v nedogled.
Politiki niso nikoli bili referenca za pravilne odločitve pri problemih, ki so povsem tehnične narave.