Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Šoštanjski svetniki nasprotujejo sosežigu odpadkov v Tešu
Strani: 1
sporočil: 30.415
Namesto sežiga odpadkov bi novo investicijo v TEŠ 7 v ocenjeni
vrednosti 5 milijard, ki jo bodo šaleški fantje "dogurali" na 7
milijard, kar pomeni raj za Šaleško dolino.
sporočil: 2.857
Imamo tu kakšne energetike, strojnike na forumu? Ali je sežiganje
odpadkov res tveganje za kvaliteto zraka? Se oddajajo kakšne
vonjave? Kolikor vem je sežigalnica na Štajerskem postavljena
relativno zelo blizu mesta Gradec (če ne celo v mestu samem?)? in
očitno tam špila. Zakaj torej ne špila pri nas? LP
sporočil: 5.775
Ja JE strupeno in to ornk. Kot DIOXIN strupeno.
duckduckgo.com/?q=ha...7__&ia=web
Pa ne se sekirat. VSA roba iz kitajsek je pripeljana semna ta način. Pogon na gorivo ki je v bistvu odpadek. Malo stran od obale na dizel, nato pa pogret to svinjarijo, da sploh teče in GASA. Ko jebe okolje. Mi pa tule v EU vse "zeleno".
Danes je najbolje bit totalen ignorant, se vsaj sekiraš ne.duckduckgo.com/?q=ha...7__&ia=web
Pa ne se sekirat, saj nas tudi drugače zastrupljajo.
Nanodelci v novih dizlih recimo, sploh ni pojasnjeno kako se to v telesu obnaša. PAZI, v starih jih ni toliko, ker je gorivo manj razpršeno, nižji tlak in večje šobe.
duckduckgo.com/?q=na...7__&ia=web
Domišljavi lopovi, pohlepneži, tehnični analfabeti vodijo butasto rajo, ki si domišlja da ve vse.
EU poslancev je cca 6% z ustrzno izobrazbo, da lahko približno zastopijo kaj jim predlagajo, ostali se delajo da zastopijo. Naša Violetka je tipičen primerek: scuzat vse kar se da, zastopit pa niti osnov od osnov fizike. Ja pa zato reinkarnirana Indijanka.
Sicer NE bi bilo danes takega naslova: Epidemijo izkoristiti za več pravic v prihodnosti, ne manj. Seveda PRAVICE so važne, ko JEBE dolžnosti.
Old Rome all over again.
Hiša gori, mi pa izbiramo barvo za steno.
duckduckgo.com/?q=ha...7__&ia=web
Pa ne se sekirat. VSA roba iz kitajsek je pripeljana semna ta način. Pogon na gorivo ki je v bistvu odpadek. Malo stran od obale na dizel, nato pa pogret to svinjarijo, da sploh teče in GASA. Ko jebe okolje. Mi pa tule v EU vse "zeleno".
Danes je najbolje bit totalen ignorant, se vsaj sekiraš ne.duckduckgo.com/?q=ha...7__&ia=web
Pa ne se sekirat, saj nas tudi drugače zastrupljajo.
Nanodelci v novih dizlih recimo, sploh ni pojasnjeno kako se to v telesu obnaša. PAZI, v starih jih ni toliko, ker je gorivo manj razpršeno, nižji tlak in večje šobe.
duckduckgo.com/?q=na...7__&ia=web
Domišljavi lopovi, pohlepneži, tehnični analfabeti vodijo butasto rajo, ki si domišlja da ve vse.
EU poslancev je cca 6% z ustrzno izobrazbo, da lahko približno zastopijo kaj jim predlagajo, ostali se delajo da zastopijo. Naša Violetka je tipičen primerek: scuzat vse kar se da, zastopit pa niti osnov od osnov fizike. Ja pa zato reinkarnirana Indijanka.
Sicer NE bi bilo danes takega naslova: Epidemijo izkoristiti za več pravic v prihodnosti, ne manj. Seveda PRAVICE so važne, ko JEBE dolžnosti.
Old Rome all over again.
Hiša gori, mi pa izbiramo barvo za steno.
sporočil: 8.236
1. Zo-kan je rešil to hitro v Lj. Plinska turbina. Nič ni
razmišljal kaj dosti.
2. 2010 se je Puklavec spraševal, kaj zaboga delajo premogovno peč v Velenju, če pa v EU gre vse v smeri dodatne obdavčitve te tehnologije in poleg teg se ve, da je kurilnost velenjskega premoga slaba.
Pa so ga ignorirali, ker so hoteli služiti.
Potem jim je predlagal: "Mi smo TEŠ ponudili, da nam prek plinovoda CO2 pošiljajo v Koper, kjer ga bomo utekočinili in odpeljali."
Pa spet nič od posla.
Rešitev. Naj vprašajo Zokana, ki ni čakal, ampak je rešil problem. Seveda je spet ta "nesrečni" CO2 problem tudi pri plinski enoti, ampak naj "preplačajo" še tech. za skladiščenje C pod zemljo, pa mirna Litva ali pa naj ta CO2 odvažajo iz države. Jeboga ta CO2.
(Brestanica ima poslej tudi plinski blok, pa vse ok.)
3. Je pa posebno vprašanje, zakaj v Slo ne moremo nikjer (so)sežigalnice postaviti...
2. 2010 se je Puklavec spraševal, kaj zaboga delajo premogovno peč v Velenju, če pa v EU gre vse v smeri dodatne obdavčitve te tehnologije in poleg teg se ve, da je kurilnost velenjskega premoga slaba.
Pa so ga ignorirali, ker so hoteli služiti.
Potem jim je predlagal: "Mi smo TEŠ ponudili, da nam prek plinovoda CO2 pošiljajo v Koper, kjer ga bomo utekočinili in odpeljali."
Pa spet nič od posla.
Rešitev. Naj vprašajo Zokana, ki ni čakal, ampak je rešil problem. Seveda je spet ta "nesrečni" CO2 problem tudi pri plinski enoti, ampak naj "preplačajo" še tech. za skladiščenje C pod zemljo, pa mirna Litva ali pa naj ta CO2 odvažajo iz države. Jeboga ta CO2.
(Brestanica ima poslej tudi plinski blok, pa vse ok.)
3. Je pa posebno vprašanje, zakaj v Slo ne moremo nikjer (so)sežigalnice postaviti...
sporočil: 10.844
[]Brestanica ima samo Plinski blok...Plinsko turbino, da ne bo pomote...Več teh ima...
1. Zo-kan je rešil to hitro v Lj. Plinska turbina. Nič ni razmišljal kaj dosti.
2. 2010 se je Puklavec spraševal, kaj zaboga delajo premogovno peč v Velenju, če pa v EU gre vse v smeri dodatne obdavčitve te tehnologije in poleg teg se ve, da je kurilnost velenjskega premoga slaba.
Pa so ga ignorirali, ker so hoteli služiti.
Potem jim je predlagal: "Mi smo TEŠ ponudili, da nam prek plinovoda CO2 pošiljajo v Koper, kjer ga bomo utekočinili in odpeljali."
Pa spet nič od posla.
Rešitev. Naj vprašajo Zokana, ki ni čakal, ampak je rešil problem. Seveda je spet ta "nesrečni" CO2 problem tudi pri plinski enoti, ampak naj "preplačajo" še tech. za skladiščenje C pod zemljo, pa mirna Litva ali pa naj ta CO2 odvažajo iz države. Jeboga ta CO2.
(Brestanica ima poslej tudi plinski blok, pa vse ok.)
3. Je pa posebno vprašanje, zakaj v Slo ne moremo nikjer (so)sežigalnice postaviti...
Da preciziramo...gorivo zgori v plinski turbini (ne v kotlu), ki je še najbolj podobna reaktivemnu motorju...
Taki plinski turbini se pogosto na izpuhu doda še parni del...parna turbina, ki s preostankom vročih dimnih plinov proizvaja paro in jo vodi na parno turbino in s tem poveča izkoristek (eksergijski) postrojenja.
sporočil: 10.604
Brestanica ima pri tem še vlogo Backupa za Krško. Njena primarna
naloga je zagotavljati vir energije za Nuklearko v primeru
pizdarije v NEK.
Seveda se jo smiselno porabi za glajenje špic navzgor ali navzdol v omrežju, ker ima zagonski cajt kratek.
Seveda se jo smiselno porabi za glajenje špic navzgor ali navzdol v omrežju, ker ima zagonski cajt kratek.
sporočil: 40
čas vnosa: 28.01.21 00:55
Tehnologija sežiganja odpadkov obstaja že iz 70-ih let (Nemčija) Z
ustreznimi filtri (elektrofiltri, pranje plinov...) so izpusti
neškodljivi. Je pa posebnost peči v tem, da poteka sežiganje pri
višjih temperaturah, kot v običajni TE na premog. Zato za sežig
odpadkov običajne TE niso primerne. So pa zadostne temperature v
cementarnah in mogoče (ugibam) TE na slabše premoge - lignit.
Reciklaža odpadkovi (plastika) ni smiselna, dokler je šlo jih je EU izvažala na Kitajsko. So pa odpadki (tudi gospodinjski) visoko-kalorično gorivo, tako da ima praktično vsako večje nemško mesto svojo sežigalnico. Sežigalnico imaš tudi sredi Dunaja.
Gospodinjski odpadki + plastika v osnovi nimata težkih kovin (bi bili že v času uporabe izdelki nevarni). To pa ne moremo reči za premogov pepel, ki vsebuje veliko težkih kovin itd. Dioxini nastanejo pri nepopolnem zgorevanju določenih plastik, tega prav zaradi visokih temperatur (okoli 2000 °C) v kurišču sežigalnice ni.
Reciklaža odpadkovi (plastika) ni smiselna, dokler je šlo jih je EU izvažala na Kitajsko. So pa odpadki (tudi gospodinjski) visoko-kalorično gorivo, tako da ima praktično vsako večje nemško mesto svojo sežigalnico. Sežigalnico imaš tudi sredi Dunaja.
Gospodinjski odpadki + plastika v osnovi nimata težkih kovin (bi bili že v času uporabe izdelki nevarni). To pa ne moremo reči za premogov pepel, ki vsebuje veliko težkih kovin itd. Dioxini nastanejo pri nepopolnem zgorevanju določenih plastik, tega prav zaradi visokih temperatur (okoli 2000 °C) v kurišču sežigalnice ni.
sporočil: 10.604
hm:
www.wingd.com/en/doc...guideline/
Od začetka lanskega leta.. al kuriš HFO z vsebnostjo žvepla do 0,5%, ali pa moraš imet inštaliran scrubber. Samo to.. je podražilo ceno tone prevoza za cca 25%. Cel kup ladij starih okoli 10 let (Sicer samo po sebi docela uporabno) pa se je znašlo v Alangu in Chittagongu na plaži, kjer jih počasi režejo na kose, ker se inštalacija scrubberja ne izplača.
Da pa dava številke v perspektivo.. POmorsko strojništvo je moje področje.
Maersk EEE serija ima vgrajena 2 motorja, vsakj z instalirano MCR močjo 40 MW, skupaj 80MW, in prepelje 155.000 ton tovora v zabojnikih. Povprečna netto nosilnost poolpriklopnika je (bodiva velikodušna) 30 ton. Se pravi bi za enak efekt potreboval 5166 tovornjakov, in če ima vsak instalirano moč 250kW (Eni več, drugi manj), bi bila kombinirana instalirana moč teh vozil 5.166 * 250=1,291GW. Potreboval bi tudi 5166 * 3 voznikov, če naj vsak voznik dela 8ur na dan, se pravi 15.500 ljudi ki jedo serjejo ščijejo, in odpadkujejo. Potreboval bi tudi avtocesto od Šanghaja do denimo Budimpešte. kolona teh vozil pa bi bila dolga (vkalkulirajva še 15m varnostne razdalje) 170,5km. Vse to bi bila alternativa ladji dolžine 400m, širine 60m, ugreza 15.5m, in s posadko 23 ljudi.
Zdaj pa pomisli, da ima Maersk na liniji Kitajska - EU zaposlenih vseh 20 ladij te serije, potem vseh 8 ladij serije E (Malo manjše, in le z enim 120MW motorjem), potem vseh 11 ladij serije H (Maersk Hamburg, Maersk Havana, in Maersk Horsburgh so redne obiskovalke Luke Koper). Skupaj ima le Maersk na tej liniji zaposlenih okoli 100 kontejnerskih ladij Potem pa imava tu še ladjarje CMA CGM, Evergreen, Hapag LLoyd, ONE, in še nekaj drugih..
Prav pri Maersku je zanimivo, da so prve scrubberje za SCR redukcijo emisij Žveplovega dioksida vgradili v Odenseju v Serijo E, in to leta 2006, še predno so na IMO sploh pomislili na kako okoljevarstveno omejevanje tega.
In dodatno. Kurjenje HFO-380 (Olja z viskoznostjo 380cSt (mm2/s) pri 50°C je prepovedano v nekaterih področjih sveta. moraš šaltat na MDO. In kazni, če te dobijo, se merijo s petimi nulami, in spredaj ni nula.
www.wingd.com/en/doc...guideline/
Od začetka lanskega leta.. al kuriš HFO z vsebnostjo žvepla do 0,5%, ali pa moraš imet inštaliran scrubber. Samo to.. je podražilo ceno tone prevoza za cca 25%. Cel kup ladij starih okoli 10 let (Sicer samo po sebi docela uporabno) pa se je znašlo v Alangu in Chittagongu na plaži, kjer jih počasi režejo na kose, ker se inštalacija scrubberja ne izplača.
Da pa dava številke v perspektivo.. POmorsko strojništvo je moje področje.
Maersk EEE serija ima vgrajena 2 motorja, vsakj z instalirano MCR močjo 40 MW, skupaj 80MW, in prepelje 155.000 ton tovora v zabojnikih. Povprečna netto nosilnost poolpriklopnika je (bodiva velikodušna) 30 ton. Se pravi bi za enak efekt potreboval 5166 tovornjakov, in če ima vsak instalirano moč 250kW (Eni več, drugi manj), bi bila kombinirana instalirana moč teh vozil 5.166 * 250=1,291GW. Potreboval bi tudi 5166 * 3 voznikov, če naj vsak voznik dela 8ur na dan, se pravi 15.500 ljudi ki jedo serjejo ščijejo, in odpadkujejo. Potreboval bi tudi avtocesto od Šanghaja do denimo Budimpešte. kolona teh vozil pa bi bila dolga (vkalkulirajva še 15m varnostne razdalje) 170,5km. Vse to bi bila alternativa ladji dolžine 400m, širine 60m, ugreza 15.5m, in s posadko 23 ljudi.
Zdaj pa pomisli, da ima Maersk na liniji Kitajska - EU zaposlenih vseh 20 ladij te serije, potem vseh 8 ladij serije E (Malo manjše, in le z enim 120MW motorjem), potem vseh 11 ladij serije H (Maersk Hamburg, Maersk Havana, in Maersk Horsburgh so redne obiskovalke Luke Koper). Skupaj ima le Maersk na tej liniji zaposlenih okoli 100 kontejnerskih ladij Potem pa imava tu še ladjarje CMA CGM, Evergreen, Hapag LLoyd, ONE, in še nekaj drugih..
Prav pri Maersku je zanimivo, da so prve scrubberje za SCR redukcijo emisij Žveplovega dioksida vgradili v Odenseju v Serijo E, in to leta 2006, še predno so na IMO sploh pomislili na kako okoljevarstveno omejevanje tega.
In dodatno. Kurjenje HFO-380 (Olja z viskoznostjo 380cSt (mm2/s) pri 50°C je prepovedano v nekaterih področjih sveta. moraš šaltat na MDO. In kazni, če te dobijo, se merijo s petimi nulami, in spredaj ni nula.
sporočil: 10.844
[Endimion]Seveda...Primarno je bila Brstanica postavljana za NEK...
Brestanica ima pri tem še vlogo Backupa za Krško. Njena primarna naloga je zagotavljati vir energije za Nuklearko v primeru pizdarije v NEK.
Seveda se jo smiselno porabi za glajenje špic navzgor ali navzdol v omrežju, ker ima zagonski cajt kratek.
sporočil: 5.775
Nekoč na radiu spotoma pobral intervju z gospodom iz Štefana, ko so
razpravljali če se iz pepela splača pobrat radioaktivni izotop
Torijs. Letna "proizvodnja" par kg. Pa vesele počitnice v
Istri.
Poljski premogi so tudi precej raidoaktivni. Najprej se stvar koncentrira v pepelu, nato pa ga na deponiji voda še izpira na dno.
Zato tudi radioaktivnost NI tako huda kot nabijajo. Obe japonski mesti bi morali biti še danes nenaseljeni, da o Černobilu ne govorim.
Poljski premogi so tudi precej raidoaktivni. Najprej se stvar koncentrira v pepelu, nato pa ga na deponiji voda še izpira na dno.
Zato tudi radioaktivnost NI tako huda kot nabijajo. Obe japonski mesti bi morali biti še danes nenaseljeni, da o Černobilu ne govorim.
sporočil: 2.857
Zanimiva debata. Kot laiku se mi zdi, da alternative so, ampak da
očitno sistema ne znamo tako zdizajnirati, mogoče predvsem zaradi
zelenih pritiskov, ki še tako dodatno otežijo vsakršno planiranje,
saj 'kot ata na mamo' pašejo na zbirokratiziranost postopkov.
Vedno pa se mi je zdlo čudno, da nismo Puklavca bolj izkoristili.....
Vedno pa se mi je zdlo čudno, da nismo Puklavca bolj izkoristili.....
sporočil: 5.775
Še tebi hvala za pojasnilo. Si vedel da ima lignit kemično vezane
cca 7% vode? Smo jo pri analitski kemiji izločali s kuhanje v
Xylolu? malo daleč nazaj je že - 1976.
Kurilna vrednost lignita je cca bukova drva. Je bilo žalostno ko so lopovi lagali po medijih ko se je TEŠ hotel gradit.
Sem malo zabremzal pridobivanje splošnih informacij; teram razvoj novih izdelkov in prodajo, da bom pri ponovnem odprtju imel dobro prednost. Danes je zlat čas za oboje, ko vsi nekaj stiskajo. Pa še to prednost imam, da so stroški minimalni, lastna pamet je pa itak zastonj.
Kar mi ostane časa pa počasi sestavljam mali studio, kjer igram in pojem za svojo dušo. Simulacija zvoka je šla tako daleč, da lahko simuliraš poljubno kitaro, celo model in magnete lahko izbiraš. Cena pa se za vse gibljejo v razponu parsto €. Danes je RAJ, če si muskontar. Oprema je praktično zastonj.
Kurilna vrednost lignita je cca bukova drva. Je bilo žalostno ko so lopovi lagali po medijih ko se je TEŠ hotel gradit.
Sem malo zabremzal pridobivanje splošnih informacij; teram razvoj novih izdelkov in prodajo, da bom pri ponovnem odprtju imel dobro prednost. Danes je zlat čas za oboje, ko vsi nekaj stiskajo. Pa še to prednost imam, da so stroški minimalni, lastna pamet je pa itak zastonj.
Kar mi ostane časa pa počasi sestavljam mali studio, kjer igram in pojem za svojo dušo. Simulacija zvoka je šla tako daleč, da lahko simuliraš poljubno kitaro, celo model in magnete lahko izbiraš. Cena pa se za vse gibljejo v razponu parsto €. Danes je RAJ, če si muskontar. Oprema je praktično zastonj.
Strani: 1