2 min
Varnostna tveganja pri uporabi digitalnih identitet
19 min
Izzivi in prelomnice
22 min
Blaž Brodnjak: NLB bo čez pet let delala milijardo evrov čistega dobička na leto 1
3 ure
Vino tedna: Lapor belo 2020, Krapež
3 ure
Povezovanje slovenskih podjetij s poslovnimi priložnostmi v Nemčiji (Oglas)
6 ur
Obiskali smo skladišče visokoradioaktivnih odpadkov: zabojniki prenesejo padec letala
6 ur
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims 1
7 ur
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
8 ur
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
8 ur
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo 5
8 ur
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
8 ur
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
13 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
15 ur
Najbolj brani članki danes
17 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 6
18 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas 1
20 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
21 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
21 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 11
22 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

velikipok sporočil: 1.340
čas vnosa: 26.01.21 09:26
Da ga slučajno nisi malo pihnil?
Barvanje tunelov
ne zgolj neBEV, v zrak gredo od gum, prahu s cestišča, siceršnje umazanije
protihrupne ograje mi z elektrčnimi ne potrebujemo
potrebuješ ljubček, potrebuješ, pri vožnji na avtocesti je pretežni izvor hrupa/zvoka kotalni upor (gume) in ne zvok motorja
a vseeno je vinjeta po enaki ceni, kot za dizle.
Prav je tako, še bolj draga bi morala biti za BEV, saj so precej težji zaradi baterije in s tem bolj uničujejo ceste, vse ostalo, razen izpusti med vožnjo so primerljivi.
Dajmo vse cene stroškovno, pa bomo videli, kaj se splača. Realna cena naftnega goriva (po več razsikavah), ki vključuje vse stroške, ki jih uporaba le teh povzroča je pri 6€ za liter.
In potem se zbudiš in začudem ugotoviš, da so bile zgolj sanje... Vir? Potem pa dajmo ugotoviti to isto za trenutni električni mix (gledano svetovno)
Po podatkih svetovne banke so subvencije za fosilna goriva ranga 100 krat višje od vseh subvencij za OVE, električne avtomobile in obnovljivo energijo nasploh.

A ti sploh veš kaj je faktor 100??? Vir?
Ker sicer bom sam v meni lastnem pametovanju pač rekel, da so subvencije za OVE, BEV in ostalo super druper šaro 1.000-krat višje od subvencij za fosilce. I nikome ništa!
Smo že večkrat govorili o tem, da je potrebno pri fantazijah prilepiti tudi vir, da ga lahko preverimo, sicer je vse na nivoju baba rekla...