Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Naložba v električni nissan leaf se izplača pri 15.200 kilometrih na leto
Strani: 1 2
sporočil: 376
[Nollem]V NT je pogosto tudi zastonj in celo negativna cena. Saj dizel tudi izvira iz bistrega izvira pod bencinsko
> [kekez]
> Ali, tako kot jaz, ga vedno polniš na zastonjskih polnilnicah.
A to so te polnilnice pod drevesi na katerih raste elektrika?
sporočil: 376
Saj sonce bo tudi ugasnilo, saj nismo v Afriki da bo česa
zmanjkalo. Par redukcij in bo takoj 100 mlrd eur za rešitev
problemov
sporočil: 376
Pri 150t km še kar neto 100% baterije, tesle bo večina imela večjo,
kdor več polni na DC, v glavnem popolno nepoznavanje in bluzenje
sporočil: 376
Ja 10 let stara polnjena samo na DC, sedanje bistveno boljše v
vsem, kaj vse se pripravlja, tudi za hranilnike, pa ne bi
sporočil: 376
Na 400 km napolnit na DC v pol ure je res problem, prej z dizlom
sem delal pogostejše odmore in 2x bolj utrujen na koncu, in ne
prodajat celih buč
sporočil: 5.775
OK, KOLEGA. ;) Sem precej brutalen do ljudi ,ki nekaj na pol
preberejo, narobe razumejo in trdijo da bo entropija
reverzibilna.
Čeprav sem o motorjih zvedel veliko v srednji šoli, ko je ta bila še ŠOLA. Na faksu pa lahko tudi nič, odvisno katero smer vpišeš.
Tole bo zjebalo zahod da ni res. Pa nisem fanatik, se zanimam za sončno že od cca 1973, ko so bile preve knjige na to temo na voljo v US infomacijskem centru. Samo uporabljat je treba to kar se splača, NE rinit z glavo skozi steno.
Čeprav sem o motorjih zvedel veliko v srednji šoli, ko je ta bila še ŠOLA. Na faksu pa lahko tudi nič, odvisno katero smer vpišeš.
Tole bo zjebalo zahod da ni res. Pa nisem fanatik, se zanimam za sončno že od cca 1973, ko so bile preve knjige na to temo na voljo v US infomacijskem centru. Samo uporabljat je treba to kar se splača, NE rinit z glavo skozi steno.
sporočil: 664
Cena nočne energije, ki jo plačujem je pod 5 centov za kWh z DDV.
Paket "napredni" pri E3. Cena kWh je 1 cent. Z omrežnino in DDV je
pod 5. Za 4 avta doma je račun s fiksnimi stroški do sedaj dosegel
največ 32€.
Seveda sem doma v bloku. Polnilnica na fasadi i poseben lasten priključek 3*16A.
Moj Leaf ima 215.000 km v 4 letih.... Prve tri smo prevozili 180.000, a ko je žena nabavila Kono je Leaf veliko manj uporabljan.
Kona bo padla na 80% pri cca 600.000 km... (1500 ciklov).
Baterije v recimo razvitem avtu so vedno takoj prodane v minuti, ker jih rabijo lastniki solarnih elektrarn.
Rabljen električni veliko bolj drži ceno kot dizel.
Glede na decembrsko prodajo električnih plugin vozil v Nemčiji (26%) sem prepričan, da bo 2025 velika večina prodanih avtov električnih. Naftne bodo kupovali le posebneži in gemblerji.
Seveda sem doma v bloku. Polnilnica na fasadi i poseben lasten priključek 3*16A.
Moj Leaf ima 215.000 km v 4 letih.... Prve tri smo prevozili 180.000, a ko je žena nabavila Kono je Leaf veliko manj uporabljan.
Kona bo padla na 80% pri cca 600.000 km... (1500 ciklov).
Baterije v recimo razvitem avtu so vedno takoj prodane v minuti, ker jih rabijo lastniki solarnih elektrarn.
Rabljen električni veliko bolj drži ceno kot dizel.
Glede na decembrsko prodajo električnih plugin vozil v Nemčiji (26%) sem prepričan, da bo 2025 velika večina prodanih avtov električnih. Naftne bodo kupovali le posebneži in gemblerji.
sporočil: 33
To pa so buče. Dajte fantje malo pogledat in preverit predno pišete
kar pišete.
Novi Megan je Milač napisal, da ga dobiš za 22190, na Avtonetu so oglaševani za 18500 EUR - resda z ročnim menjalnikom. Cene elektro avtomobilov; 7 let star LeaF z baterijo in 60.000 prevoženimi pa 8.900 EUR (vir Autoscout). Za novega Leafa imam ponudbo za 26.000 EUR. Torej v 7 letih z Leafom na amortizaciji je izgube ca. 17.000 EUR. Boš torej po 7 letih za Megana dobil le še 1000 EUR? Mislim, da vseeno precej več. Realno se še vedno večina zelo boji rabljenih električnih avtomobilov. Z Leafom s 40 Kwh baterijo sem AC s hitrostjo 130 km/h uspel prevoziti 150km. Mestna vožnja pa do 230 km.
Novi Megan je Milač napisal, da ga dobiš za 22190, na Avtonetu so oglaševani za 18500 EUR - resda z ročnim menjalnikom. Cene elektro avtomobilov; 7 let star LeaF z baterijo in 60.000 prevoženimi pa 8.900 EUR (vir Autoscout). Za novega Leafa imam ponudbo za 26.000 EUR. Torej v 7 letih z Leafom na amortizaciji je izgube ca. 17.000 EUR. Boš torej po 7 letih za Megana dobil le še 1000 EUR? Mislim, da vseeno precej več. Realno se še vedno večina zelo boji rabljenih električnih avtomobilov. Z Leafom s 40 Kwh baterijo sem AC s hitrostjo 130 km/h uspel prevoziti 150km. Mestna vožnja pa do 230 km.
sporočil: 5.775
NE trudi se. Si nov in zagnan, toda trud je POPOLNOMA odveč. Danes
DEJSTVA, DIAGRAMI ne pomenijo popolnooma NIČ! Oni VEDO, da imajo
prav.
Upam da ne bodo "imeli prav" vse nazaj do votlin.
Upam da ne bodo "imeli prav" vse nazaj do votlin.
sporočil: 4.080
[velikipok]Moje življenje poteka tako, da 1x tedensko (v času korone na 14 dni) priključim avto na brezplačno polnilnico, ko pridem v službo in ga odključim, ko grem domov.
Je pa res, da imaš zgleda full časa in ne potuješ skoraj nikamor. Ker jaz zagotovo skoraj nikoli nimam časa pol ure čakati, da se mi na brezplačni polnilnici natoči za nekaj km. Pač različni life style... Nič narobe, samo ne prodajati bučnic.
Brez dodatnega polnjenja komot pridem v Mb in nazaj, ali v Kp in nazaj. Čeprav na obeh destinacijah tudi dam polniti, če sem slučajno blizu ustrezne (zastonjske) polnilnice.
Hitre (ponavadi plačljive, pa tudi ne vedno) polnilnice rabim le, ko grem da daljšo pot.
Najdlje do zdaj s tem avtom sem bil v Budimpešti (vse razen ene hitre polnilnice na tej poti so bile brezplačne).
Pred koronskimi časi še s prejšnjim avtom (slučajno se je korona poklopila z novim avtom) sem prevozil 30-40 tisoč km letno. Zdaj "le" 20.000.
Kje in koliko časa je treba polniti mi pove odlična aplikacija ABRP.
sporočil: 5.775
A ti pričakuješ da veletoka denarja od 50% devka iz goriv, država
RES NE bo pobrala na elektriki, če se bo ta uveljavila ???
Tole okno se bo nekoč zaprlo.
Trenutno pa ostali subvnecioniramo električarje: cena elektrike, subvencije pri nakupu.
Kitajci pa gradijo neskončno elektrarn na premog. EU dela ekonomski samomor na srednji rok.
Se pa trenutno to seveda lepo splača.
Tole okno se bo nekoč zaprlo.
Trenutno pa ostali subvnecioniramo električarje: cena elektrike, subvencije pri nakupu.
Kitajci pa gradijo neskončno elektrarn na premog. EU dela ekonomski samomor na srednji rok.
Se pa trenutno to seveda lepo splača.
sporočil: 1.340
čas vnosa: 23.01.21 09:55
Saj, saj. In sem odgovoril že kolegu sonce1313. Nobenega problema,
saj ti verjamem, ampak imaš pač bolj izi lijf stajl in za mene zelo
kratke poti (različni kraji v SRB 10-15x letno, različni kraji v HR
10x, različni kraji po EU 15-20x. Meni je avto sredstvo, ki me
rukne iz točke A v točko B, tankam ko moram (ko lučka zasveti in
zacvili imam vedno tankštelo vsaj na 50km, polnilnice niti
približno). Vmes pa skoraj ves čas govorim po telefonu in se nimam
časa ukvarjati z organizacijo potovanja in parkiranja.
V coroni smo podobno kot ti več kot prepolovili letne km. Sicer pa z ženo z dvema avtoma navoziva 70-80k.Od tega 40-50k čisto sam, ostalo pretežni del s familijo, žena prispeva 10k, max 15k. Razmišljam pa, da bom ženi ali celo kot četrti avto (tretjega ima sin, ki dela na Dunaju in na 14 dni potuje na relaciji MB-W-MB, 6x letno pa W-Frankfurt-W ali podobne razdalje, on bi imel električarja, milenijec pač :):)?!, a ima problem, da parkira 10min peš hoje od bivališča in ga nima kje "usput" polniti, ne da bi sedel in čakal, da se napolni, v javni garaži, kjer parkira (ker avta na Dunaju ne rabi), pa je vedno zasedeno) počasi nabavil električarja, ki ga bomo uporabljali za mestne premike (žena, otroci) in krajše, na izi odpeljane izlete znotraj rejnđa baterije, ki je, bodiva poštena, še vedno bolj za en ku..c.
V coroni smo podobno kot ti več kot prepolovili letne km. Sicer pa z ženo z dvema avtoma navoziva 70-80k.Od tega 40-50k čisto sam, ostalo pretežni del s familijo, žena prispeva 10k, max 15k. Razmišljam pa, da bom ženi ali celo kot četrti avto (tretjega ima sin, ki dela na Dunaju in na 14 dni potuje na relaciji MB-W-MB, 6x letno pa W-Frankfurt-W ali podobne razdalje, on bi imel električarja, milenijec pač :):)?!, a ima problem, da parkira 10min peš hoje od bivališča in ga nima kje "usput" polniti, ne da bi sedel in čakal, da se napolni, v javni garaži, kjer parkira (ker avta na Dunaju ne rabi), pa je vedno zasedeno) počasi nabavil električarja, ki ga bomo uporabljali za mestne premike (žena, otroci) in krajše, na izi odpeljane izlete znotraj rejnđa baterije, ki je, bodiva poštena, še vedno bolj za en ku..c.
sporočil: 1.340
čas vnosa: 23.01.21 09:34
Pi..a, kak šofer pa si, da se moraš znotraj 400km večkrat ustaviti?
Jaz se usedem v avto in vsaj 500km (MB-BG, MB-Muenchen) ne ustavim
in ne izstopim, ko sem na službenem putu. Če pa sem s familijo,
potem pa za 400km 1x postanek. Je-bi-ga, nek red pa mora veljati,
če hočeš kam priti... in mi na kraj pameti ne pride, da bom, tudi
če mi slučajno baterija zdrži 500km, ko prispem na konec poti, prvo
iskal polnilnico, prvo čakal v vrsti in nato še da se mi
napolni!!!!
Eni imamo pač resne službe in ne cigu-migu. Pa še enkrat, nič slabega, različni life stajli in pogledi na mobilnost, samo ne prodajat "svete" resnice...
Eni imamo pač resne službe in ne cigu-migu. Pa še enkrat, nič slabega, različni life stajli in pogledi na mobilnost, samo ne prodajat "svete" resnice...
sporočil: 376
Ne se hecati, cene rabljenih BEV so noro visoke in bodo takšne
ostale, razen onih s polovično in nižjo ceno, ki so vsaj 2x
karambolirani ali je lastnikom uspelo povsem sprazniti baterijo in
jo uničiti kar se z lahkoto preveri
sporočil: 376
Diagrami do res super, oni vedo, ker z BEV že leta delajo po 50t km
letno, imajo MSE, toplotne, ker se eni s tem področjem ukvarjajo
eni so celo izvedenci za določene zadeve, samo ne kavč ampak v real
svetu, pred tem so 30 let terali dizle, kurili na premog drva,
kurilca... oni vedo
sporočil: 376
Ja izzi res, s 50t km letno po celi SLO in sosednjih državah.
Zadnja leta še več, ker z dizlom nisem pomislil, da bi še kaj
veliko privat vozil, sedaj z BEV ni utrujenosti, niti po
celodnevnih vožnjah in še tedensko nujno vsaj 1 daljši družinski
izlet. Veliko ljudi poznam ki jim je BEV spremenil način življenja
na bolje, če si predstavljate mobilnost brez omejitev. Samo ne to
okrog govoriti.
Če bo jaz veliko vozil v tujino, bi si kupil Teslo in na 400km v pol ure ali manj napolnil na 80%. Pokritost je źe in bo še bolj:
www.tesla.com/sl_SI/...percharger
Za po SLO pa je že res velika izbira BEV, glede na vse potrebe posameznika.
Če bo jaz veliko vozil v tujino, bi si kupil Teslo in na 400km v pol ure ali manj napolnil na 80%. Pokritost je źe in bo še bolj:
www.tesla.com/sl_SI/...percharger
Za po SLO pa je že res velika izbira BEV, glede na vse potrebe posameznika.
sporočil: 376
Kitajska bo v 5 letih, 2x bolj zelena od EU in nas bodo tudi zaradi
tega povozili na vseh področjih.
Ne ni nobene potrebe da bi vse plačali mi s stroški in računi, razen kar in kdor svinja, vsem je jasno, da moramo zgraditi za začetek 100 JE, milijone SE, VE, HE, polnilnic, omrežje, hranilnike, zamenjava vseh osebnih vozil, tu bodo velike novosti s souporabo, tovornih, potniških, ladje, letala, ogrevanj, kolesarske, souporabo vozil, koles...
Ne ni nobene potrebe da bi vse plačali mi s stroški in računi, razen kar in kdor svinja, vsem je jasno, da moramo zgraditi za začetek 100 JE, milijone SE, VE, HE, polnilnic, omrežje, hranilnike, zamenjava vseh osebnih vozil, tu bodo velike novosti s souporabo, tovornih, potniških, ladje, letala, ogrevanj, kolesarske, souporabo vozil, koles...
sporočil: 5.775
Za izjavo o chinkih, ti svečano podeljujem odlikovanje - Zlato
zvezdo največjega nabijača na forumu EVER -
Zaslužil si jo!
Zaslužil si jo!
sporočil: 1.340
čas vnosa: 24.01.21 09:40
Pač preference vsakega...
Me pa grize nekaj drugega, ves čas je govora "v BEV brez utrujenosti"????
Kako za boga in o kakšni neutrujenosti govoriva? Ker meni BEV (sem 2x testiral Teslo S s ta močno baterijo po cel teden in se nisem odločil za Teslo S ravno zaradi slabše udobnosti za truplo (niti pod točko razno se ne more na dolgi vožnji primerjati s švabi, žal, tudi po kvaliteti izdelave ne), popolne digitalizacije kokpita (jaz hočem/rabim gumbe in stikala in ne n-krat vgnezden meni, ki mi žre pozornost s ceste), in ne želim s priključnimi kabli letati okoli) povzroča večjo utrujenost (skrb za priključevanje/polnjenje, slabša kvaliteta notranjosti in over-all udobje v vožnji).
Ker pospeški, ja, tu je električar precej boljši, so meni ravno sinonim za utrujenost in nabijanje v hrbet. V glasnosti (pri križarjenju) skoraj ni razlike, razen pri počasni vožnji. Kasneje pa je pri +170km/h glasnost gum in neaerodinamika ter slabša zvočna izolacija tako vse izravnala ali celo pokvarila v škodo Tesle.
Je pa res, da nisem izbiral gum, nisem izbiral feln pri BEV, pač vzel kar je bilo dobljivo za testiranje. In se vozil približno z mojim načinom t.j. 80% časa (ne km, tu še mnogo več) po avtocesti.
Me pa grize nekaj drugega, ves čas je govora "v BEV brez utrujenosti"????
Kako za boga in o kakšni neutrujenosti govoriva? Ker meni BEV (sem 2x testiral Teslo S s ta močno baterijo po cel teden in se nisem odločil za Teslo S ravno zaradi slabše udobnosti za truplo (niti pod točko razno se ne more na dolgi vožnji primerjati s švabi, žal, tudi po kvaliteti izdelave ne), popolne digitalizacije kokpita (jaz hočem/rabim gumbe in stikala in ne n-krat vgnezden meni, ki mi žre pozornost s ceste), in ne želim s priključnimi kabli letati okoli) povzroča večjo utrujenost (skrb za priključevanje/polnjenje, slabša kvaliteta notranjosti in over-all udobje v vožnji).
Ker pospeški, ja, tu je električar precej boljši, so meni ravno sinonim za utrujenost in nabijanje v hrbet. V glasnosti (pri križarjenju) skoraj ni razlike, razen pri počasni vožnji. Kasneje pa je pri +170km/h glasnost gum in neaerodinamika ter slabša zvočna izolacija tako vse izravnala ali celo pokvarila v škodo Tesle.
Je pa res, da nisem izbiral gum, nisem izbiral feln pri BEV, pač vzel kar je bilo dobljivo za testiranje. In se vozil približno z mojim načinom t.j. 80% časa (ne km, tu še mnogo več) po avtocesti.
sporočil: 6.570
[sonce1313]Z davčno politiko je možno pripraviti še vse sorte bolj norih scenarijev, tako da zakaj pa ne.
Gremo stavit, da bom dobil 2x več za 10 let starega BEV z neto 64 kWh baterijo od današnjih cen toliko starega jakodimiča, čez 10 let pa bo dizel samo za razgradnjo
Strani: 1 2