16 min
Test BMW M4 competition M xdrive cabrio – najbolj vznemirljiv stranski produkt elektrifikacije
53 min
Najbolj brani članki danes
59 min
Nagrada Financ za posebne gospodarske dosežke v roke Davorina Kračuna
1 ura
Analiza Velimirja Boleta: Imamo gospodarski predah ali začetek zatona?
2 uri
Sporočilo za tradicionalne banke: ko je komitent enkrat na digitalu, poti nazaj več ni
4 ure
Ste med bančnimi »izbrisanci«? Na kaj je treba biti pozoren pri uveljavljanju odškodninskih zahtevkov?
4 ure
Hubert Kosler, Yaskawa: Slabost naše države je progresivna obdavčitev plač 2
5 ur
Grieveson: Če bi bil danes v Pragi ali Budimpešti, bi bil bolj zaskrbljen 1
6 ur
Tomaž Vesel se vrača v Salomon: po treh mesecih spet imenovan za prokurista
6 ur
Globalni trendi v spletni trgovini: kako lahko Slovenija okrepi svoj položaj na svetovnem trgu? 1
6 ur
Ali montažne hiše res trajajo samo 60 let?
6 ur
Thyssen Krupp z dobro milijardo neto izgube: oslabitve v jeklarskem delu
6 ur
Centralna banka: dragi Nemci, pripravite se spet na višjo inflacijo
7 ur
Slovenske banke do konca septembra: skoraj milijarda dobička pred davki 2
7 ur
Prva obletnica strahovlade v Rdečem morju in tisoč dni vojne v Ukrajini: kako se spreminja mednarodna trgovina 2
7 ur
Top službe – OLAF, Petrol, Sava Re, Samsung, Juicy Marbles, NLB, 2TDK ...
8 ur
Ministrstvo s slabimi štirimi milijoni za naložbe v učinkovito rabo dušikovih gnojil
9 ur
Nestle v dodatno nižanje stroškov in v odcepitev divizije za vodo
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
FT: EU bo od kitajskih podjetij zahtevala prenose tehnologije

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 8.316
[#2887822] 02.12.20 19:54
Odgovori   +    14
Raziskava, ki sploh ni pristranska, saj v vseh kategorijah zmagujejo nemške elitne znamke.

Sedaj pa realnost, poznam kar nekaj lastnikov vozil nemških znamk višje kategorije, ki so 3x na leto na izrednem servisu vozila, in to že od prvega leta staorosti vozila dalje.

Navadni Renaulti pa mojih izkušnjah prve tri leta vozijo brez težav, da moraš na servis.

V povprečju pa so Japanci in dokaj tudi Korejci najboljši.

Torej? Jebeš TUV podobno kot jebeš IFO... vse skupaj je UFO.

(Nemci so postali podobni bleferji kot kaki Francozi. Če samo pomislimo na goljufanje z dizelskimi mašinami, je lahko jasno, da bo treba pri njih vzeti vedno ene 25% rezerve. No, pri Italijanih pa je itak treba vzeti 60% rezerve... lappa-lappa).
0430ABAKU sporočil: 1.964
[#2887844] 02.12.20 21:30
Odgovori   +    17
Tehnični so težko merilo za kakovost avtov.

V mojem osebnem primeru ... včasih sem vozil 101-ko in jugota. Preden sem šel na tehničnega, sem vse pregledal in poskrbel, da je bilo vse tipi-topi. Na tehničnih nikoli nobenih težav.

Kasneje sem začel voziti bolj zanesljive znamke. Za tehničnega sploh nisem pomišljal. Tja sem šel kar spotoma in so mi že oni povedali, če kaj ni bilo v redu.

Po statistiki bi torej bile 101-ke in jugoti veliko bolj zanesljivi avti od mazde, volkswagnov, toyote.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2887887] 03.12.20 08:59
Odgovori   +    6
To so pa že verodostojne analize tehnične ispravnosti vozil. So izpod prstov Nemškega TUV in podatki so pobrani na tehničnih pregledih. V Nemčiji večinoma vozijo Nemške avtomobile in precej manj ostale, zato so domači avti načeloma višje, kot bi bili v ZDA na primer. Niso pa to podatki s servisov glede popravil. Saj večina najprej popravi napake na servisu in potem gre na tehničnega. Iz tega se ne da direktno sklepati na kvaliteto proizvedenih vozil, ampak kot rečeno bolj na tehnično stanje vozil. Zavarovalnice in servisi pa imajo boljše podatke o proizvodni kvaliteti vozil.
anon-534275 sporočil: 161
[#2887909] 03.12.20 09:56 · odgovor na: FIN-379669 (#2887822)
Odgovori   +    4
[]
Raziskava, ki sploh ni pristranska, saj v vseh kategorijah zmagujejo nemške elitne znamke.

Sedaj pa realnost, poznam kar nekaj lastnikov vozil nemških znamk višje kategorije, ki so 3x na leto na izrednem servisu vozila, in to že od prvega leta staorosti vozila dalje.

Navadni Renaulti pa mojih izkušnjah prve tri leta vozijo brez težav, da moraš na servis.

V povprečju pa so Japanci in dokaj tudi Korejci najboljši.

Torej? Jebeš TUV podobno kot jebeš IFO... vse skupaj je UFO.

(Nemci so postali podobni bleferji kot kaki Francozi. Če samo pomislimo na goljufanje z dizelskimi mašinami, je lahko jasno, da bo treba pri njih vzeti vedno ene 25% rezerve. No, pri Italijanih pa je itak treba vzeti 60% rezerve... lappa-lappa).
Take bedarije pač padejo ven, če samo šteješ napake. Pri onih top 3 avtih, recimo starih 9 let, si potem na servisu takoj ob par jurjev. Pri onih top 3 pokvarljivih pa ob maksimalno par 100 eur. Pa recimo super zanesljivi 911 carrera je en tak tipičen avto, s katerim se silne kilometre dela...
marcelinofin sporočil: 151
[#2887925] 03.12.20 10:57
Odgovori   +    4
Zelo zanimiv KPi bi bil število okvarjenih na avtocesti, ki jih je moral DARS zavarovat/odvlečt uteženo z deležem registriranih po znamki. Kar se mene tiče se zdi največja nočna mora da ti na avtocesti počaka, tam te še Dars opili na polno, pa tudi najbolj varno ni..
FIN-544124 sporočil: 3.598
[#2888028] 03.12.20 14:49
Odgovori   +    5
Imam VW Golf, ki je že krepko v drugem desetletju. Brezhiben. Odlično gre. Redno menjam olje, filtre, zavorne ploščice in kakšno drobnarijo.
Nobenih problemov. Mogoče imam srečo. Je pa to že drugi Golf in tudi s prvim nisem imel nobenih problemov. Ko je končal svojo pot je imel 22 let.

Strani: 1