Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Raziskava nemškega Tüv: pri katerih avtomobilih so odkrili najmanj napak
Strani: 1
sporočil: 8.316
Raziskava, ki sploh ni pristranska, saj v vseh kategorijah
zmagujejo nemške elitne znamke.
Sedaj pa realnost, poznam kar nekaj lastnikov vozil nemških znamk višje kategorije, ki so 3x na leto na izrednem servisu vozila, in to že od prvega leta staorosti vozila dalje.
Navadni Renaulti pa mojih izkušnjah prve tri leta vozijo brez težav, da moraš na servis.
V povprečju pa so Japanci in dokaj tudi Korejci najboljši.
Torej? Jebeš TUV podobno kot jebeš IFO... vse skupaj je UFO.
(Nemci so postali podobni bleferji kot kaki Francozi. Če samo pomislimo na goljufanje z dizelskimi mašinami, je lahko jasno, da bo treba pri njih vzeti vedno ene 25% rezerve. No, pri Italijanih pa je itak treba vzeti 60% rezerve... lappa-lappa).
Sedaj pa realnost, poznam kar nekaj lastnikov vozil nemških znamk višje kategorije, ki so 3x na leto na izrednem servisu vozila, in to že od prvega leta staorosti vozila dalje.
Navadni Renaulti pa mojih izkušnjah prve tri leta vozijo brez težav, da moraš na servis.
V povprečju pa so Japanci in dokaj tudi Korejci najboljši.
Torej? Jebeš TUV podobno kot jebeš IFO... vse skupaj je UFO.
(Nemci so postali podobni bleferji kot kaki Francozi. Če samo pomislimo na goljufanje z dizelskimi mašinami, je lahko jasno, da bo treba pri njih vzeti vedno ene 25% rezerve. No, pri Italijanih pa je itak treba vzeti 60% rezerve... lappa-lappa).
sporočil: 1.964
Tehnični so težko merilo za kakovost avtov.
V mojem osebnem primeru ... včasih sem vozil 101-ko in jugota. Preden sem šel na tehničnega, sem vse pregledal in poskrbel, da je bilo vse tipi-topi. Na tehničnih nikoli nobenih težav.
Kasneje sem začel voziti bolj zanesljive znamke. Za tehničnega sploh nisem pomišljal. Tja sem šel kar spotoma in so mi že oni povedali, če kaj ni bilo v redu.
Po statistiki bi torej bile 101-ke in jugoti veliko bolj zanesljivi avti od mazde, volkswagnov, toyote.
V mojem osebnem primeru ... včasih sem vozil 101-ko in jugota. Preden sem šel na tehničnega, sem vse pregledal in poskrbel, da je bilo vse tipi-topi. Na tehničnih nikoli nobenih težav.
Kasneje sem začel voziti bolj zanesljive znamke. Za tehničnega sploh nisem pomišljal. Tja sem šel kar spotoma in so mi že oni povedali, če kaj ni bilo v redu.
Po statistiki bi torej bile 101-ke in jugoti veliko bolj zanesljivi avti od mazde, volkswagnov, toyote.
sporočil: 2.117
To so pa že verodostojne analize tehnične ispravnosti vozil. So
izpod prstov Nemškega TUV in podatki so pobrani na tehničnih
pregledih. V Nemčiji večinoma vozijo Nemške avtomobile in precej
manj ostale, zato so domači avti načeloma višje, kot bi bili v ZDA
na primer. Niso pa to podatki s servisov glede popravil. Saj večina
najprej popravi napake na servisu in potem gre na tehničnega. Iz
tega se ne da direktno sklepati na kvaliteto proizvedenih vozil,
ampak kot rečeno bolj na tehnično stanje vozil. Zavarovalnice in
servisi pa imajo boljše podatke o proizvodni kvaliteti vozil.
sporočil: 161
[]Take bedarije pač padejo ven, če samo šteješ napake. Pri onih top 3 avtih, recimo starih 9 let, si potem na servisu takoj ob par jurjev. Pri onih top 3 pokvarljivih pa ob maksimalno par 100 eur. Pa recimo super zanesljivi 911 carrera je en tak tipičen avto, s katerim se silne kilometre dela...
Raziskava, ki sploh ni pristranska, saj v vseh kategorijah zmagujejo nemške elitne znamke.
Sedaj pa realnost, poznam kar nekaj lastnikov vozil nemških znamk višje kategorije, ki so 3x na leto na izrednem servisu vozila, in to že od prvega leta staorosti vozila dalje.
Navadni Renaulti pa mojih izkušnjah prve tri leta vozijo brez težav, da moraš na servis.
V povprečju pa so Japanci in dokaj tudi Korejci najboljši.
Torej? Jebeš TUV podobno kot jebeš IFO... vse skupaj je UFO.
(Nemci so postali podobni bleferji kot kaki Francozi. Če samo pomislimo na goljufanje z dizelskimi mašinami, je lahko jasno, da bo treba pri njih vzeti vedno ene 25% rezerve. No, pri Italijanih pa je itak treba vzeti 60% rezerve... lappa-lappa).
sporočil: 151
Zelo zanimiv KPi bi bil število okvarjenih na avtocesti, ki jih je
moral DARS zavarovat/odvlečt uteženo z deležem registriranih po
znamki. Kar se mene tiče se zdi največja nočna mora da ti na
avtocesti počaka, tam te še Dars opili na polno, pa tudi najbolj
varno ni..
sporočil: 3.598
Imam VW Golf, ki je že krepko v drugem desetletju. Brezhiben.
Odlično gre. Redno menjam olje, filtre, zavorne ploščice in kakšno
drobnarijo.
Nobenih problemov. Mogoče imam srečo. Je pa to že drugi Golf in tudi s prvim nisem imel nobenih problemov. Ko je končal svojo pot je imel 22 let.
Nobenih problemov. Mogoče imam srečo. Je pa to že drugi Golf in tudi s prvim nisem imel nobenih problemov. Ko je končal svojo pot je imel 22 let.
Strani: 1