Zasebnost
41 min
Advance Capital v prvi prevzem: kupil je največjega proizvajalca solarnih panelov v jugovzhodni Evropi
2 uri
Salus v prvem četrtletju: prihodki in dobiček gor
2 uri
Kaj morate vedeti o dedovanju (PRO)
3 ure
Je vredno pri optimizaciji stroška elektrike pogledati tudi načrtovanje proizvodnje? (Oglas)
5 ur
Nemčija napoveduje milijardna vlaganja v kolesarsko infrastrukturo, kje pa smo v Sloveniji? 6
6 ur
Kako bodo v ljubljanski Energetiki zagnali proizvodnjo vodika 10
8 ur
Objavljamo seznam projektov gradnje javnih najemnih stanovanj po vsej Sloveniji
8 ur
Minister Maljevac do leta 2026 napoveduje gradnjo pet tisoč stanovanj, trenutno kaže na slabih 1.500 1
14 ur
V Avstriji in Češki smo preizkusili številko ena med evropskimi karavani 1
15 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Simon Anko, BS: Digitalni evro ne bo ukinil gotovine
16 ur
Kaj trenutno delajo v največjih bankah pri nas: jih kaj skrbi?
16 ur
Kibernetska varnost: stoodstotne ni, potrebni so dobri sistemi za hitro zaznavanje napadov
16 ur
Od konca maja bo prijava v portal SPOT mogoča le prek SI-PASS
17 ur
Igre bodo. Bo tudi kaj kruha? 1
18 ur
Trije primeri: Kaj s presežki denarja počnejo slovenska podjetja? 4
18 ur
Top službe – AZN, Banka Slovenije, Kemijski inštitut, DHL, Knauf, Henkel, Krka, Helios ...
19 ur
Prek razpisa po tri tisoč evrov za podjetnice na začetku poslovne poti
19 ur
Kako bodo podnebne spremembe podražile vaše zavarovanje
19 ur
Kakšno startup okolje načrtujejo na gospodarskem ministrstvu do leta 2030

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0228Semen sporočil: 12
[0513ANITO]
> [0228Semen]
> > [lojze1]
> > Ah, dajte no. To je samo slepi rokav v iskanju primerne energije. Teoretično uporaba utekočinjenega naftnega plina res pomeni okrog 25% manj CO2 izpustov. Vendar samo teoretično, od tu naprej je odvisno od načina vožnje, motorja tovornjaka, cestne infrastrukture itd. Tovornjak je že v zasnovi dražji, z manj možnostmi preskrbe z UNP itd. Cenejša uporaba je toliko cenjša kolikor ima vozilo olajšave, v Nemčiji npr obljubljeno do 2023 vozila na pogon na UPN ne plačuje cestarine, čeprav je EK Nemčijo opozorila, da takšna subvencija pomeni kršenje evropskih pravil in zahteva od Nemčije revidioranje subvencije s 01.01.2021. Kot prava rešitev izgleda uporaba vozil na vodik oziroma električni pogon.
> Če je prava rešitev vodik oziroma električni pogon, potem mi povejte, kje lahko zdaj to kupim po ceni, ki mi bo omogočala pozitivno poslovanje. Govorim o transportu na dolge razdalje, da se razumemo, ne "last mile delivery". Lahko čakamo na tehnologije, ki gotovo bodo prišle, kdaj točno, pa ne vemo. In vmes ne naredimo nič. Lahko pa že sedaj začnemo z zmanjševanjem izpustov CO2 s tehnologijami, ki so že na voljo.
> Govorimo o stisnjenem zemeljskem plinu (jeklenke 200 bar) ali utekočinjenem zemeljskem plinu (pri cca. -160stC), ne UNP. Število polnilnic po Evropi raste izjemno hitro. To omogoča že vzpostavljena infrastruktura za zemeljski plin v katero lahko enostavno vključimo tudi bio-metan ali sintetični metan iz obnovljive električne energije. Za vodik in elektriko (npr. polnjenje tovornjakov) pa jo moramo še zgraditi. Na kratko, lahko sanjamo kaj bo (to je gotovo bolj ležerno, zahteva manj napora), lahko pa gremo že sedaj v akcijo.

Vse OK, samo prosim ne omenjajte sintetičnega metana....ker potem tudi ene fure ne bost naredili s pozitivnim denarnim tokom...še vsaj naslednjih 100 let.

Pod sintetičen metan seveda razumemo proizvodnjo iz elektrike, Vodika in CO2

en.wikipedia.org/wik...wer-to-gas

Mal teorije za posladek...
Ja, ampak potem ne smemo govoriti tudi ne o vodiku. Na linku manjka en podatek: Kakšen je izkoristek, če vodik stisnemo na 700bar, kar je običajen tlak (ali pa vsaj 350bar). Se strinjam, da je to energetsko vprašljivo. Je pa to smer v katero se usmerjamo v EU.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2878253

Strani: 1

0513ANITO sporočil: 10.836
[0228Semen]
> [0513ANITO]
> > [0228Semen]
> > > [lojze1]
> > > Ah, dajte no. To je samo slepi rokav v iskanju primerne energije. Teoretično uporaba utekočinjenega naftnega plina res pomeni okrog 25% manj CO2 izpustov. Vendar samo teoretično, od tu naprej je odvisno od načina vožnje, motorja tovornjaka, cestne infrastrukture itd. Tovornjak je že v zasnovi dražji, z manj možnostmi preskrbe z UNP itd. Cenejša uporaba je toliko cenjša kolikor ima vozilo olajšave, v Nemčiji npr obljubljeno do 2023 vozila na pogon na UPN ne plačuje cestarine, čeprav je EK Nemčijo opozorila, da takšna subvencija pomeni kršenje evropskih pravil in zahteva od Nemčije revidioranje subvencije s 01.01.2021. Kot prava rešitev izgleda uporaba vozil na vodik oziroma električni pogon.
> > Če je prava rešitev vodik oziroma električni pogon, potem mi povejte, kje lahko zdaj to kupim po ceni, ki mi bo omogočala pozitivno poslovanje. Govorim o transportu na dolge razdalje, da se razumemo, ne "last mile delivery". Lahko čakamo na tehnologije, ki gotovo bodo prišle, kdaj točno, pa ne vemo. In vmes ne naredimo nič. Lahko pa že sedaj začnemo z zmanjševanjem izpustov CO2 s tehnologijami, ki so že na voljo.
> > Govorimo o stisnjenem zemeljskem plinu (jeklenke 200 bar) ali utekočinjenem zemeljskem plinu (pri cca. -160stC), ne UNP. Število polnilnic po Evropi raste izjemno hitro. To omogoča že vzpostavljena infrastruktura za zemeljski plin v katero lahko enostavno vključimo tudi bio-metan ali sintetični metan iz obnovljive električne energije. Za vodik in elektriko (npr. polnjenje tovornjakov) pa jo moramo še zgraditi. Na kratko, lahko sanjamo kaj bo (to je gotovo bolj ležerno, zahteva manj napora), lahko pa gremo že sedaj v akcijo.
>
> Vse OK, samo prosim ne omenjajte sintetičnega metana....ker potem tudi ene fure ne bost naredili s pozitivnim denarnim tokom...še vsaj naslednjih 100 let.
>
> Pod sintetičen metan seveda razumemo proizvodnjo iz elektrike, Vodika in CO2
>
> en.wikipedia.org/wik...wer-to-gas
>
> Mal teorije za posladek...

Ja, ampak potem ne smemo govoriti tudi ne o vodiku. Na linku manjka en podatek: Kakšen je izkoristek, če vodik stisnemo na 700bar, kar je običajen tlak (ali pa vsaj 350bar). Se strinjam, da je to energetsko vprašljivo. Je pa to smer v katero se usmerjamo v EU.
Smer EU je jasno začrtana....Vračamo se v Jame.

Strani: 1