Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0228Semen sporočil: 12
[lojze1]
Ah, dajte no. To je samo slepi rokav v iskanju primerne energije. Teoretično uporaba utekočinjenega naftnega plina res pomeni okrog 25% manj CO2 izpustov. Vendar samo teoretično, od tu naprej je odvisno od načina vožnje, motorja tovornjaka, cestne infrastrukture itd. Tovornjak je že v zasnovi dražji, z manj možnostmi preskrbe z UNP itd. Cenejša uporaba je toliko cenjša kolikor ima vozilo olajšave, v Nemčiji npr obljubljeno do 2023 vozila na pogon na UPN ne plačuje cestarine, čeprav je EK Nemčijo opozorila, da takšna subvencija pomeni kršenje evropskih pravil in zahteva od Nemčije revidioranje subvencije s 01.01.2021. Kot prava rešitev izgleda uporaba vozil na vodik oziroma električni pogon.
Govorimo o stisnjenem zemeljskem plinu (jeklenke 200 bar) ali utekočinjenem zemeljskem plinu (pri cca. -160stC), ne UNP. Število polnilnic po Evropi raste izjemno hitro. To omogoča že vzpostavljena infrastruktura za zemeljski plin v katero lahko enostavno vključimo tudi bio-metan ali sintetični metan iz obnovljive električne energije. Za vodik in elektriko (npr. polnjenje tovornjakov) pa jo moramo še zgraditi. Na kratko, lahko sanjamo kaj bo (to je gotovo bolj ležerno, zahteva manj napora), lahko pa gremo že sedaj v akcijo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2878166

Strani: 1

0513ANITO sporočil: 10.836
[0228Semen]
> [lojze1]
> Ah, dajte no. To je samo slepi rokav v iskanju primerne energije. Teoretično uporaba utekočinjenega naftnega plina res pomeni okrog 25% manj CO2 izpustov. Vendar samo teoretično, od tu naprej je odvisno od načina vožnje, motorja tovornjaka, cestne infrastrukture itd. Tovornjak je že v zasnovi dražji, z manj možnostmi preskrbe z UNP itd. Cenejša uporaba je toliko cenjša kolikor ima vozilo olajšave, v Nemčiji npr obljubljeno do 2023 vozila na pogon na UPN ne plačuje cestarine, čeprav je EK Nemčijo opozorila, da takšna subvencija pomeni kršenje evropskih pravil in zahteva od Nemčije revidioranje subvencije s 01.01.2021. Kot prava rešitev izgleda uporaba vozil na vodik oziroma električni pogon.
Če je prava rešitev vodik oziroma električni pogon, potem mi povejte, kje lahko zdaj to kupim po ceni, ki mi bo omogočala pozitivno poslovanje. Govorim o transportu na dolge razdalje, da se razumemo, ne "last mile delivery". Lahko čakamo na tehnologije, ki gotovo bodo prišle, kdaj točno, pa ne vemo. In vmes ne naredimo nič. Lahko pa že sedaj začnemo z zmanjševanjem izpustov CO2 s tehnologijami, ki so že na voljo.
Govorimo o stisnjenem zemeljskem plinu (jeklenke 200 bar) ali utekočinjenem zemeljskem plinu (pri cca. -160stC), ne UNP. Število polnilnic po Evropi raste izjemno hitro. To omogoča že vzpostavljena infrastruktura za zemeljski plin v katero lahko enostavno vključimo tudi bio-metan ali sintetični metan iz obnovljive električne energije. Za vodik in elektriko (npr. polnjenje tovornjakov) pa jo moramo še zgraditi. Na kratko, lahko sanjamo kaj bo (to je gotovo bolj ležerno, zahteva manj napora), lahko pa gremo že sedaj v akcijo.
Vse OK, samo prosim ne omenjajte sintetičnega metana....ker potem tudi ene fure ne bost naredili s pozitivnim denarnim tokom...še vsaj naslednjih 100 let.

Pod sintetičen metan seveda razumemo proizvodnjo iz elektrike, Vodika in CO2

en.wikipedia.org/wik...wer-to-gas

Mal teorije za posladek...

Strani: 1