Izbrani forum: Odklop
Izbrana tema: Špeckahlanje
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 14.456
Danes pa ena novica iz dežele vzhajajočega sonca in naraščajočega
javnega dolga z aluzijo na Nikoletino burkeža. Toyota Motor North
America in Hino Trucks (v lasti Toyote) sta napovedala skupen
razvoj 25-tonskega vlačilca (Class 8) na vodik oz. z gorivno celico
za ameriški trg. Prvi demo-prototip naj bi bil nared že prej kot v
enem letu.
Pobalinska domišljija mi narekuje utopično predstavo, da bo Nikola RES postavil celotno obljubljeno omrežje vodikovih polnilnic in to v doglednem času v vseh ZDA. Potem ga bodo kupci Toyota/Hino tovornjakov lahko uporabljali brez Toyotine investicije v tak silen projekt.
Pobalinsko si zamišljam, da bi bilo nekako logično, da bi Nikola na svojih (za zdaj še ne dosanjanih) črpalkah prodajal vodik tudi za kamione Toyota/Hino, saj bi bilo to bolj rentabilno, anede. Ampak nekaj mi pravi, da bo pompozno napovedana množica Nikoletovih lastnih vodikovih črpalk verjetno postavljena ob svetem Nikoli v Neverlandu/Nikoletiji. Bom se pustil presenetiti...
The companies will leverage the newly developed Hino XL Series chassis with Toyota’s proven fuel cell technology to deliver exceptional capability without harmful emissions. This collaboration expands upon the existing effort to develop a 25-ton FCET for the Japanese market which was announced earlier this year. The initial demonstration vehicle is expected to arrive in the first half of 2021.Pustimo zdaj ob strani, kdo bo prej dokazal faktično funkcionalnost svoje vodikove vizije - Nikoleta et al. ali Toyota & Hino. In kdo bo prej dobil vsa dovoljenja in jih začel prodajati.
pressroom.toyota.com...h-america/
Pobalinska domišljija mi narekuje utopično predstavo, da bo Nikola RES postavil celotno obljubljeno omrežje vodikovih polnilnic in to v doglednem času v vseh ZDA. Potem ga bodo kupci Toyota/Hino tovornjakov lahko uporabljali brez Toyotine investicije v tak silen projekt.
Pobalinsko si zamišljam, da bi bilo nekako logično, da bi Nikola na svojih (za zdaj še ne dosanjanih) črpalkah prodajal vodik tudi za kamione Toyota/Hino, saj bi bilo to bolj rentabilno, anede. Ampak nekaj mi pravi, da bo pompozno napovedana množica Nikoletovih lastnih vodikovih črpalk verjetno postavljena ob svetem Nikoli v Neverlandu/Nikoletiji. Bom se pustil presenetiti...
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2871766
Strani: 1
sporočil: 14.456
Medtem, ko se arizonski Nikoletina otepa sumov v svojo genialnost
in zmožnost uresničitve množice pompoznih obljub, ko Toyota/Hino za
Ameriko pripravljata tovornjak na vodik, je Hyundai v Švici že
izročil sedem tovornjakov na gorivno celico za redno uporabo,
poroča Reuters.
South Korean carmaker Hyundai on Wednesday presented the first seven hydrogen-powered trucks to customers in Switzerland, out of 50 such vehicles scheduled this year to bring zero-emission commercial vehicles to European roads.In prvi bodo zadnji in zadnji bodo prvi...
Hyundai has been partnering with Swiss companies to build a value chain covering the production of green hydrogen from hydropower, hydrogen charging stations and the service and maintenance of the trucks.
The customers, which include supermarket chain Migros, will be leasing the trucks from Hyundai Hydrogen Mobility (HHM) to transport goods around the country, backed by the new hydrogen infrastructure.
Leases are on a pay-per-use basis that does not require an initial investment. Hyundai plans to put 1,600 trucks on Swiss roads by 2025.
www.reuters.com/arti...SKBN26S1DK
Strani: 1