Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Daimler nad težave z novim kraljem limuzin: mercedesom razreda S
Strani: 1
sporočil: 667
Zadnje luči me spominjajo na Škodo ali Audi, sprednje na Fordovo
Kugo. Oblika karoserije na Jaguarja, notranjost mi nikakor ne sede,
moti armaturka pred voznikom.
Ja pa vsekakor luksuz na 4 kolesih, to ni dvoma.
Ja pa vsekakor luksuz na 4 kolesih, to ni dvoma.
sporočil: 4.276
Zadnja sprememba: premza 02.09.2020 21:24
Limuzina vplivnih, slavnih in bogatihJaz v njih vidim vse kaj drugega kot vplivne, slavne in bogate.
Ne bom pa napisal koga, ker bi kršil 2.odstavek 135. člena, kazenskega zakonika (KZ-1).
P.S. A grše armature jim ni ratalo naredit? Kot da je naknadno zalepljena za volan.
sporočil: 219
Se popolnoma strinjam. Z vsakim naslednjim modelom jim uspe
izdelati bolj nagravžno armaturko. Kdo je oblikovalec notranjosti,
je to znano?
sporočil: 21.898
danes bo objavljen clanek o benzu s, jutri pa o tem, kako se niti
pod razno ne sme zvisati minimalca, ker bo to vplivalo na
konkurencnost gospodarstva.
kaksno sprenevedanje! tisti clanek o minimalcu bo objavljen ravno zato, da si bo domaca gospoda lahko omislila tole precenjeno gowno.
kaksno sprenevedanje! tisti clanek o minimalcu bo objavljen ravno zato, da si bo domaca gospoda lahko omislila tole precenjeno gowno.
sporočil: 1.623
[shevchenko]Ti kot delodajalec seveda nimas problemov z izplacevanjem plac, vecjih od minimalne..
danes bo objavljen clanek o benzu s, jutri pa o tem, kako se niti pod razno ne sme zvisati minimalca, ker bo to vplivalo na konkurencnost gospodarstva.
kaksno sprenevedanje! tisti clanek o minimalcu bo objavljen ravno zato, da si bo domaca gospoda lahko omislila tole precenjeno gowno.
Aja, ti bi jih, pa nisi...
sporočil: 21.898
Ti kot delodajalec seveda nimas problemov z izplacevanjem plac, vecjih od minimalne..na, se en, ki se masti na minimalcih. bravo, kar tako naprej...
Aja, ti bi jih, pa nisi...
sporočil: 1.203
Vsak lukzusni avto, ki zadnja leta pride iz Nemčije pri meni iz
prve dobi oznako "aha, delano za kitajce...). Vse skupaj je
naravnost nagravžno.
sporočil: 5.775
Lovljenje za slamice. S klase se proda par procentov od vsega kar
naredijo.
75.000 od 2.280.000. Nemci so ADIJO.
annualreport.daimler...benz-cars#
Moj mehanik dela na MB servisu: Novejši ko je, bolj se kvari.
Notranjost? Trabant De Luxe 2020.
Aroganca je vedno pogubna.
75.000 od 2.280.000. Nemci so ADIJO.
annualreport.daimler...benz-cars#
Moj mehanik dela na MB servisu: Novejši ko je, bolj se kvari.
Notranjost? Trabant De Luxe 2020.
Aroganca je vedno pogubna.
sporočil: 8.244
Saj Tesla se tudi kvari, da je veselje.
Vozim Japonce že lep čas, pa ugotavljam, da so z vidika okvar dokaj obvladljivi (beri: malo se po servisu potikam).
Ampak vedno poudarim, da glede na razmerje cena : kvaliteta je bil najboljši Honda Civic, 1,5 VTEC, izdelan v Japanu leta 1995. To je bila mašina, ki mi je bila doslej (od vseh voženih) najbolj zvesta in brezhibna. 115 KM, pil je real dinamično mestno - AC relacija 7,5 l / 100 km. Danes pa so taka vozila na 7,4 l žejnosti. Res hud napredek v 25 letih.
In ne boš verjel: Vozim občasno tudi Renaulta, pa nisem opazil, da bi se kaj preveč kvaril. Doslej ena mala napakica. Pa so vsi rekli, da je Francoz krš... who knows who's got right? Tale Francoz mi pije 7,2 l benza (1,2 motor).
(Ne vem, potem pa kolega vozi hibrida limuzino in pravi, da je na real 6,3 l porabe, če samo malo nekajkrat močneje pospeši ali vozi ene 20 min 135 km/h na AC, potem pa 120 km/h... wtf.)
Torej termodinamiko batnih motorjev še niso kaj prida izboljšali... po vseh teh letih.
In ja, če bo BEV delal 20 kWh/100 km bo še v redu, če bo delal več, pa bomo kontali razlike z batnimi motorčki v %...
... evolution is the solution, revolution... pa je za razne romantične Che-je...
Vozim Japonce že lep čas, pa ugotavljam, da so z vidika okvar dokaj obvladljivi (beri: malo se po servisu potikam).
Ampak vedno poudarim, da glede na razmerje cena : kvaliteta je bil najboljši Honda Civic, 1,5 VTEC, izdelan v Japanu leta 1995. To je bila mašina, ki mi je bila doslej (od vseh voženih) najbolj zvesta in brezhibna. 115 KM, pil je real dinamično mestno - AC relacija 7,5 l / 100 km. Danes pa so taka vozila na 7,4 l žejnosti. Res hud napredek v 25 letih.
In ne boš verjel: Vozim občasno tudi Renaulta, pa nisem opazil, da bi se kaj preveč kvaril. Doslej ena mala napakica. Pa so vsi rekli, da je Francoz krš... who knows who's got right? Tale Francoz mi pije 7,2 l benza (1,2 motor).
(Ne vem, potem pa kolega vozi hibrida limuzino in pravi, da je na real 6,3 l porabe, če samo malo nekajkrat močneje pospeši ali vozi ene 20 min 135 km/h na AC, potem pa 120 km/h... wtf.)
Torej termodinamiko batnih motorjev še niso kaj prida izboljšali... po vseh teh letih.
In ja, če bo BEV delal 20 kWh/100 km bo še v redu, če bo delal več, pa bomo kontali razlike z batnimi motorčki v %...
... evolution is the solution, revolution... pa je za razne romantične Che-je...
sporočil: 4.276
[]In ne boš verjel, nekatere Mercedese (do 1.6) danes poganjajo Renaultovi motorji.
In ne boš verjel: Vozim občasno tudi Renaulta, pa nisem opazil, da bi se kaj preveč kvaril.
sporočil: 25
Klasične limuzine - ikone tega razreda - ni dobro preveč
spreminjati, ker se potem postaviš ob bok vpadljivim novodobnim
modelom, ki so "moderni" le kratek čas.
S temi ekrančki jim res ne gre preveč dobro (tudi v prejšnjim modelih so ga že biksali), drugače pa je to skladna limuzina z vrhunsko tehnologijo.
S temi ekrančki jim res ne gre preveč dobro (tudi v prejšnjim modelih so ga že biksali), drugače pa je to skladna limuzina z vrhunsko tehnologijo.
sporočil: 4.276
Funkcija sprostitve in revitalizacije energizing, ki združuje ambientalno svetlobo, glasbo, prezračevanje, gretje in vonjave, je na voljo tudi za zadnje sedeže."Must have" glede na kolone v in okoli večjih Nemških mest v zadnjih letih :)
sporočil: 1.526
Ogaben oled zaslon v sredini, povprečen zunanji dizajn, čudna
notranjost... Mercedes nujno potrebuje novo smer in nove
oblikovalce, ker trenutno stanje je totalno porazno.
sporočil: 5.775
Jza nimam nič, moj mehanik pa še manj, saj zaradi je zaradi MB
"kvalitete" polno zaposlen. Na koncu vsi dobre volje.
sporočil: 1.628
Temu avtu še vedno manjka serijsko namontirana podkev na maski!
Tako kot so jo ponosno nosili v njihovih najboljših letih.
sporočil: 6.570
[PyotrNovak]Neuporabno v Ljubljani, ne moreš v nobeno garažno hišo z njim.
TOLE je avto:
www.facebook.com/UNI...8169153443
sporočil: 1.628
Sem enkrat imel CLK Elegance full package izvedbo, pa se nisva ne
vem kako razumela, predvsem kar se voznosti tiče.
Sem še nazaj na tisto kar mi je ustrezalo = višja liga Alfa Romeo, zadnja leta pa predvsem Japonci. Skrbim za to kam gre moj denar.
Ostali pa kakor komu ustreza! Tisto s potkvijo sem pa mislil resno.
Prava tržna niša: jeklena, kromana, niklana in ekoksirana izvedba v različnih velikostih. Prav paše na mercedesovo masko!
Sem še nazaj na tisto kar mi je ustrezalo = višja liga Alfa Romeo, zadnja leta pa predvsem Japonci. Skrbim za to kam gre moj denar.
Ostali pa kakor komu ustreza! Tisto s potkvijo sem pa mislil resno.
Prava tržna niša: jeklena, kromana, niklana in ekoksirana izvedba v različnih velikostih. Prav paše na mercedesovo masko!
sporočil: 1.628
Tudi na slovenskih preozkih podežlskih cestah se boš z njim kmalu
kje zagozdil.
Glede udarnih jam bi bil pa uporaben, ker se vozi na prevmatike visokaga preseka. Tukaj pa zanesljivo ima uporagno prednost.
Glede udarnih jam bi bil pa uporaben, ker se vozi na prevmatike visokaga preseka. Tukaj pa zanesljivo ima uporagno prednost.
Strani: 1