Zasebnost
8 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
Težave že na začetku: davkarije EU ne zmorejo učinkovito pošiljati podatkov o trgovanju prek spletnih platform
11 ur
Ministrstvo za okolje izdalo Darsu okoljevarstveno soglasje za širitev štajerske avtoceste pred Ljubljano
13 ur
Švica in prenova finančnega sistema po bančnem zlomu
13 ur
Danes se začenja Vinsko LENTanje pred Hišo Stare trte
15 ur
Mol sprožil spor zaradi ukrepov Hrvaške na trgu plina
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
16 ur
Narobe svet na slovenskem trgu stanovanj 5
17 ur
Pri mestnem in medkrajevnem javnem linijskem prevozu prepeljanih več potnikov kot leto prej
18 ur
Bodo banke v letu 2024 presegle rekordne poslovne dosežke prejšnjega leta?
19 ur
Povprečno mesečno bruto plačo, nižjo od slovenskega povprečja, prejelo 64 odstotkov zaposlenih
19 ur
Inšpektorat za delo preverja tudi, ali je zaposlenim prevroče 1
21 ur
AKOS pred počitnicami: tako lahko varno uporabljate mobilne telefone
1 dan
Najbolj brani članki danes
1 dan
Ženske za delo v oktobru lani neto zaslužile manj kot moški
1 dan
JEK 2: zakaj bi lahko bila ponudba Južne Koreje za gradnjo novega reaktorja v Krškem zelo zanimiva 3
1 dan
Elektro Ljubljana: dividenda bo štiri cente na delnico
2 dni
Cene industrijskih proizvodov pri proizvajalcih na mesečni ravni v povprečju nespremenjene
2 dni
Slovo Babiševe stranke je nov udarec liberalni Renew, ki v EP izgublja vlogo jezička na tehtnici 2
2 dni
Klemen Boštjančič za Politico: Lahko bi sodeloval s skrajno desnico Le Penove 13

Strani: 1

0302TROBI sporočil: 70
[#2858124] 22.07.20 07:44 · odgovor na: (#2858122)
Odgovori   +    15
Malo smešno je tole,...nekje gradimo drugi tir, nekje že zgrajenega demontiramo,...vse v cilju da žvenketajo €€€ v žepih,.....
bigl sporočil: 18.363
[#2858127] 22.07.20 08:25
Odgovori   +    25
Zadnja sprememba: bigl 22.07.2020 08:26
Ne vem zakaj zahtevajo na Arsu študije. Dati jim prokejtno dokumentacijo pa naj sami ugotovijo ali je projekt po njihovih vatlih ali ne. Po seznamu del ne vidim razloga, da komplicirajo. Ker se prenavlja in posodoblja bo le boljše kot je bilo, sklepam. Lep dan.

P.S.: Problem teh okoljevarstvenih študij oz. dovoljenj je, da se kar naenkrat nabere ziljon nekih strank v postopku, ki mu potem ni videti konca......
FIN-303511 sporočil: 403
[#2858138] 22.07.20 10:13
Odgovori   +    16
Vse to so rezultati prevelikega števila zakonov.
0430ABAKU sporočil: 1.822
[#2858159] 22.07.20 11:52
Odgovori   +    9
Menda smo v Sloveniji podedovali birokracijo od rajnke Avstrije.
Potem smo pa to le še dodatno zakomplicirali.
kzupanc sporočil: 10.523
[#2858306] 23.07.20 12:32
Odgovori   +    0
Zakaj pa ne bi izkoristili evropskega denarja za 2tirno progo LJ-Karavanke? Aja :)))
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2858371] 23.07.20 20:33 · odgovor na: kzupanc (#2858306)
Odgovori   +    0
[kzupanc]
Zakaj pa ne bi izkoristili evropskega denarja za 2tirno progo LJ-Karavanke? Aja :)))
A lahko poveš, v katerem žaklu se skriva ta denar za 2 tirno progo med Ljubljano in Karavankami... Kaj pa skozi Karavanke o čemer je tema?
anon-52136 sporočil: 35
[#2858945] 28.07.20 08:46 · odgovor na: bigl (#2858127)
Odgovori   +    4
leto in pol so potrebovali samo da izdavijo da študijo potrebujejo. V tem času bi morala biti študija že 3x narejena, če nebi imeli take birokracije.
Ne vem kaj se grejo na ARSo ampak so inštitucija, ki želi pokazati da brez njih se pa nič v Slo ne sme premakniti. Pa naj bo to obnova tira ali gradnja hiše ali karkoli.

Saj nimam nič proti, da se na strokoven način ugotov kako in kaj se lahko dela. Ampak, da na vsak njihov odgovor čakaš leto in več je pa katastrofa.

Strani: 1