Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

premza sporočil: 4.276
[abrame]
Zanimiva pripomba. Očitno so izgubili muda.
Meni se zdi, da gredo od nekdanjega izvirnega, inovativnega a komliciranega (drago), v "Keep it easy", torej cenen koncept.
Med tem se je zamenjalo kar nekaj generacij inžinirjev, francoski oblikovalci so pa izgleda povsem izgubili spomin, ali pa drugače razumejo smisel retro dizajna.
Časi se spreminjajo in ljudje danes kupujejo samo še SUV-je. Citroenova limuzina C5 (zadnji Citroen s hidravliko in ena najlepših in najudobnejših limuzin) sploh ni dobil naslednika.
Retro žaba danes nima kupcev. Limuzine so preprosto out.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2850802

Strani: 1

abrame sporočil: 1.628
To je napaka (SUV), zaradi katere se zvišuje oglični odtis.
drugmirko sporočil: 1.301
ja, res je... od vseh retro modelov v zadnjih par desetletjih sta uspešna sam dva... mini in 500. zato DS modeli niso bli retro še ko so bli Citroeni... in taprvi, DS3, je biu tudi presenetljivo konkreten avtek in tudi presentljivo uspešen... zabiksali so ga (z rahlo fouš pozicioniranjem in napačnimi odločitvami) pol, z DS4 in DS5.

drugač je pa naslednik C5 baje v nastajnju in naj bi na trg prišu konc naslednjega leta al nekej takega... v glavnem, v vseh intervjujuh pravijo, da se velikemu Citroenu niso odrekli, čeprav prodajne cifre "ne SUV" modelom padajo.

Strani: 1