Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Lep, poseben, predvsem pa brutalen
Strani: 1
sporočil: 481
Ni bilo še dosti MV Agust (če sploh katera), ki bi jih testerji
označili, da se res dobro peljejo...me prav zanima kako bo s to...
sporočil: 21.898
Zadnja sprememba: shevchenko 11.06.2020 09:42
[amaroki]center SOCA
Serviser za to obstaja v SLO?
sporočil: 30.415
[shevchenko]Univerzalni serviserji za vse tipe motociklistov, kolesarjev, padalcev, voznikov, pešcev, delavcev za strojih....
> [amaroki]
> Serviser za to obstaja v SLO?
center SOCA
sporočil: 9.333
Strnjen g(r)ozd pohval je pred nami razprostrl vešči
Gorazd Suhadolnik, še nepoučenega bi, do mokrih
sanj prepričal ta sladki, zapeljivi uvodnik, da pri priči
zajahal bi Brutalca, renčeče odpeljal se - na Grobnik.
Sodražan
Gorazd Suhadolnik, še nepoučenega bi, do mokrih
sanj prepričal ta sladki, zapeljivi uvodnik, da pri priči
zajahal bi Brutalca, renčeče odpeljal se - na Grobnik.
Sodražan
sporočil: 21
V članku je veliko govora o ceni, zato bi bilo dobro, če bi
dejansko pisalo, koliko znaša.
sporočil: 21
[tiger009]Citat iz članka: Brutale sploh ni motor za vsakogar, predvsem pa ne za vsak dan. Zamolklo biserno rdeč in ubito siv lepotec, ki smo ga vozili, stane zajetnih 15.990 evrov (tri tisoč evrov dražji od osnovnega modela), veliko dražji je od tricilindrskih tekmecev, triumpha street triple, yamahe MT-09 triple in KTM 790 duke, ki so naprodaj že precej po desetimi tisočaki.
V članku je veliko govora o ceni, zato bi bilo dobro, če bi dejansko pisalo, koliko znaša.
sporočil: 18.363
"Brutale 800RR je osredotočen in neizčrpno energičen motocikel, ki
nenehno išče voznikovo pozornost in (so)delovanje".
To itak zahteva vsak motocikel, moped, kolo itd. Pa tudi na avto, traktor.....je treba pazit, da nenadoma ne zavijejo levo...Lep dan.
To itak zahteva vsak motocikel, moped, kolo itd. Pa tudi na avto, traktor.....je treba pazit, da nenadoma ne zavijejo levo...Lep dan.
sporočil: 1.628
Če ga zadost' hitr' žgeš, hoče ostat vzravnan kot giroskop, pol ga
pa mal' kipneš in se igraš s plinom ....., da ga pobereš iz nagiba
..... in t'ko naprej.
sporočil: 1.628
Ljubljana je precej zakotno mesto, že sama po sebi. Žal to tako je,
kdor ne verjame, mora izprobati še kaj drugega. V bližini
priporočam Budimpešto = bikers friendly City, od leta 2010, ko je
zadeve v državi prevzel "veliki satan" Orban.
Ljubljana in Slovenija na splošno, je precej zakotna glede odnosa "pomembnih" udeležencev v prometu do kolesarjev, mopedistov in motoristov. Takšni smo po naravi, zakompleksani in to se najbolj opazno odraža na načinu vožnje in ogrožanju drugih, najpogosteje šibkejših udeležencev.
Ljubljana in Slovenija na splošno, je precej zakotna glede odnosa "pomembnih" udeležencev v prometu do kolesarjev, mopedistov in motoristov. Takšni smo po naravi, zakompleksani in to se najbolj opazno odraža na načinu vožnje in ogrožanju drugih, najpogosteje šibkejših udeležencev.
sporočil: 16
čas vnosa: 11.06.20 23:18
Da! Dodam: super zmedeno vzdrževane/obnovljene/preplaščene
regionalne asfaltne podlage. Nobenega skupnega standarda. Se zgodi
da na relaciji 10 km doživim ducat različnih
širin/kvalitet/granulacije podlage vozišča. Upam na prvo dobljeno
sodbo proti vzdrževalcu/konstruktorju. Po tej sledijo mnoge.
sporočil: 16
čas vnosa: 11.06.20 23:02
Mel, vozil, užival na brutali pred 12 leti: vodljivost pri vpadu v
srednje zaprt ovinek (takih je največ) je (bila) podobna 125-tki.
In začuda: smerna stabilnost na nivoju povprečne SuperSportke. Pa
so ti dve zakonitosti diametralni. Zvok..!!! Videl notranjost
glušnika- mi je jasno zakaj na brutali nikoli ni second market
auspufov.
Največji minus (vsaj nekoč) v Slo: servis suport in tržna vrednost rabljene brutale.
Največji minus (vsaj nekoč) v Slo: servis suport in tržna vrednost rabljene brutale.
sporočil: 1.628
Tako je. Treba jih bo tožit in iztožit za velike denarje, bando
lopovsko.
Tudi širina cest je pri nas povsod zahebano Gorenjska. Povsod drugje po svetu kjer se vozim, je lepega 0,5m voznega pasu več. Tudi to zelo pomaga pri varnosti v prometu.
Tudi širina cest je pri nas povsod zahebano Gorenjska. Povsod drugje po svetu kjer se vozim, je lepega 0,5m voznega pasu več. Tudi to zelo pomaga pri varnosti v prometu.
sporočil: 1.628
Ja z italijanskimi motorji je veliko veselja v vožnji, a zahtevajo
nekoliko več občutka in vzdrževanja, torej drugače kot pri Japoncih
ali pa govšarjih.
Drži kot pribito. Takšnih izpuhov kot jih zadnjih 20 let dajejo serijsko na MV Auguste, ne naredi noben drug proizvajalec ali izdelovalec!
Drži kot pribito. Takšnih izpuhov kot jih zadnjih 20 let dajejo serijsko na MV Auguste, ne naredi noben drug proizvajalec ali izdelovalec!
sporočil: 6.570
[abrame]Če pa se špara in zbira asfalt za štiripasovnico do Slovenj Gradca.
Tudi širina cest je pri nas povsod zahebano Gorenjska. Povsod drugje po svetu kjer se vozim, je lepega 0,5m voznega pasu več. Tudi to zelo pomaga pri varnosti v prometu.
sporočil: 5.933
[stricjakaJJ]Na lokalnih cestah periodično utrjujejo bankine s peskom in seveda je ta pesek najmanj po prvem resnem dežju na cesti ali v jarku, načeloma pa že prej, ker so ceste ozke in vozniki v ovinkih pogosto zapeljejo na bankino.
Da! Dodam: super zmedeno vzdrževane/obnovljene/preplaščene regionalne asfaltne podlage. Nobenega skupnega standarda. Se zgodi da na relaciji 10 km doživim ducat različnih širin/kvalitet/granulacije podlage vozišča. Upam na prvo dobljeno sodbo proti vzdrževalcu/konstruktorju. Po tej sledijo mnoge.
Revizijski jaški so tudi večinoma tako izvedeni, da te na motorju pošteno premetava. In to na obnovljenih odsekih. Tehnična zahteva je, da morajo biti v nivoju ceste, potem je pa nekje centimeter pod nivojem ceste, nekje centimeter nad, nekje pa tudi občutno več.
Včasih najdeš lep odsek in postaneš optimist, dva kilometra naprej več nisi. V splošnem so slovenske ceste za motoriste precej nevarne.
Strani: 1