Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Times: znanost postaja jasna – zaprtje držav ni več pravo zdravilo
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2843299] 06.05.20 10:22 · odgovor na: (# 2843282)
[spiderman]Čudno je to tvoje gospodarstvo, če je vse kar obstaja linearna odvisnost stroškov dela od prometa in obratno. A to tako kot rimske legije? Decimacija? Recimo lastnik gostinskega obrata bo enega kuharja odpustil, drugemu znižal palčo za 10%, in pričakoval da bo delal 2 šihta al kako? A v revozu, kjer ima montirna linija ne vem... 30 postaj, bodo nekatere kar nezasedene, pa se bodo sedeži v avto sami zmontirali?
> []
> Gospodarstvo? Če ne preživi 1,5 mesečnega delnega zastoja (pri čemer so bili vmes 3 prazniki), ni vredno piškavega oreha.
Ne gre samo za zastoj... ...ampak tudi vprašanje, kdaj se bomo vrnili na nivoje (količino naročil) npr. z konca 2019?
.
V gospodarstvu, ki "ni vredno piškavega oreha" so stvari jasne: 20% manjša letna realizacija (to so optimistični scenariji) pomeni, da je potrebno odpustiti 20% zaposlenih.
To je možno malo ublažiti na način, da si vsi znižamo plače za 10% (že narejeno z aprilom) in bo potrebno odpustiti "samo" 10% zaposlanih.
Od kakšnih "božičnic" oz. nagrad za poslovno uspešnost, smo se letos itak že poslovili...
.
Enako gospodarstvo pričakuje tudi od JS - 20% znižanje mase za plače.Največji kos za plače v JS gre ravno v one, ki so bili še včeraj v "prvih bojnih linijah".... Strošek dela v javnem zdravstvu je okoli 1,3 milijarde€ oziroma malo manj kot 1/3 vsega. In po temle šmafuju z nabavami robe? Wishfull thinking.
Ali bomo spet poslušali blejanje JS, da "oni" ne bodo plačevali "naše" krize, kot smo to poslušali zan 2009...?Najverjetneje ga bomo.... in tudi plačali bomo to z lepo navitim javnim dolgom, in se lahko ti na glavo postaviš.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2843299
Strani: 1
[#2843347] 06.05.20 11:48 · odgovor na: (# 2843299)
[Endimion]Kar se tiče proizvodnih dejavnosti, itak večina izvoza za avtomobilsko industrijo, si brez 3(4)-izmenskega dela težko konkurenčen.
Čudno je to tvoje gospodarstvo, če je vse kar obstaja linearna odvisnost stroškov dela od prometa in obratno. A to tako kot rimske legije? Decimacija? Recimo lastnik gostinskega obrata bo enega kuharja odpustil, drugemu znižal palčo za 10%, in pričakoval da bo delal 2 šihta al kako? A v revozu, kjer ima montirna linija ne vem... 30 postaj, bodo nekatere kar nezasedene, pa se bodo sedeži v avto sami zmontirali?
Ob pomanjkanju naročil najprej ukineš nočno izmeno: -30% proizvodnih delavcev. Ja nočno delo je najdražje, a stroški na enoto ti vseeno porastejo...
.
Običajno imajo firme tudi več proizvodnih linij... ..pač ustaviš eno, dve, tri linije...
.
Ja, sedeži se bodo sami zmontirali..
...matr dobr' si me ownal.. :-/
Strani: 1