Zasebnost

Strani: 1

premza sporočil: 4.276
[#2843224] 05.05.20 23:28
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: premza 05.05.2020 23:29
Toyotin hibrid za 24.000€, Nemci pa bi za svoje mestne dizle radi več kot 50.000€ (avto.finance.si/8961...udsko-ceno avto.finance.si/8960...kel-plesu)

Tudi 5.000€ subvencije tu ne bo pomagalo.

Če nemški proizvajalci res zlobirajo 5.000€ subvencije za avto, bo to popoln strel v koleno, ker boš tole hibridno Toyoto dobil za 20 jurjev, Clia za 5 jurjev, nemšk mestni "prestižni" dizel pa bo s 5 jurjev popusta na 55 jurjev osnove še vedno astronomsko predrag.

P.S. Pri 5.000€ subvencije rabimo avto, ki stane manj kot 5 jurjev. Potem ga ljudem podarjamo skupaj s preostankom subvencije in pokažemo kako bolno je to subvencioniranje.
FIN-379669 sporočil: 8.231
[#2843229] 06.05.20 00:09 · odgovor na: premza (#2843224)
Odgovori   +    0
Če dobi Audi 5.000 eur za tale Q3 in mi ga potem Audi proda direktno v Slo za cca. 30 jurjev... to je vredno razmisleka... ne pa da 20 jurjev smetane poberejo distributer in salonar.

Tako kot ne potrebujemo marmornih trgovin, tako tudi ne marmornih avto-preprodajalcev.

Četudi Audi Q3 pošlje tale avto normalno iz tovarne za 35 jurjev, bi lahko malo v krizi stisnil (še za 4 jurre), dobi še 5 jurčkov od mame Merkl in evo ti ga na dom dostavi za 26 jurjev. Novega. S pentljo.

In tako z vsemi vozili v segmentu Audi. (Servisi pa so že tako in tako tle pri nas.)

Hitro bi se krvna slika Audija popravila, vozni park v državah EU bi se bistveno izboljšal in problem Gretinih glavobolov (beri emisij) bi se bistveno popravil v plus.

Če govorijo o tem, da se modeli spremenijo, potem pa naj se. Vsaj za kako leto ali dve...

... in takole naj velja še zlasti za druge znamke, pri čemer naj se hibride še izdatneje sofinancira... če želimo preiti na aka bolj čist zrak.... postopoma pa tudi male BEV.
anon-299030 sporočil: 1.227
[#2843243] 06.05.20 07:31
Odgovori   +    4
Ob kalkulacijah cen in subvencij vsi gledate le eno, pozitivno plat: da kupec tega plehovja ceneje pride do svojega avteka, vendar fond za subvencije potrebno ustvariti, saj ne gre za finančni perpetum mobile, ki se sam obnajvlja in daruje (nekaterim?). Njegovo polnjenje polnimo v obliki drugih davkov in trošarin, pa vedno znova novih davčnih izumov (zaenkrat še ne vemo, kakšen bo dmv v bodoče!).
Pozablja se tudi, da ima VW skupina miljardne obveznosti za poplačilo goljufije s prirejanjem motorjev, kar pam stane, še posebej ob tako zmanjšani prodaji, kot je v tem trenutku. Tudi in predvsem zato se pogovarjajo o subvencijah, da te kazni lepo zapakirajo v prijaznejšo obliko.
Sicer pa lahko napraviš analizo cen izdelave avta v ZDA, EU, Japonski itd. pa ugotoviš na koncu, da EU strašansko molze svoje državljane z vsemi mogočimi davki in trošarinami, vse skrito za nekakšnimi eko standardi, medtem ko je varnost v celoti zanemarjena. Jutri si bo EU izmislila, da hoče pogon na corona virus, pa bodo vsi cepci drveli v tej smeri, ker si bo nekaj bistrežev, ki o problematiki avtov nimajo pojma, sedijo pa v EU parlamentu, to izmislili, zadali v obvezne smernice. Potem pa bo spet rezultat nova afera, ker bodo proizvajalci izumili napravo, ki bo potrjevala, da uporabljeni corona virus ni nevaren. Itd. itd.
Da o drugih čudnih pristopih v avtomobilizmu ne govorimo. Prav tako se že govori, da so delci avto gum nevarnejši od motorskih izpustov, teh bo pa brez dvoma veliko več z zmogljivimi elektro podprtimi avti, ki zmorejo neverjetne pospeške, s tem pa tudi bistveno višjo obrabo pnevmatik. Ampak za takšne nove dajatve se že nastavljajo jedra za bodoče obdavčevanje, ne nadomestno ampak dodatno.
itd. itd.... Ne glede na vse komentarje - vsi slovenski trgovci imajo prekleto navite cene novih avtov! Pika.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2843255] 06.05.20 08:41 · odgovor na: anon-299030 (#2843243)
Odgovori   +    3
Recimo da Nemška država v dogovoru s tamkajšnjimi proizvajalci za njihovo zaščito daje subvencije in je to OK, potem je v Sloveniji to enako, da daje država subvencije za vozila proizvedena v Sloveniji in s tem podpre našo industrijo. Nikakor pa ni opravičila za dajanje subvencij tujim proizvajalcem, takih vozil je pri nas preko 80%, ker naša država mora podpirati naše delavce, ne tuje. Na primer v Nemčiji zaposlenim za eno tako subvencijo, 5.000 € in več, izplačajo ob koncu leta trinajsto plačo. Pravzaprav bi jim jo plačlala naša država, če bi za Nemško vozilo dala tako subvencijo.
notomi sporočil: 768
[#2843260] 06.05.20 08:57
Odgovori   +    3
Ga imam že eno leto in presega vsa pricakovanja. Vožnja je odlična poraba 5l in zelo je prijeten. Avtomatika in radarski tempomat...vse naredi sam...samo pelješ se z užitkom. Pred tem sem imel Tiguana...ni bil slab...ampak je C-HR veliko prijaznejši in predvsem lepši.
anon-351779 sporočil: 5.775
[#2843547] 06.05.20 22:48 · odgovor na: anon-299030 (#2843243)
Odgovori   +    0
Nekoč se tak sistem subvencij in ovir za tuje proizvajalce neizogino zlomi. Če nisi na prepihu svetovne konkurence zaspiš in zaostaneš.
Nemci so zaspali na dveh področjih: storilnost; VW skupina ima 2x več zaposlenih kot Toyota, naredita pa približno enako.
Električarji; niso toliko finančno pomembni, kot to da so v razvoju 5-7 let zadaj za Teslo. Neulovljiv zaostanek, ker Tesla tera razvoj, kot da je zadnji.
Plačala pa bo to cela EU.

Strani: 1