Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Električni leaf 'dolgoprogaš' zmore tudi sam
Strani: 1
sporočil: 8.244
Zadnja sprememba: FIN-379669 14.04.2020 20:38
Vsak si lahko sam izračuna, koliko Leafov bodo kupili potrošniki v
času recesije, ki se zdi neizbežna. 40 čukov? Za drugo vozilo pri
bajti?Sem pristaš filozofije, da je za urbano in medurbano rabo tole vozilo idealno kot drugo vozilo pri bajti. Prvo naj ostane recimo nek hibrid.. enoprostorec ali karavan (deloma lahko SUV)... lahko tudi bencinar ali dizlček z manjšo cm3 kubikažo ter porabo.
Dokler pa se gospodarsko stanje ne normalizira in cena apetitlich Leafa ne pade za min. 10 čukov, bodo imeli gretoprivrženci mokre sanje. (Ampak res vsaj najmanj - 10 čukov...)
(Še je dovolj časa za elektro proizvajalce in distributerje, da počasi povečajo kapacitete produkcije in omrežja. Kot kaže bo šlo vse skupaj, predvidljivo, počasneje, kot si je zamislil Bruselj. Bo moralo iti počasneje, sicer bo nemška avtoindustrija po drugi strani ravno iz Bruslja in Berlina potrebovala izdatne subvencije, da plača nazaj v isti budžet "penale", ker proizvajajo vozila z več kot 95 g CO2. A koliko sploh še ostane, po koroni in recesiji, manevrskega finančnega prostora? Hja, imetniki rudnikov naj razpolovijo ceno Litija, Kobalta, Niklja, itd... ali pa naj se prinejo delati grafenske baterije ali kaj podobnega kar košta vsaj pol manj kot današnje Li-ion baterije. Pa potem pridemo počasi do 1/4 Gretinega scenarija. V 10 letih bo že. BEV je prihodnost, ampak step by step... do ustreznega tržnega deleža.)
sporočil: 327
Zadnja sprememba: anon-110019 14.04.2020 23:33
Avto ima dve veliki napaki: prva je previsoka cena glede na
konkurenco...druga pa je izredno neudobno sedenje na sprednjih
sedežih! Če imaš malo daljše noge,imaš desno nogo takoj vkleščeno
med volan in spodnjo sredinsko konzolo,da niti volana ne moreš
vrteti! Niti v Marutiju nisem bil tako utesnjen za volanom,živa
katastrofa! Recimo Ioniq ali Golf sta pa odlična na tem področju...
sporočil: 2.117
Za naše razmere zgrešen model, pri nas je edino uporabna električna
varianta kot mestno drugo vozilo v družini za mnogo manj € kot je
ta. Za ostale relacije sta v trenutnuh razmerah, pomeni nekaj
naslednjih let, hibridna dizel in bencin cenejši, praktičnejši,
udobnejši za uporabo. Za po mestu imati tako predrago vozilo s
preveč baterijami, torej teže, nepraktičen, neuporaben. Je na trgu
dovolj boljše ponudbe.
sporočil: 376
2x predrago, hlajenje baterije zgrešeno. Sem vozil leafa 1 in
testiral leafa2 s 40kWh baterijo in sicer odličen avto. Bolje BEV
peugeot 2008 s 50kWh baterijo za 28t eur ali golf s 40kWh in 20t
eur
sporočil: 1.214
za kar se lahko zahvali bateriji, ki "niža središče težnosti". ali
ni pravilno "težišča"?
naslednje vprašanje: Se pri tem modelu da zamenjat baterijo, ko le ta gagne, ker pri starem je kolega ni mogel? sedaj te rabljene listke kupujejo upokojenke na Norveškem namesto nakupovalnega vozička, ker za kaj drugega ni uporaben, saj z dodtrajano baterijo lahko prideš le tdo trgovine, tam natankaš baterijo in kuferaum, pol se pa domov odpeleš.
naslednje vprašanje: Se pri tem modelu da zamenjat baterijo, ko le ta gagne, ker pri starem je kolega ni mogel? sedaj te rabljene listke kupujejo upokojenke na Norveškem namesto nakupovalnega vozička, ker za kaj drugega ni uporaben, saj z dodtrajano baterijo lahko prideš le tdo trgovine, tam natankaš baterijo in kuferaum, pol se pa domov odpeleš.
Strani: 1