Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sonce1313 sporočil: 376
Zadnja sprememba: sonce1313 02.04.2020 10:20
BEV očitno ne poznaš, sedaj res dobiš za vse potrebe, ni nobenih omejitev, v vsem bistveno boljši, za 300km dnevno (kolega dnevno službeno po celi SLO in lani in predlani po 100t km letno takorekoč brez polnjenja na javnih polnilnicah) zadostuje vse z baterijo 50kWh in več brez polnjenja, za manjše baterije pač eno vmesno polnjenje pol ure na DC, moj z baterijo 64kWh, moč 150kW, navor 400Nm, vsa oprema ima domet izven zime mestna 600km, kombinirana 500km, avtocesta 400km, pozimi pri vseh 100km manj in to vožnja po omejitvah. Če bi delal dnevno 1000km ali več v eno smer, bi seveda vzel Teslo, zaradi njihovih polnilnic.
Reciklaža baterij je trenutno praktično 97%, kovina, aluminj, ostalo zmeljejo in nato ločijo vse sestavine. Sicer baterije zdržijo dva BEV ali kakšen MIO km, nato še kot hranilnik elektrike npr. v MSE.
Nisi našel pravega, vsak € zaslužen s trdim delom, država me ima rada, plačam toliko davka, da ni nobene potrebe, da bi nepotrebno dajal še od elektrike in goriv, ob 50t letnih km sem seveda imel diesla, ko sem ga po 6m zopet vozil, sem mislil, da sem v traktorju. Nisem pa nič jezen in fouš kdo ga še ima, razen ko vozim za kakšnim z dimno zaveso.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2832593

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[sonce1313]
BEV očitno ne poznaš,
Mislim, da sem kar dovolj prebral o njih, da mi je slika približno jasna. So bistveno dražji in težji od enakovrednih avtomobilov z MNZ, zahtevajo manj delovne sile in več surovin (baterije), so še vedno subvencionirani in se pri večini populacije lahko napajajo samo iz TEŠ in NEK. Redki so balgoslovljeni kot ti, da imajo lastno hišo in dovolj denarja za investicijo v (na omrežje priključeno SE) in zmogljiv BEV, po morda kmalu še lastno baterijo za backup. To je privilegij premožnih, Clio pa je prevozno sredstvo za množice.
za 300km dnevno (kolega dnevno službeno po celi SLO in lani in predlani po 100t km letno takorekoč brez polnjenja na javnih polnilnicah)
Daj, napiši, kaj počne tisti, ki dela 300 km na dan ali 100 kkm na leto, da bomo vedeli, koliko je takih. Se, tako kot velika provincialna ministra Počivalšek in nekoč Židan, vsak dan vozijo v službo 150 km daleč z osebnim avtomobilom? Ker ko se pogovarjamo o okoljski škodljivosti prometa, ne gre samo za emisije ampak za prevpraševanje vseh razvad, da pravica do vožnje po 300 km na dan ali 100 kkm na leto "pripada" vsakomur, ki si to lahko privošči. In da se pri tem ne da prav nič spremeniti.
Reciklaža baterij je trenutno praktično 97%, kovina, aluminj, ostalo zmeljejo in nato ločijo vse sestavine. Sicer baterije zdržijo dva BEV ali kakšen MIO km, nato še kot hranilnik elektrike npr. v MSE.
Vir?!? Ime firme, naslov reciklažnega obrata, cena predelave, predstavitev delovanja, transparentnost poslovanja?!?!

Odslužene avtomobilske baterije so začeli preurejati v hranilnike zato, ker za avte niso več dovolj dobre (so upehane in zastarele) in zato, ker jih ne morejo rentabilno in neškodljivo predelati.
ob 50t letnih km sem seveda imel diesla
Bingo, kako blazno pameten sem. :-P
ko sem ga po 6m zopet vozil, sem mislil, da sem v traktorju.
In če bi ti takrat, ko si bil dizelski zelot poskušal dopovedati kaj takega, bi se prepirala tako kot zdaj. Ker ti poznaš eno samo absolutno resnico: tvojo trenutno. Kar je oportuno in kruta resničnost je, da največ služijo in (akobogda) davke plačujejo oportunisti, moralizatorji samo čepimo ob cesti in pametujemo.
Nisem pa nič jezen in fouš kdo ga še ima, razen ko vozim za kakšnim z dimno zaveso.
Tako kot jaz nisem nič jezen in fovš BEVejevcem, razen ko se delajo pametne ob utemeljenih opažanjih, kdo kaj plačuje oziroma ne.

Strani: 1