Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sonce1313 sporočil: 376
12 MW letno iz MSE dam v omrežje podnevi, ko je največja potreba in najdražja elektrika, jemljem oonoči ko so veliki viški in celo negativna cena, če ti to kaj pove.
50t km, večina službeno ni nastopaštvo, poznam veliko lastnikov BEV, ki delajo letno veliko več km, tudi do 100t km, največ službeno, ja res nastopači.
Če misliš da država živi od umazanih eur od goriv ti res ni pomoči. Še bolj bo od vlaganj v obnovo omrežja, menjave komplet voznega parka na BEV, hranilnikov elektrike, pa še veliko več bo ostalo za ljudi. Ja pa VE - pri nas joj ptiči, HE joj ribe, SE se ne vidi brežiški grad, JEK 2 itak brez veze, plinske, geotermalne koliko hočeš, sežiganje odpadkov, ob viških proizvodnja vodika, na vse strehe MSE.
Ti boš verjetno eden zadnjih ki boš kuril na mokra drva ali kurilca in imel jakodimiča, da bo država imela prihodke

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2832183

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[sonce1313]
12 MW letno iz MSE dam v omrežje podnevi, ko je največja potreba in najdražja elektrika, jemljem oonoči ko so veliki viški in celo negativna cena, če ti to kaj pove.
Pove, pove. Da bi ta tvoja eko-oko formula eno figo delovala, če ne bi imeli TEŠ in NEK.
50t km, večina službeno ni nastopaštvo, poznam veliko lastnikov BEV, ki delajo letno veliko več km, tudi do 100t km, največ službeno, ja res nastopači.
Napisal sem, da redki delajo 50+ kkm upravičeno, večina pa ne. Nisem te na slepo uvrščal v nobeno kategorijo, kot tako zelo rad počneš ti. Veliko BEV prevozi več kot 100 kkm na leto?Kul. Verjetno so taksisti ali službeni šoferji, ker:

100.000 : 365 = 274 km na dan, petek in svetek, leti in zimi. Morajo imeti dobre mašine s hudimi akumulatorji ali pa veliko denarja pustijo na hitrih polnilnicah.
Če misliš da država živi od umazanih eur od goriv ti res ni pomoči.
Kje sem napisal tako trditev? Ne znaš brat ali ljudem namenoma podtikaš za lase privlečene trditve?
Še bolj bo od vlaganj v obnovo omrežja, menjave komplet voznega parka na BEV, hranilnikov elektrike, pa še veliko več bo ostalo za ljudi.
Verjamem tistim štromarjem, ki pravijo, da bo omrežje treba temeljito nadgraditi in ne samo obnoviti. Zamenjava voznega parka poteka ves čas, v konjunkturi mal bl hitr, v krizi pa bolj počas. BEV so dražji in dajejo manj delovnih mest kot jakodimiči. Do zdaj še nisem videl ene objave o delujočem obratu za okolju neškodljivo reciklažo baterij, kaj šele o rentabilni razgradnji. V Moji Deželi še enostavne in vnaprej plačane razgradnje navadnih vozil v več kot desetletju nismo spravili v red. Pa videli smo, kakšno super recikliranje ločeno zbrane embalaže smo zagotovili. Vse sama laž in pozerstvo s pometanjem pod preprogo.
Ja pa VE - pri nas joj ptiči, HE joj ribe, SE se ne vidi brežiški grad, JEK 2 itak brez veze, plinske, geotermalne koliko hočeš, sežiganje odpadkov, ob viških proizvodnja vodika, na vse strehe MSE.
No, na tem področju bi se pa midva v marsičem strinjala.
Ti boš verjetno eden zadnjih ki boš kuril na mokra drva ali kurilca in imel jakodimiča, da bo država imela prihodke
Spet podtikaš? Imaš pa stil! Se vidi, da nisi v gmajni gor rasel, ampak si iz fine, tehnično progresivne familije. Ne bi me čudilo, če bi pred 10-15 leti z enako vnemo prisegal na VW dizel. Spreobrnjenci so najboljši zeloti.

Strani: 1