Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Gustl]
> [1127DXSXU]
>
> Odvisno Od velikosti firme in obsega usklajevanja z drugimi službami in kupci in proizvodov, ki se jih prodaja.
> Majhni s.p ali d.o.o dela. Itak doma, za večjo firmo pa boš moral biti kar v službi in se pogovarjat z ostalimi oddelki, hodit v proizvodnjo, sprejet na obisk kakšnega kupca, itd. Nasplošno se marsikaj dela interaktivno med člani tima in je treba biti skupaj.

Dajmo ločit delo od doma - nimam sploh pisarne drugje

... in...

... obcasno delo na drugi lokaciji - kaksen dan sem in tja delam od doma, vikenda, iz hotela, iz parka...

Prvo je vsekakor izvedljivo za zelo majhno stevilo ljudi, ker brez kulture podjetja in interakcije, kot praviš, ne gre prav dolgo.
Obstaja se tretja moznost, ki pa RES rabi dobro organizacijo. Podjetje ima N delovnih mest za 2N ali 3N zaposlenih iz poola ki lahko delajo od doma. Nic drugace kot 2izmenski siht za blue collar delavce, le da so tu sihti po dnevih.

Mislim da ima tako Netflix? Reed Hastings itak niti nima svoje pisarne (ali pa je dolgo ni imel), ce prav vem.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2816596

Strani: 1

Gustl sporočil: 13.629
Zadnja sprememba: Gustl 13.02.2020 07:49
Ce prav vem, so trenutne tezave in kopica regulacije ravno posledica "podjetniških pobud" iz '90s, kjer je bil poln Salomonc ponudb za "delo doma", kjer so se potem kuhinje in dnevne sobe spreminjale v (pogosto nevarne) manufakture, podjetnik pa ni potreboval poslovni prostorov.

Ampak smo 2020, veliko se je spremenilo, veliko delovnih mest je nastalo, kjer je stalno sedenje na delovnem mestu lahko neučinkovito, zdravju škodljivo, okolju neprijazno...

Jaz imam recimo med 70 in 80% screen time na telefonu. Pa kaj naj sedim v pisarni in gledam v telefon? :)

Zato tudi jaz nimam pisarne. Vem, da je ekstrem, ampak ne me jebat s predpisi...

Strani: 1