Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Smrtonosne zračne blazine na servis poslale že več kot šest milijonov avtov
Strani: 1
sporočil: 25
sporna elektronika ni "zakrivila nesreč", ampak je kriva za hujše
posledice, kot bi bile sicer
sporočil: 1.741
Točno tako!
.
"SMRTONOSNE ZRAČNE BLAZINE..." ...pa =bemu, kaj ste res že na nivoju Slovenskih Novic???
.
Zračne blazine niso bile nič smrtonosne!
Saj v problematičnih primerih sploh niso delale!
.
Mar v ponedeljek lahko pričakujemo članek z bombastičnim naslovom:
"SMRTONOSNI AVTI IZ 90-ih IN STAREJŠI, BREZ ZRAČNIH BLAZIN, ŠE VEDNO NA NAŠIH CESTAH"?.
.
Ste naredili kakšno analizo in ugotovili, da je povprečni IQ vaših bralcev tam okrog 80 in temu prilagajate vsebine??
wtf?
.
"SMRTONOSNE ZRAČNE BLAZINE..." ...pa =bemu, kaj ste res že na nivoju Slovenskih Novic???
.
Zračne blazine niso bile nič smrtonosne!
Saj v problematičnih primerih sploh niso delale!
.
Mar v ponedeljek lahko pričakujemo članek z bombastičnim naslovom:
"SMRTONOSNI AVTI IZ 90-ih IN STAREJŠI, BREZ ZRAČNIH BLAZIN, ŠE VEDNO NA NAŠIH CESTAH"?.
.
Ste naredili kakšno analizo in ugotovili, da je povprečni IQ vaših bralcev tam okrog 80 in temu prilagajate vsebine??
wtf?
sporočil: 14.456
[milos9]Prvič, v članku piše, da je sporna elektronika zakrivila nesreče, ne da povzročila smrti, ker je zatajil varnostni sistem.
Ravno zato so bile smrtonosne
Po besedah NHTSA je sporna elektronika zakrivila osem nesreč s smrtnim izidom, avtomobilski proizvajalci pa so se že odzvali z množičnim vpoklicem omenjenih vozil.Drugič, v članku ni pojasnjeno, zakaj je Toyota šele zdaj reagirala na ugotovljeno smrtno nevarnost, če so druge firme to naredile že pred meseci. Zadeva je namreč precej stara.
Fiat Chrysler said in 2016 it no longer uses the same control unit. The company responded accordingly with its 2016 recall, but it will fully cooperate with NHTSA’s current investigation, FCA spokesman Eric Mayne said.
NHTSA said it has identified two serious crashes with non-deploying airbags involving Toyota Corollas, one from model year 2018 and one from model year 2019. Toyota is cooperating with NHTSA and is continuing its own investigation, company spokesman Ed Lewis said. The company “will take any appropriate action,” he said.
www.consumerreports....-vehicles/
A Toyota spokesperson would not confirm or deny whether there have been any crashes or fatalities due to this issue. However, the National Highway Traffic Safety Administration’s Office of Defects Investigation has identified two “substantial frontal crash events,” including one fatality, involving Toyota Corolla sedans that may be related to the recall condition.Tretjič pa še to, da je zračna blazina tisto, na čemer lebdi hovercraft, te v avtih so pa varnostne blazine ali kvečjemu varnostne zračne blazine, čeprav jih ne napihne zrak ampak druga mešanica plinov. Če Toyota pri nas piše o zračnih blazinah, jo je treba vzeti z rezervo, ker imajo očitno velike težave z njimi - ne samo lingvistične...
This announcement follows a NHTSA investigation into the airbag control unit, which was manufactured by a company then called TRW and now known as ZF-TRW. These parts have also been used in vehicles from Fiat Chrysler Automobiles, Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, and Toyota.
Chrysler, Dodge, Jeep, Hyundai, and Kia have all issued previous recalls for vehicles that use this same control unit.
www.consumerreports....la-matrix/
sporočil: 48.253
[milos9]Ah, torej ne gre za tiste, ki so eksplodirale s preveliko silo in poslale šrapnel skozi potniško kabino. Okej :) Nisem bral članka.
Ravno zato so bile smrtonosne
sporočil: 7.095
Sploh niso problem blazine temveč elektronika, ki pa tudi ne more
biti sporna, vsaj en bi smela biti, ob opisanem v tekstu. Morda si
nekateri želijo na ta način tudi povečati postprodajni segment ( ko
ravno pripeljete avto na vpoklic zaradi sporne elektronike vam bomo
spotoma naredili še servis).
Strani: 1