Izbrani forum: Odklop
Izbrana tema: Špeckahlanje
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 14.456
In za konec ena o skorajšnjem zaprtju tovarne v Nemčiji in selitvi
proizvodnje po Donavi nizvodno v cenejšo Madžarsko. V
spodnjebavarskem mestecu Straubing, v katerem se je pred 233 leti
rodil fizik Joseph von Fraunhofer, bo delo izgubilo 625 ljudi, kot
bi delovna mesta proti jugovzhodu odplavila lepa modra Donava. Za
to naj bi bil kriv silen pritisk na nižanje cen in stroškov. Poroča
Bayerischer Rundfunk.
Sicer pa je Harman International ameriška firma infotainment opreme in dobavitelj avtomobilske industrije, ki je po mnogih turbulencah od leta 2016 v lasti Samsunga. Starejši občani jo poznamo po njenih avdiofilskih koreninah in znamkah iz njene dolge prevzemniške kolekcije (AKG, AMX, Becker, Crown, Harman Kardon, Infinity, JBL, Mark Levinson, Studer, Bang & Olufsen). Več na wikipediji:
en.wikipedia.org/wik...ernational
Danes je Harman, z besedami br.de:
Harman reagiere damit auf Absatzrückgänge, neue Technologien, zunehmende Automatisierung und neue Mobilitätskonzepte der Automobilindustrie und den daraus resultierenden Kostendruck und die neuen Herausforderungen für Zulieferer, heißt es. Und weiter: Um wettbewerbsfähig in Deutschland fertigen zu können, habe Harman "alle strategischen Optionen für den Standort Straubing untersucht und kommt zu dem Schluss, den Betrieb einstellen zu müssen". Die im Werk Straubing laufende Produktion von Infotainment- und Automotive-Audio-Lösungen soll schrittweise an andere Standorte verlegt werden: Genannt werden zwei bereits existierende Werke in Ungarn.Naj spomnim, da je Bavarska nedavno izgubila tudi znano podjetje Loewe, ki so ga razkosali na (za zdaj rešeno) proizvodnjo in neznano usodo blagovne znamke.
Auch vom Personalabbau betroffen sind zwei Harman-Tochtergesellschaften und Stellen in der Entwicklungsorganisation. Personalvorstand John Stacey sagt: "Wir sind uns unserer Verantwortung für unsere Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter bewusst. Wir haben es geschätzt, während vieler Jahre Teil der Stadt Straubing zu sein, sehen aber keine andere Lösung als die Schließung. Keine der anderen Optionen ist wirtschaftlich tragfähig". Nun soll zusammen mit dem Gesamtbetriebsrat eine sozialverträgliche Lösung für alle Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter gefunden werden, so Stacey.
www.br.de/nachrichte...eg,RnkZflR
Sicer pa je Harman International ameriška firma infotainment opreme in dobavitelj avtomobilske industrije, ki je po mnogih turbulencah od leta 2016 v lasti Samsunga. Starejši občani jo poznamo po njenih avdiofilskih koreninah in znamkah iz njene dolge prevzemniške kolekcije (AKG, AMX, Becker, Crown, Harman Kardon, Infinity, JBL, Mark Levinson, Studer, Bang & Olufsen). Več na wikipediji:
en.wikipedia.org/wik...ernational
Danes je Harman, z besedami br.de:
Das Unternehmen beschäftigt aktuell rund 30.000 Angestellte in Nord- und Südamerika, Europa und Asien. Harman-Tochtergesellschaften betreiben in Deutschland neben dem Werk in Straubing Standorte in Böblingen, Garching, Karlsbad, Köln und Ulm. Außer Straubing bleiben alle diese Standorte bestehen, heißt es in der Pressemitteilung.
Harman entwickelt und produziert - laut eigener Aussage - vernetzte Produkte und Lösungen für Autohersteller, Endkunden und Unternehmen weltweit. Dazu zählen unter anderem Connected-Car-Lösungen, Audio- und visuelle Produkte, Automatisierungslösungen sowie Services zur Unterstützung des Internets der Dinge. Mehr als 50 Millionen zugelassene Autos sind mit Audio- und Connected-Car-Systemen von Harman ausgestattet.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2812167
Strani: 1
sporočil: 14.456
Čeprav sem prepričan, da slovenski mediji skrbno spremljajo
dogajanje okrog gigantskih, velikih in manjših korporacij, ki imajo
eno svojih nog tudi v MojiDeželi, ker je to potrebno in pametno,
bom vseeno omenil drobno vestičko o našim Štajercem pa tudi drugim
deželanom zelo ljubi Magni International. Ta je za letos napovedala
manjšo prodajo in zaključek partnerstva z Lyftom za razvoj
tehnologije samovozečih mašin. Namesto daljni prihodnosti se bodo
raje bolj posvetili bližnji s fokusiranjem na pomožne sisteme za
vožnjo L1, L2 in L3 pri katerih pričakujejo večji potencial za rast
v naslednji petletki. Poroča Reuters, bolda pobalin.
Magna blamed the stronger U.S. dollar, the sale of its fluid pressure and controls business, and estimated lower light-vehicle production in Europe for its lower sales outlook.
While Magna will cease working with Lyft on developing self-driving technology, it will still collaborate with the company on various software and hardware programs, he said. Magna invested $200 million in the U.S. ride-hailing firm in 2018 to manufacture self-driving cars.
Chief Financial Officer Vince Galifi emphasized that Magna will invest “where we’re going to get a higher volume.”
www.reuters.com/arti...SKBN1ZF142
Strani: 1