Zasebnost

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Netipični Volkswagen z veliko potenciala

Strani: 1

sonce1313 sporočil: 376
[#2810430] 06.01.20 08:12
Odgovori   +    2
Lepi in uporaben avtek
anon-518732 sporočil: 934
[#2810473] 06.01.20 10:46 · odgovor na: sonce1313 (#2810430)
Odgovori   +    3
na prvi pogled sem pomislil, da je Škoda.
spiderman sporočil: 1.741
[#2810475] 06.01.20 10:51
Odgovori   +    22
Vse lepo in prav...
...ampak 27k€ za take majhen "jajček" s trivaljnim 1.0 "mlinčkom"...?
.
Kje smo narobe zavili?
anon-293306 sporočil: 184
[#2810490] 06.01.20 12:42 · odgovor na: spiderman (#2810475)
Odgovori   +    9
Nikjer, prozvajalci ocenjujejo, da se da kupce še bolj nategnit, kot da je evropska minimalna plača 1500 €.
anon-351779 sporočil: 5.775
[#2810492] 06.01.20 13:02 · odgovor na: spiderman (#2810475)
Odgovori   +    6
Takrat, ko so nemci dali Sozial pred Markwirtshaft oz enak pomen kot nedolzna kurba.
V US je to Mustang in se precej drugih.
Ja, ampak mi imamo pa zastonj zdravstvo, ki ga pridni placamo se za lenuhe insimulante. Idealen sistem za lenuhe in nesposobne.
Ko pogledas danske davke se ti kozla. NE, HVALA! Nabijte svojo socialno drzavo v rit.
If you buy a new car in Denmark, the car dealer usually handles vehicle registration tax and number plates. 85% of the taxable value up to DKK 185,100 in 2017 and 150% of the rest.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2810498] 06.01.20 13:49
Odgovori   +    14
Manjka črno na belem napisano, da gre za reklamni članek. To ni nikakršen test ampak branje brošure oz. VAGovih izjav za medije.
anon-351779 sporočil: 5.775
[#2810557] 06.01.20 21:40 · odgovor na: dz1975 (#2810498)
Odgovori   +    4
Za VSE nemske pleh bogove.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2810643] 07.01.20 12:12 · odgovor na: anon-351779 (#2810557)
Odgovori   +    4
misliš pleh vernike?
premza sporočil: 4.276
[#2810781] 08.01.20 08:39
Odgovori   +    6
Za vstopni t-cross je treba odšteti vsaj 16 tisočakov, testni pa bi vas na koncu olajšal za 27 tisočakov.
Tole ima za 11.000€ dodatne opreme (cena osnovnega 16.000, testni 27.000).
Saj nima nič opreme, sedeži na roke, namesto števcev tablica za 50€, cenena plastika...
OK, ima klimo, usnjen volan in usnjeno ročico mehanske ročne, ampak 27k€??

Proizvodna cena kilograma nemškega avta je 7-8€.
Tale testni model pride s traku za manj kot 10k€.
Cena v salonu pa, kot da je povprečna plača v EU 5.000€.

Ne dolgo nazaj (takrat še v DM) je toliko stal Porsche.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2810794] 08.01.20 10:03 · odgovor na: premza (#2810781)
Odgovori   +    7
[premza]
>Za vstopni t-cross je treba odšteti vsaj 16 tisočakov, testni pa bi vas na koncu olajšal za 27 tisočakov.

Tole ima za 11.000€ dodatne opreme (cena osnovnega 16.000, testni 27.000).
Saj nima nič opreme, sedeži na roke, namesto števcev tablica za 50€, cenena plastika...
OK, ima klimo, usnjen volan in usnjeno ročico mehanske ročne, ampak 27k€??

Proizvodna cena kilograma nemškega avta je 7-8€.
Tale testni model pride s traku za manj kot 10k€.
Cena v salonu pa, kot da je povprečna plača v EU 5.000€.

Ne dolgo nazaj (takrat še v DM) je toliko stal Porsche.
Če pa je moral VW plačati kazen v ZDA in v EU. Pa ja ne bodo sebi trgali od ust zaradi tega?

Strani: 1