Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Po Audiju še Daimler: ukinili bodo več kot 10 tisoč delovnih mest
Strani: 1 2
sporočil: 11.409
A veš kaj je meni hecno, ko se dela ankete o varstvu okolja in
podnebnih spremembah. Pa ni vprašanja ali ste se pripravljeni
odreči recimo 30% vašega zaslužka ali pa pristati na izgubo službe,
da bi se doseglo okoljske cilje? Pa da potem vidimo rezultate.
Prepričan sem, da bi bili bistveno drugačni.
sporočil: 186
1 brez službe pri proizvajalcu avtomobilo = koliko odpuščenih pri
dobaviteljih in poddobaviteljih... Recimo 4 - 5...???
Sem pred kakimi 3 tedni komuniciral z zaposlenim, iz podjetja, ki je za MERCEDES obdelovalo zahtevne aluminijaste, magnezijeve dele... Ogromna hala, v kateri so to delali na najmodernejših napravah, linijah, že nekaj mesecev stoji...
Možakar je na čakanju, se lepo vozi naokrog z ženo s kamperjem, v začetku naslednjega leta se bo predčasno upokojil...
Sem pred kakimi 3 tedni komuniciral z zaposlenim, iz podjetja, ki je za MERCEDES obdelovalo zahtevne aluminijaste, magnezijeve dele... Ogromna hala, v kateri so to delali na najmodernejših napravah, linijah, že nekaj mesecev stoji...
Možakar je na čakanju, se lepo vozi naokrog z ženo s kamperjem, v začetku naslednjega leta se bo predčasno upokojil...
sporočil: 3.087
[alek14]Ja pa pejmo nazaj na parne stroje, pa računalnike tudi ukinimo. V naslednji fazi razmontirajmo elektro omrežje in pejmo na petrolejke. Ziher bo zaposlenost večja.
> [sopranos]
> A veš kaj je meni hecno, ko se dela ankete o varstvu okolja in podnebnih spremembah. Pa ni vprašanja ali ste se pripravljeni odreči recimo 30% vašega zaslužka ali pa pristati na izgubo službe, da bi se doseglo okoljske cilje? Pa da potem vidimo rezultate. Prepričan sem, da bi bili bistveno drugačni.
Yup. Taka je realnost.
sporočil: 10.844
[1damijan]LTH Casting...Marko Golob....
1 brez službe pri proizvajalcu avtomobilo = koliko odpuščenih pri dobaviteljih in poddobaviteljih... Recimo 4 - 5...???
Sem pred kakimi 3 tedni komuniciral z zaposlenim, iz podjetja, ki je za MERCEDES obdelovalo zahtevne aluminijaste, magnezijeve dele... Ogromna hala, v kateri so to delali na najmodernejših napravah, linijah, že nekaj mesecev stoji...
Možakar je na čakanju, se lepo vozi naokrog z ženo s kamperjem, v začetku naslednjega leta se bo predčasno upokojil...
On je v tej branži...
sporočil: 5.775
Prvi udarec: Prihajajo racuni za kosilo ki jim ga je Musk
pojedel.
ModelS je skuril velik del nemskega premium segmenta v US.
Drugi, se brutalnejsi: trg elektricarjev v EU, NI dovolj velik da bi nemski "lako cemo" proizvajalci lahko se dodatno prodali kaksne vecje kolicine.
Kdor hoce RES butalen E avto bo pocakal na Roadster, ki bo pojedel vse Porsejcke in ostale predrage EU igrace.
Primerjava prenarocil:
Taycan 1 mesec pred prodajo: 30.000
Tesla truck, dve leti pred prodajo: 250.000+
VSE povedano.
Poti US in EU sta divergentni: US v ekspanzijo, crpanje nafte in siritev ostalih viron, proizvodnja, EU pa v reciklazo in varcevaje.
Kot je lepo definiral Alek je rezulatat jasen. "EU is on the road to nowhere fast."
Look at von der Leyen’s project: the climate bank, the sustainable investment package, the carbon border tax, the biodiversity strategy, and so on. Add the climate law, carbon neutrality for 2050, and the 2030 climate goals – all of this forms a package which is unprecedented.
+1000 miljard prdvidenih investicij.
ModelS je skuril velik del nemskega premium segmenta v US.
Drugi, se brutalnejsi: trg elektricarjev v EU, NI dovolj velik da bi nemski "lako cemo" proizvajalci lahko se dodatno prodali kaksne vecje kolicine.
Kdor hoce RES butalen E avto bo pocakal na Roadster, ki bo pojedel vse Porsejcke in ostale predrage EU igrace.
Primerjava prenarocil:
Taycan 1 mesec pred prodajo: 30.000
Tesla truck, dve leti pred prodajo: 250.000+
VSE povedano.
Poti US in EU sta divergentni: US v ekspanzijo, crpanje nafte in siritev ostalih viron, proizvodnja, EU pa v reciklazo in varcevaje.
Kot je lepo definiral Alek je rezulatat jasen. "EU is on the road to nowhere fast."
Look at von der Leyen’s project: the climate bank, the sustainable investment package, the carbon border tax, the biodiversity strategy, and so on. Add the climate law, carbon neutrality for 2050, and the 2030 climate goals – all of this forms a package which is unprecedented.
+1000 miljard prdvidenih investicij.
sporočil: 18.363
[ogo]Ne bo, ker bodo na drugi strani poloble producirali še vedno v smogu in robo poceni prevažali po svilni poti in prodajali pri nas v EU. Pojavlja se nova regija, ki se bo pospešeno razvijala ob t.i. svilni poti. Eko standardi v EU so prisila, ki je drugi predeli sveta ne poznajo. Brezposeln dihat sveži alpski zrak pa je tudi nekaj...luxus. Lep dan.
> [alek14]
> > [sopranos]
> > A veš kaj je meni hecno, ko se dela ankete o varstvu okolja in podnebnih spremembah. Pa ni vprašanja ali ste se pripravljeni odreči recimo 30% vašega zaslužka ali pa pristati na izgubo službe, da bi se doseglo okoljske cilje? Pa da potem vidimo rezultate. Prepričan sem, da bi bili bistveno drugačni.
>
> Yup. Taka je realnost.
Ja pa pejmo nazaj na parne stroje, pa računalnike tudi ukinimo. V naslednji fazi razmontirajmo elektro omrežje in pejmo na petrolejke. Ziher bo zaposlenost večja.
sporočil: 11.409
Saj to je logično. Če imaš denar, potem praviloma hočeš kvaliteto
in si zanjo pripravljen tudi več plačati. In pri EV je v tem
trenutku tržni vodja Tesla. Je pač nekaj novega, vznemirljivega,
drugačnega. Včasih je upper middle class par v ZDA kupil BMW ali
Mercedes in to 2x. Sedaj je pa eden od teh dveh vozil tudi Tesla.
In Nemci si ne delajo usluge s tem, da pompozno napovedujejo neke
modele, ki so dražji in imajo slabši doseg ter pospeške od
Tesle.
Pa pri EV bo težko, da se bodo še naprej šli socializem kot je to, da bodo sindikati določali kje in koliko ljudi mora biti zaposlenih oz. se jih ne sme odpustiti. V Nemčiji jih zaposlen stane od 50-100.000 EUR na leto. Niso to nizki zneski. Nemčija preprosto ne more imeti toliko industrije pri takih cenah dela.
Potem pa je tukaj še problem neustrezne infrastrukture. Ne moreš se iti EV in ne vem še česa, če imaš pa elektriko na premog. In če je elektrika dražja kot bencin.
EU bi največ naredila za svoj avtomobilski in tudi druge sektorje, če bi bila malo bolj pragmatična kar se tiče ekologije. V Nemčiji se zoper to eko norijo že vzpostavljajo skupine. Tako, da se znajo tudi Merklovi zgoditi Rumeni jopiči. Ker podeželjska Nemčija rabi avto. In glede na to, da teh podeželske Nemčije Zeleni, Črni in Rdeči ne poslušajo, se zna zgoditi, da bodo šli k Modrim. Potem pa spet stokanje kako in od kje.
No, sicer pa saj vidimo kako je v Sloveniji, ki je Evropa v malem. Sociologija, zgodovina, geografija, državljanjska vzgoja in ne vem kaj še vse. Pa nobenega programiranja, financ itd.
Pa pri EV bo težko, da se bodo še naprej šli socializem kot je to, da bodo sindikati določali kje in koliko ljudi mora biti zaposlenih oz. se jih ne sme odpustiti. V Nemčiji jih zaposlen stane od 50-100.000 EUR na leto. Niso to nizki zneski. Nemčija preprosto ne more imeti toliko industrije pri takih cenah dela.
Potem pa je tukaj še problem neustrezne infrastrukture. Ne moreš se iti EV in ne vem še česa, če imaš pa elektriko na premog. In če je elektrika dražja kot bencin.
EU bi največ naredila za svoj avtomobilski in tudi druge sektorje, če bi bila malo bolj pragmatična kar se tiče ekologije. V Nemčiji se zoper to eko norijo že vzpostavljajo skupine. Tako, da se znajo tudi Merklovi zgoditi Rumeni jopiči. Ker podeželjska Nemčija rabi avto. In glede na to, da teh podeželske Nemčije Zeleni, Črni in Rdeči ne poslušajo, se zna zgoditi, da bodo šli k Modrim. Potem pa spet stokanje kako in od kje.
No, sicer pa saj vidimo kako je v Sloveniji, ki je Evropa v malem. Sociologija, zgodovina, geografija, državljanjska vzgoja in ne vem kaj še vse. Pa nobenega programiranja, financ itd.
sporočil: 5.775
V prvi in edini službi sem imel največji WTF vprašaj nad glavo, ko
so mi sodelavci, ki so bili že dolgo tam v službi rekli: "Ti NE boš
dolgo tu. Si prenevaren za šefe; kaj pa se to pravi, inženir ki
stvar nariše, potem pa po fabrki nabere material, sam dela na
strojih in naredi prototip. TU je važno da se dela, NE da se
naredi"
Firma je že 30 let pokojna.
Negativna selekcija v Slo je tradicija, kot kranjska klobasa, cviček, foušija.
Firma je že 30 let pokojna.
Negativna selekcija v Slo je tradicija, kot kranjska klobasa, cviček, foušija.
sporočil: 1.227
V članku: "ki se bori z dragim prehodom na električna vozila"
Saj to sploh ni res! Sosednja članka navajata: Daimlerju miljardna škoda zaradi goljufije z dizelskimi motorji in pa 400 miljonska kazen za kartelno dogovarjanje. To so t.im pogrebni stroški, ne pa drag prehod na električni pogon!
Že dolgo poznamo el. viličarje, kje je pa nevem kakšen hud razvoj za takšne avte?? Le baterija je problem in polnjenje, vse ostalo je pič... dim! Zakaj pa mora imeti el. avto, s katerim se smeš v diktatorski EU voziti največ 130, v mnestu pa 30 na uro, nekakšno vektoriranje, pa 3D luske, pa pospeške pod 3 sec. do 100/h, za nameček pa še piskanje, da pešci lahko prepoznajo, da se približuje el. avto! Kakšen nesmisel: po eni strani navidezna visoka skrb za okolje, po drugi strani oa obvezno uvajanje novih zvokov!! EU je (p)ostala nedofuk.... s svojimi predpisi in omejitvami.
Saj to sploh ni res! Sosednja članka navajata: Daimlerju miljardna škoda zaradi goljufije z dizelskimi motorji in pa 400 miljonska kazen za kartelno dogovarjanje. To so t.im pogrebni stroški, ne pa drag prehod na električni pogon!
Že dolgo poznamo el. viličarje, kje je pa nevem kakšen hud razvoj za takšne avte?? Le baterija je problem in polnjenje, vse ostalo je pič... dim! Zakaj pa mora imeti el. avto, s katerim se smeš v diktatorski EU voziti največ 130, v mnestu pa 30 na uro, nekakšno vektoriranje, pa 3D luske, pa pospeške pod 3 sec. do 100/h, za nameček pa še piskanje, da pešci lahko prepoznajo, da se približuje el. avto! Kakšen nesmisel: po eni strani navidezna visoka skrb za okolje, po drugi strani oa obvezno uvajanje novih zvokov!! EU je (p)ostala nedofuk.... s svojimi predpisi in omejitvami.
sporočil: 3.087
[Troublemaker]Zvok, ki ga mora oddajat električar, je kar primerna reč. Že s svojim hibridom, ko peljem na elektriko, mi folk kar pred njega skače, ker ga ne sliši, ko ga zagledajo centimeter za svojo ritjo, pa so vsi paf.
V članku: "ki se bori z dragim prehodom na električna vozila"
Saj to sploh ni res! Sosednja članka navajata: Daimlerju miljardna škoda zaradi goljufije z dizelskimi motorji in pa 400 miljonska kazen za kartelno dogovarjanje. To so t.im pogrebni stroški, ne pa drag prehod na električni pogon!
Že dolgo poznamo el. viličarje, kje je pa nevem kakšen hud razvoj za takšne avte?? Le baterija je problem in polnjenje, vse ostalo je pič... dim! Zakaj pa mora imeti el. avto, s katerim se smeš v diktatorski EU voziti največ 130, v mnestu pa 30 na uro, nekakšno vektoriranje, pa 3D luske, pa pospeške pod 3 sec. do 100/h, za nameček pa še piskanje, da pešci lahko prepoznajo, da se približuje el. avto! Kakšen nesmisel: po eni strani navidezna visoka skrb za okolje, po drugi strani oa obvezno uvajanje novih zvokov!! EU je (p)ostala nedofuk.... s svojimi predpisi in omejitvami.
Niso vse neumnosti neumne.
Recimo Kona EV ima za odganjat pešce tak zanimiv Star Trek zvok. Čisto kul in geeky. :)
sporočil: 1.227
A za nemo vtičnico na 230 V tudi rabiš zvočni pisk iz vesolja, da
te opozarja na nevarnost? Saj imamo vendar več čutil in osnovno
pravilo pri prehodu ceste je, da pogledaš levo in desno, ne pa da
poslušaš levo in desno. Starejši se pač moramo sproti učiti
novotarij (pa ne mislim piskov, ampak tihih el. vozil), mlade pa
sproti ob odraščanju opozarjamo na nevarnosti. Kako ponoči zvenijo
ti cvileči avti, v tišini, v ozki mestni ulici, kjer dobro odmeva?
Niso moteći? Res ne vem. Se še niso oglasili okoljevarstveniki, da
nenavadni šumi motijo netopirje, pa deževnike, pa komarje?
sporočil: 154
Pretiravaš s Teslo... karte se bodo še mešale in naverjetneje brez
Tesle.
www.zerohedge.com/en...ed-einhorn
www.zerohedge.com/en...ed-einhorn
sporočil: 1.623
[Troublemaker]Ne vem, kje ti zivis. Pri nas pesci dobesedno padejo na cesto.
A za nemo vtičnico na 230 V tudi rabiš zvočni pisk iz vesolja, da te opozarja na nevarnost? Saj imamo vendar več čutil in osnovno pravilo pri prehodu ceste je, da pogledaš levo in desno, ne pa da poslušaš levo in desno. Starejši se pač moramo sproti učiti novotarij (pa ne mislim piskov, ampak tihih el. vozil), mlade pa sproti ob odraščanju opozarjamo na nevarnosti. Kako ponoči zvenijo ti cvileči avti, v tišini, v ozki mestni ulici, kjer dobro odmeva? Niso moteći? Res ne vem. Se še niso oglasili okoljevarstveniki, da nenavadni šumi motijo netopirje, pa deževnike, pa komarje?
Sedaj so to zacele delati ze stare mama, katere so bile (se) navajene gledat levo in desno. Zakaj pa mislis, da imamo omejitev hitrosti 30 km/h? Vcasih pri 60km/h ni noben letel pod avto, sedaj je to nacionalni sport, sledi omejitev hitrosti 20, potem 10 in nazadnje s prepovedjo ICE) 0 (za rajo). Kar je v bistvu prav, ker raja to hoce.
sporočil: 10.623
[sopranos]Podobno je z anketo o korupciji. Vedno je vprašanje Financ na kakem gospodarskem forumu: "Ali se vam zdi poslovno okolje v Republiki Sloveniji koruptivno?" In odgovori so 95% DA.
A veš kaj je meni hecno, ko se dela ankete o varstvu okolja in podnebnih spremembah. Pa ni vprašanja ali ste se pripravljeni odreči recimo 30% vašega zaslužka ali pa pristati na izgubo službe, da bi se doseglo okoljske cilje? Pa da potem vidimo rezultate. Prepričan sem, da bi bili bistveno drugačni.
Vprašanje, ki bi ga morali postavit je: "Ali ste v zvezi z opravljanjem poslovne dejavnosti v Sloveniji DALI oziroma PREJELI podkupnino?"
Pa se pol preštejmo....
sporočil: 1.100
čas vnosa: 30.11.19 22:44
[PyotrNovak]Tesla je pojedel samega sebe. Da je preživel leto z glavo nad vodo je odrezal 7% zaposlenih, a še vedno posluje v rdečih številkah. Nič ne kaže na izboljšanje. Za razliko od Mercedesa, ki zadnja leta posluje z lepim profitom, da bo tako tudi ostalo, bo odrezal (zgolj) 3% delovne sile.
Prvi udarec: Prihajajo racuni za kosilo ki jim ga je Musk pojedel.
sporočil: 1
čas vnosa: 30.11.19 10:22
" ali ste se pripravljeni odreči recimo 30% vašega zaslužka"
Vecina Slovenskih zaposlenih dobiva do 750E ento mesecne place.
To vprasanje bi lahko naredili,ce bi bile place bistveno visje in bistveno visji% ljudi bi se tudi odreklo.Tako pa je na prvi vresti prezivetje! S 800 Evri na mesec si reven in ne mores imeti dostojnega zivljenja.
Vecina Slovenskih zaposlenih dobiva do 750E ento mesecne place.
To vprasanje bi lahko naredili,ce bi bile place bistveno visje in bistveno visji% ljudi bi se tudi odreklo.Tako pa je na prvi vresti prezivetje! S 800 Evri na mesec si reven in ne mores imeti dostojnega zivljenja.
sporočil: 2.327
čas vnosa: 01.12.19 07:49
Nadaljevanje tega krčenja bo za nas veliko bolj divje, kot sedaj
izgleda. Zlasti zato, ker je to krčenje zgolj vnanji videz največje
tehnološke revolucije v zgodovini, na katero pa je Slovenija,
zaradi idiotov, ki jih že desetletja ima na oblasti, popolnoma
nepripravljena.
Nemci bodo proizvodnjo vseh polizdelkov potegnili v Nemčijo in v države z velikim trgom. Po drugi strani jim je v interesu, da Slovenijo naredijo za čim bolj revno državo, saj bodo potem zemljo in ostale nepremičnine lahko veliko ceneje kupovali.
Po drugi strani Slovenija nima odgovora na to situacijo. Realnost je še veliko slabša, kot se zdi. Tu se 30 let sistematično ustvarja videz, da so grdi tujci krivi za to, da slovenski delavec v proizvodnji tako malo zasluži. Dejansko pa to ni res. Slovenski delavec, na primerljivem tehnološkem nivoju, vrednostno proizvede skoraj toliko kot nemški, razlika je v tem, da slovenskega delavca banda na oblasti krade kot psa, medtem ko je v Nemčiji tako, da je najnižji tehnološki nivo solidarnostno subvencioniran od višjih nivojev. Tako je v Sloveniji ne samo celoten javni sektor predimenzioniran, ampak je bistveno predimenzionirana celotna družbena nadstavba, ki jo predstavljata terciar in kvartar.
Kriza tako ne bo zadela samo proizvodnih delavcev v tovarnah, ampak tudi obrtnike in serviserje. Izven čiste produkcije, montaže, prevoza in podobnega pa bo kriza najbolj prizadela srednji in višji menedžment, ki bo postal nepotreben ali nesposoben, z neustreznimi znanji. Za top menedžment v firmah, ki jih bodo lastniško obvladovali tujci, pa slovenska diploma ne bo več zadostovala. Lahko vidiš, da je Slovenija že v riti in da bo v riti vedno bolj. Iz riti pa ne bo prišla, dokler ne bo zdesetkala politikantsko birokratske bande, ki jo davi in sprostila trga.
Uriah Heep.
Nemci bodo proizvodnjo vseh polizdelkov potegnili v Nemčijo in v države z velikim trgom. Po drugi strani jim je v interesu, da Slovenijo naredijo za čim bolj revno državo, saj bodo potem zemljo in ostale nepremičnine lahko veliko ceneje kupovali.
Po drugi strani Slovenija nima odgovora na to situacijo. Realnost je še veliko slabša, kot se zdi. Tu se 30 let sistematično ustvarja videz, da so grdi tujci krivi za to, da slovenski delavec v proizvodnji tako malo zasluži. Dejansko pa to ni res. Slovenski delavec, na primerljivem tehnološkem nivoju, vrednostno proizvede skoraj toliko kot nemški, razlika je v tem, da slovenskega delavca banda na oblasti krade kot psa, medtem ko je v Nemčiji tako, da je najnižji tehnološki nivo solidarnostno subvencioniran od višjih nivojev. Tako je v Sloveniji ne samo celoten javni sektor predimenzioniran, ampak je bistveno predimenzionirana celotna družbena nadstavba, ki jo predstavljata terciar in kvartar.
Kriza tako ne bo zadela samo proizvodnih delavcev v tovarnah, ampak tudi obrtnike in serviserje. Izven čiste produkcije, montaže, prevoza in podobnega pa bo kriza najbolj prizadela srednji in višji menedžment, ki bo postal nepotreben ali nesposoben, z neustreznimi znanji. Za top menedžment v firmah, ki jih bodo lastniško obvladovali tujci, pa slovenska diploma ne bo več zadostovala. Lahko vidiš, da je Slovenija že v riti in da bo v riti vedno bolj. Iz riti pa ne bo prišla, dokler ne bo zdesetkala politikantsko birokratske bande, ki jo davi in sprostila trga.
Uriah Heep.
sporočil: 11.409
[Borut33]Dohodek Slovencev in Evropejcev je kakršen je. Če hočejo krožno, eko gospodarstvo, potem se bodo pač morali naučiti živeti z manj. Ne moreš pa biti eco friendly in imeti visoko rast. Še več, standard, ki ga imamo bi se moral znižati.
" ali ste se pripravljeni odreči recimo 30% vašega zaslužka"
Vecina Slovenskih zaposlenih dobiva do 750E ento mesecne place.
To vprasanje bi lahko naredili,ce bi bile place bistveno visje in bistveno visji% ljudi bi se tudi odreklo.Tako pa je na prvi vresti prezivetje! S 800 Evri na mesec si reven in ne mores imeti dostojnega zivljenja.
In to je treba ljudem povedati. Da ne bodo mislili, da se bo dalo imeti vse kar imamo danes in biti hkrati eko. Ne gre. Vidiš recimo Greto, ki se vozi na okoli z jadrnico. Porabi 20-30x več časa kot pa, če bi se vozila z letalom. In rabi celo ekipo ljudi, da jo vodijo naokoli. Tudi jadrnica, ki jo uporablja ni eko in stane nekaj 100.000 dolarjev.
sporočil: 111
Prispevek unicevanja avtomobilske industrije k zasciti okolja. Vec
deset tisoc brezposelnih, manjsa proizvodnja, manj izpustov
proizvodnje. Ali se ne bodo zaposlili v proizvodnji elektro
avtomobilov?
sporočil: 5.775
Zadnja sprememba: anon-351779 01.12.2019 12:20
2000 proti 20 gibljivih delov.ELECTRIC CARS ARE MORE RELIABLE
---------------------------------------- ---------------------------------------------
The drivetrain in an ICE vehicle contains 2,000+ moving parts typically, whereas the drivetrain in an EV contains around 20.
---------------------------------------------- --------------------------------------
Here's Seven Reasons Why Electric Vehicles Will Kill The Gas ...
insideevs.com › news › heres-seven-reasons-why-electric-vehicles-will...
sporočil: 5.775
Ostali najdejo novo sluzbo ali pa visijo na firmi dikler ne gre
cela v stecaj. Sem bil v taki firmi, sem povedal in sem imel
prav.
Biznis je dzungla, NE sprehod v parku, kot to ve JS.
Pravkar to ugotavljajo veliki nemski proizvajalci. Lahko pa se grejo socialo se par let in potem zaprejo vse.
Vedeli so kaj dela Tesla vsaj ze 8 let, pa niso mrdnili z ritjo.
Biznis je dzungla, NE sprehod v parku, kot to ve JS.
Pravkar to ugotavljajo veliki nemski proizvajalci. Lahko pa se grejo socialo se par let in potem zaprejo vse.
Vedeli so kaj dela Tesla vsaj ze 8 let, pa niso mrdnili z ritjo.
sporočil: 2.327
čas vnosa: 01.12.19 12:57
Že pred desetimi in več leti so se direktorji sektorjev v državnih
bankah, ko so se dobili skupaj, najraje delali norca iz delovnih
nalog, ki so jih podrejenim dajali. To so bile razne analize za v
predale in arhiv, pa razna dekadna poročila, za katera nihče ni
vedel, čemu služijo in jih tudi nihče, potem ko so bila narejena,
ni pogledal, pa preverjanje portfelja potem, ko so papirji že 14
dni šli v nasportni smeri, kot je bila pozicija odprta, itd. To je
bil tisti vidni del, ki se je tikal korupcije pri zaposlovanju, ko
je bilo važno samo to, da so določeni tam zaposleni, a gre vse
skupaj v kurac ali ne, pa je bilo vseeno. Lahko si misliš, kaj je
potem bilo po raznih kreditnih odborih, kjer so na dan prišle čisto
osebne kapitalsko prihvatizacijske zadeve in linije, glede katerih
pa je bil Šarec vedel povedati samo to, da on nima take plače, da
bi ga zanimale.
Uriah Heep.
Uriah Heep.
sporočil: 4.340
[sopranos]To še ni vse: ta ekipa se tudi menja, pripotuje in odpotuje pa z letali.
In to je treba ljudem povedati. Da ne bodo mislili, da se bo dalo imeti vse kar imamo danes in biti hkrati eko. Ne gre. Vidiš recimo Greto, ki se vozi na okoli z jadrnico. Porabi 20-30x več časa kot pa, če bi se vozila z letalom. In rabi celo ekipo ljudi, da jo vodijo naokoli. Tudi jadrnica, ki jo uporablja ni eko in stane nekaj 100.000 dolarjev.
sporočil: 4.340
[PyotrNovak]Bučke! Koliko gibljivih delov ima pa pametni telefon? In se ne more pokvariti? Baterije nimajo gibljivih delov (OK, lahko kaj za hlajenje, kaj dosti pa ne), pa so kar zoprna reč. Konec koncev je tudi černobilski reaktor imel malo gibljivih delov...
2000 proti 20 gibljivih delov.
ELECTRIC CARS ARE MORE RELIABLE
-------------------------------------------------- -----------------------------------
The drivetrain in an ICE vehicle contains 2,000+ moving parts typically, whereas the drivetrain in an EV contains around 20.
-------------------------------------------------- ----------------------------------
Here's Seven Reasons Why Electric Vehicles Will Kill The Gas ...
insideevs.com › news › heres-seven-reasons-why-electric-vehicles-will...
sporočil: 4.340
[PyotrNovak]Glej, električni avto je 100% politična zgodba. Brez politike bi bil zaenkrat povsem obstranska reč. Pa ne rečem, da je kaj narobe z njim, samo politika se je problema lotila popolnoma napačno. Namesto, da bi pustili vizionarjem ala Musk in Pečjak, da v desetletjih in na račun petičnih kupcev razvijejo BEV tehnologijo, hkrati pa poskrbeli za elektroenergetsko infrastrukturo in human dostop do strateških surovin, so z mastnimi subvencijami močno pohitrili razvoj BEV, hkrati pa smo še vedno brez ustrezne infrastrukture, za vsak električni avto pa se porabi nekaj sodov krvi otrok iz Afrike, ki z golimi rokami kopljejo kobaltovo rudo.
Ostali najdejo novo sluzbo ali pa visijo na firmi dikler ne gre cela v stecaj. Sem bil v taki firmi, sem povedal in sem imel prav.
Biznis je dzungla, NE sprehod v parku, kot to ve JS.
Pravkar to ugotavljajo veliki nemski proizvajalci. Lahko pa se grejo socialo se par let in potem zaprejo vse.
Vedeli so kaj dela Tesla vsaj ze 8 let, pa niso mrdnili z ritjo.
Nemci so dolgo računali, da se bo ta norija ustavila preden bo pomemben faktor na avtomobilskem trgu. Toyota še vedno meni tako, Nemci pa očitno ne več in skušajo ujeti Teslo. Kaj bo v prihodnje, bomo pa videli. Politiki lahko kadarkoli ukinejo subvencije, enako obračunajo prispevek za ceste in obdavčijo posredne CO2 izpuhe iz BEV (BEV de facto vozi na premog z 2-3× večjimi izusti CO2 kot dizel). Zaenkrat je BEV navkljub vsemu napredku še toliko zadaj, da ga ubije že eden od omenjenih treh ukrepov.
sporočil: 4.340
[PyotrNovak]Prednaročilo z vplačilom enega promila maloprodajne cene, pri čemer denar dobiš nazaj v kolikor si glede naročila premisliš, tudi meni vse pove. Govorim seveda o Tesla truck.
Primerjava prenarocil:
Taycan 1 mesec pred prodajo: 30.000
Tesla truck, dve leti pred prodajo: 250.000+
VSE povedano.
Strani: 1 2