Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Avto, ki Francijo vrača med avtomobilske velikane
Strani: 1 2
sporočil: 1.227
Zadnja sprememba: anon-299030 28.11.2019 06:52
Stari DS (žaba smo jo poimenovali pri nas) je še danes inovativna
po svoji obliki in tehnologiji, med prvimi je imela svojstveno
vzmetenje, pa obračajoče se glavne luči, pa prvi ABS, izjemno
aerodinamiko itd. Kaj pa tale DS? Po obliki najbrž res spominja na
mišično napihnjenega J. Weissmuellerja, kot en bumbar, ki ne ve kam
bi še dal pločevino, kot morda SEAT-ov ali Škodin) SUV z nekaj
"boljšimi dodatki", ki se jim danes pravi 3D luske, pa 3D obloge
vrat in steklena podlaga za vrtljivi gumb, pa skoraj 55 " ekran (?)
- vse napaberkano z vseh vetrov (malo Bentleya po vrtljivem
zaslonu, pa Volva s steklom, pa Tesla s prevelikim ekranom itd.).
Kje pa je uporabna vrednost npr. baročne prešite postelje na vratih
in armaturke in s edežev? Ko boš v njem med vožnjo lizal sladoled,
bo čokoladna obloga padla ravno na šive, ki jih nikakor ne boš
mogel očistiti. Itd. itd.Novinar se ne sme takoj navdušiti nad nečim "novim", pač pa kritično oceniti proizvajalca ali novi model ter podati vsebino v duhu njegovega poslanstva - realno presojo produkta, z vsemi dobrimi in slabimi stranmi. Po moji presoji model ne bo doživel velikega uspeha, še manj dosegel staro "boginjo".
DS naj raje realizira nekaj idej, ki jih je že prikazal na sejmih, luči sveta pa niso zagledale.
sporočil: 30.415
[Troublemaker]Kaže, da ga je avto res in zares navdušil.
Novinar se ne sme takoj navdušiti nad nečim "novim", pač pa kritično oceniti proizvajalca ali novi model ter podati vsebino v duhu njegovega poslanstva - realno presojo produkta, z vsemi dobrimi in slabimi stranmi...
sporočil: 8.285
OK, avtor članka, dober je, imel bi, ampak cena? Nekako 60 jurčkov
sem bral na drugih portalih je dobro opremljen na prodaj.
Hmm, za ta gnar bo imel kar hudo konkurenco. Včeraj smo brali, da se novi Merčo GLB začne pri 38 jurčkih... ne vem, kdaj bo GLB-jeva verzija na hibrid pogon, vendar bo cena takega in dobro opremljenega okoli 53 jurjev.
In potem dilema, Citro za 60 j. ali GLB za 53 j.? And the win goes to?
Hmm, za ta gnar bo imel kar hudo konkurenco. Včeraj smo brali, da se novi Merčo GLB začne pri 38 jurčkih... ne vem, kdaj bo GLB-jeva verzija na hibrid pogon, vendar bo cena takega in dobro opremljenega okoli 53 jurjev.
In potem dilema, Citro za 60 j. ali GLB za 53 j.? And the win goes to?
sporočil: 1.214
pa recmo če maš že 60 čukov za na mizo vržt, da maš še 1-2x na leto
200 eur za poorng notranje čiščenje.
ampak da maš tista mirkostikalca tam nek spodej ..... da morš vsakič ko hoč kaj prenastavit ustavt al pa čakat do rdečega semaforja??
ampak da maš tista mirkostikalca tam nek spodej ..... da morš vsakič ko hoč kaj prenastavit ustavt al pa čakat do rdečega semaforja??
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 28.11.2019 08:35
[hijena1]Uh, kako dober avto, ki ga ne potrebujem bi momljal v brado atenski filozof Diogen, če bi se nag sprehajal po salonu s temi avti. Podobno rečem tudi jaz, ki kupujem avte do 15 jurjev, ki res nimajo vseh teh mikrostikalc, nekaj pa jih imajo. Sicer, za tiste, ki imajo radi avte za stotisočakov ali več, avto ne bo prestižen.
pa recmo če maš že 60 čukov za na mizo vržt, da maš še 1-2x na leto 200 eur za poorng notranje čiščenje.
ampak da maš tista mirkostikalca tam nek spodej ..... da morš vsakič ko hoč kaj prenastavit ustavt al pa čakat do rdečega semaforja??
sporočil: 1.048
avto je kreiran za Francoske šarmerje in Francoski standard.... in
nima smisla debatirati naprej...lp
sporočil: 91
[]frankofonski svet ni tako majhen, za veliko ministrov, županov, ambasadorjev, direktorjev paradržavnih podjetij (tudi to je množičen pojav v fr) etc bo tole kar obvezen nakup!
Neće se oni leba najest... (proizvajalci namreč)
sporočil: 1.623
[0121ZA1]Pred tridestimi in vec leti so se po francoskih cestah v vecini vozili francoski avtomobili, sedaj je vecina nemskih, podobno je v Italiji.. J...s sarm, ce lahko kupis svaba za malo (ali veliko) vec denarja.
avto je kreiran za Francoske šarmerje in Francoski standard.... in nima smisla debatirati naprej...lp
sporočil: 1.048
Hmmm ni ravno tako v Italiji imaš poleg Italianov polno Francoske
robe, pa Toyot, Korejcev in seveda Nemcev
sporočil: 60
Sama nevoščljivost vas je! Tle mate nemce, Mercedesa in BMWja,
francoz je pa na prvem mestu:
europe.jdpower.com/p...lity-study
sporočil: 1.301
[Troublemaker]eh, no... se strinjam, da majo rahle probleme z "identiteto", predvsem v zunanjem dizajnu, ker so nišni produkt Citroena malce na silo spremenili v samostojno znamko... in vsaj kar se zunanjosti tiče lahko rečem, da mi -čeprav sem "fen izvorne znamke"- zgleda vse preveč generično, blago "brez jajc" in malce na silo "načičkano". sem namreč mel priliko si od blizu ogledat in "prdnit v zic" ene DS 7-ce, v opremskem paketu imenovanem "opera"... za zunanjost, skupaj z "vijolasto igrico" sprednjih luči lahko rečem, da mi je bil nekje med "meh" in "no, ja..". za notranjost se pa ne bi strinjal. ker je res zelo prijetna! ima neko nenavadno zmes neobičajnosti in prestiža. ne gre za to, da bi se na vse pretege trudu bit drugačen in čisto nič ne bi blo narobe, če bi "preskočili" kak detajl, kot je na primer rotirajoča ura, ker take stvari, skupej s kakšnim "swarowski kičerajem", v prvih par minutah enga takega "plebejca" kot sem jaz, res malo "zbodejo v oči"... ampak, čez čas se zaveš, da je v njem preprosto lepo sedet.. bit! ker je vse delovalo zelo kvalitetno izdelano, iz "ne fejk" materialov in zgledalo ravno tolko drugače od ostalega "premiuma", da je celosten vtis deloval prijetno, sveže in zanimivo.
Stari DS (žaba smo jo poimenovali pri nas) je še danes inovativna po svoji obliki in tehnologiji, med prvimi je imela svojstveno vzmetenje, pa obračajoče se glavne luči, pa prvi ABS, izjemno aerodinamiko itd. Kaj pa tale DS? Po obliki najbrž res spominja na mišično napihnjenega J. Weissmuellerja, kot en bumbar, ki ne ve kam bi še dal pločevino, kot morda SEAT-ov ali Škodin) SUV z nekaj "boljšimi dodatki", ki se jim danes pravi 3D luske, pa 3D obloge vrat in steklena podlaga za vrtljivi gumb, pa skoraj 55 " ekran (?) - vse napaberkano z vseh vetrov (malo Bentleya po vrtljivem zaslonu, pa Volva s steklom, pa Tesla s prevelikim ekranom itd.). Kje pa je uporabna vrednost npr. baročne prešite postelje na vratih in armaturke in s edežev? Ko boš v njem med vožnjo lizal sladoled, bo čokoladna obloga padla ravno na šive, ki jih nikakor ne boš mogel očistiti. Itd. itd.
Novinar se ne sme takoj navdušiti nad nečim "novim", pač pa kritično oceniti proizvajalca ali novi model ter podati vsebino v duhu njegovega poslanstva - realno presojo produkta, z vsemi dobrimi in slabimi stranmi. Po moji presoji model ne bo doživel velikega uspeha, še manj dosegel staro "boginjo".
DS naj raje realizira nekaj idej, ki jih je že prikazal na sejmih, luči sveta pa niso zagledale.
če k temu dodaš še, oziroma (ker vozil se žal nisem), če njegovo aktivno vzmetenje (ki snema cesto pred sabo in prilagaja vzmetenje tistemu kar bo čez par sekund pod kolesi) deluje vsej pol tako dobro, kot se sliši, mora bit to kar precej prijeten in udoben voz! in če je "uporabna vrednost" v tem, da se udbno voziš v prijetnem, kvalitetnem in zanimivem abientu, pol jo ma po moje ta avto čist zadost tudi, če ne gremo merit kako velik je njegov prtlažnik ;) :).
sporočil: 2.989
Konkurenta DS sta acura in lexus, tole je PHEV. Klasika stane okrog
43.000. S citroeni nima veliko, vec - ce ze - s Peugeoti.
Primerljivi Nemci proti temu so dolgocasna konfekcija, je pa res,
da slovenclj tega ne steka, pri cemer ne mislim tebe.
sporočil: 91
[chef]V germanofilski slo jih bo res zelo malo...kakšen ex ljubitelj vel satisa mogoče.....recimo Borut Jamnik!?
Primerljivi Nemci proti temu so dolgocasna konfekcija, je pa res, da slovenclj tega ne steka, pri cemer ne mislim tebe.
sporočil: 1.048
Hmmm ... primerjave ki si jih podal niso smiselne .... ne moreš
običajno konfekcijo primerjati z premijo znamko
sporočil: 1.301
[rename]čakta... evo, sem zanalšč šou poštefnat francoski konfiurator in 60 jurjev je cena hibridnega DS7 v najvišjem paketu opreme (ki je kar poprilično nakrcan tudi brez opcij)! in to francoska cena, ki je -če primerjamo naše vs francoske cene plebejskih Pežojev in Citroenov- za ene 20% višja, kot bi avto stal pri nas. pri nas za ta denar dobiš nehibridnega Q5... brez aktivnega podvozja, matričnih žarometov, termovizije...
> []
> OK, avtor članka, dober je, imel bi, ampak cena? Nekako 60 jurčkov sem bral na drugih portalih je dobro opremljen na prodaj.
> Hmm, za ta gnar bo imel kar hudo konkurenco. Včeraj smo brali, da se novi Merčo GLB začne pri 38 jurčkih... ne vem, kdaj bo GLB-jeva verzija na hibrid pogon, vendar bo cena takega in dobro opremljenega okoli 53 jurjev.
>
> In potem dilema, Citro za 60 j. ali GLB za 53 j.? And the win goes to?
Honda in Toyota hibrid sta okrog 40 jurjev, s popusti še manj.
Kar (pre)optimistično so Francozi postavili na 60.
P: za 40 bi takega imel tudi jaz (če parafraziram tistega rokometaša ;-))
cene nehibridnih DS7 se začnejo pri 32 jurjih za najbolj "plešastega" in končajo pri 43 jurjih za najmočneje motoriziranega in najbolj opremljenega... to pomeni, da so ga cenovno pozicionirali nekam med Q3 in Q5... kar za avto, ki je malo večji od Q5 in pri katerem v osnovi opremi nista samo "volan in zrak v pnevmatikah", ostalo pa v sekciji "dodatna oprema", kot je to v navadi pri nemškem "triu fantastikus", niti ni tako slabo ali kej pretirano "pretenciozno"...
sporočil: 1.048
Tako pač je DS je premijska znamka Citroena.... Tako kot je Lexus
premija Toyote in Infinity premija Nisana.... ni važno kaj si ti
misliš tako pač je .... verjetno so pri teh znamkah tudi materiali
premijsko dimenzionirani ni vse le zunanji blišč in cena...lp
sporočil: 6.899
[rename]Pa kakih 60 jurjev for fucks sake. Ne mors vsega verjet kar alt-right fantasti napisejo :-) DS gotovo pase pod lexusa in najbrz tudi pod infinitija, in po takih cenah se bo tut prodajal. Ne se zajebavat :-)
Saj to razumem, da ga pozicionirajo kot premijsko... hotel sem samo povedati, da mi DS ne deluje prav nič premijsko. Ne klasični, niti ne ta hibridni model.
In zato mu jaz, kot en mikronski delček trga, te premijskosti pač ne priznavam in ne dam 60jurjev :-P
sporočil: 6.899
Zadnja sprememba: anon-207617 28.11.2019 14:48
Jaz bi rekel da je razlog zakaj so nehibridni 35 jurjev, hibridni
pa skor 60; zarad regulacije, da zadostijo birokratskim fantastom o
povprecnih izpustih, v praksi pa bo velika vecina (90%) kupovala
skromneje opremljene dizle v "ultra speshul akcija samo za vas" med
30 in 35 jurji. Ker jim nikakor sploh ni interes da bi imeli cuda
hibridov na cesti in vse poprodajne probleme z njimi in njih
kupci.Tale hibridna jajca za skor 60 jurjev bodo v katalogu in po narocilu, pa morda dva primerka razstavljena, da si direktor salona lahko omisli enega za sluzben avto ko ga dve leti nihce ne kupi.
P.S.: NOV lexus 450h je cenej od tega jajca v najvisji hibrid ediciji! Ne se hecat. Prodali jih bodo pet ali sest v celi sloveniji, ko bo pac neka naloudana zena ugotovila, da ima ta lepsa drzala za flaske od lexuxa, al nekaj takega.
sporočil: 970
Zadnja sprememba: anon-202165 28.11.2019 14:54
Hehehe... no, samo če se tole da prodat za take denarje...
www.avto.net/Ads/det...20RS%20DSGwww.avto.net/Ads/det...sion%20Avt
... bo pa tudi hibridnega DS-a kdo kupil za 60 :)
sporočil: 6.899
Zadnja sprememba: anon-207617 28.11.2019 15:05
[bacco979]Huh, sveta marija :-)
Hehehe... no, samo če se tole da prodat za take denarje... www.avto.net/Ads/det...20RS%20DSG
www.avto.net/Ads/det...sion%20Avt
... bo pa tudi hibridnega DS-a kdo kupil za 60 :)
Mah, ocitno sm jaz za v penzijo, ce Skoda SUV 4x4 stane 54 jurjev.
Mercedes e klasse 4x4 nov, cenej od te skode: www.avto.net/Ads/det...TIC%20T%20
Svasta.
sporočil: 1.048
Hmmm ...če prav vem so Čehi predavali Nemcem strojegradnjo in ne
obratno .... torej kaj je tukaj neobičajnega
sporočil: 970
[rename]
P: ta 4x4 Škoda se bo po nekajmesečnem nabiranju praha v salonu prodala za max 45k.Avto je res dober in prostoren. Ampak jaz tudi 45k ne bi dal za Škodo 2.0 dizel. Sem se pa oblike Kodiaqa sedaj že toliko navadil, da me ne bolijo več oči, ko ga vidim na cesti.
Je pa to zelo dober avto, bi imel ga tud jaz.
sporočil: 6.899
[rename]Skoda kodiak je 25 jurjev, kaj pa ces :-)
Po kolk so pa Škode gor pri vas, na svobodi?
ampak te tsi 2.0 4x4 so pa 30 - 38 jurjev for some reason?!
www.autotrader.co.uk...el%20Drive
www.autotrader.co.uk...1254714007
Lexus 450hibrid je pri nas okol 75k€, euro gor/dol, pa roka ;-)
od 47 do 60 jurjev.
P: ta 4x4 Škoda se bo po nekajmesečnem nabiranju praha v salonu prodala za max 45k.Pomoje se jim je vsem skup zmesalo :-)
Je pa to zelo dober avto, bi imel ga tud jaz.
sporočil: 6.899
So pa te DS & french luxury v hibrid varianti tudi pri nas 48 -
56 jurjev, torej v rangu lexus 450h:
www.autotrader.co.uk...%20Plug-in
Pomoje moras bit resno prfuknjen da to kupis namesto lexusa.
www.autotrader.co.uk...%20Plug-in
Pomoje moras bit resno prfuknjen da to kupis namesto lexusa.
Strani: 1 2