Izbrani forum: Odklop
Izbrana tema: Špeckahlanje
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 14.456
Tupatam se še kje omeni dizelski škandal, ampak Übergezelšaft
Folksvagen je zadnje čase na tapeti zaradi napovedane über
elektrifikacije (vagen-energi-vende?), hajm-dezindustrializacije
(Audi naj bi v Nemčiji postopoma ukinil 9.500 delovnih mest) in
ujgurske industrializacije (VW brani svojo JV tovarno na zahodu
Kitajske, kjer hanovski centralistični oblastniki prevzgajajo
tamkajšnje domorodce). Zanimivi časi, prav res.
Spiegel piše o napovedi čiščenja Audijevega hleva pred prihodom novega šefa, najbrž zato, da bo on vsaj nekaj časa ohranil čiste ročice in vest. Matematika je takšna, da bo 9500 ljudi odveč, rabili pa bodo 2000 novih, drugače (sajber) pametnih in (elektro) šolanih.
Spiegel piše o napovedi čiščenja Audijevega hleva pred prihodom novega šefa, najbrž zato, da bo on vsaj nekaj časa ohranil čiste ročice in vest. Matematika je takšna, da bo 9500 ljudi odveč, rabili pa bodo 2000 novih, drugače (sajber) pametnih in (elektro) šolanih.
Audi streicht 9500 Stellen bis 2025NTV poroča, da se koncernu VW kar dogaja. Potem, ko so načrt za novo turško fabriko dali malo na led zaradi turške invazije Sirije, jim zdaj očitajo, da so se z JV tovarno v Kitajski zahodni provinci (postavljeno leta 2013) zapletli v zgodbe o prisilnem delu, sodelovanju s paravojaškimi enotami ipd. VW se brani, da ne vedo nič o prisilnem delu, da imajo vsi zaposleni pogodbe o delu s tovarno itn. Dejstvo je, da je tovarna v manj razvitem delu Kitajske in kot taka z gospodarsko-razvojnega vidika regije dobrodošla.
Der Dieselskandal und die hohen Kosten für den Elektroantrieb machen Audi schwer zu schaffen. Vorstandschef Schot beginnt nun mit der Sanierung - und dem Abbau von 9500 Stellen. 2000 werden an anderer Stelle neu geschaffen.
www.spiegel.de/wirts...98327.html
"Volkswagen ist sich der Lage in der Region bewusst", erklärte das Unternehmen. "Wir beobachten die Entwicklungen und beziehen uns dabei auf die öffentlich zugänglichen Berichte der Vereinten Nationen." Ziel von VW sei es, "dass mit Arbeitsplätzen für alle Volksgruppen das soziale Umfeld für die Menschen in Urumqi verbessert" werde. Erst im April hatte VW-Konzernchef Herbert Diess in einem Interview mit der BBC für Irritation gesorgt. Er wisse nichts von Zwangslagern für Uiguren, hatte er gesagt.O kitajskih tretjerajhovsko-stalinističnih ukrepih in metodah obširno poroča mednarodni novinarski konzorcij, valovi teh poročil v medijih pa omenjajo tudi zahodne korporacije, ki (ne)voljno s svojo tehnologijo in produkti pomagajo kitajski totalibervahtung državi.
www.n-tv.de/wirtscha...19971.html
China Cables is an investigation into the surveillance and mass internment without charge or trial of Uighurs and other Muslim minorities in China’s Xinjiang province, based on leaked classified Chinese government documents.
www.icij.org/investi...na-cables/
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2805058
Strani: 1
sporočil: 14.456
Tudi v Vaterlandiji, kjer še vedno ne vedo, kdaj bodo lahko zagnali
novo berlinsko letališče, imajo javno-privatna partnertva, ki so se
malo skisala in se zdaj vlačijo po sodiščih. Na primer eno za
izgradnjo in furanje autobahna med Bremnom in Hamburgom. Privatna
(investitorska) stran tega partneršafta A1 Mobil je tožila zvezno
vlado za 778 MEUR, ker realizirani izkupiček od (tovornjaških)
cestnin ne dosega njihovih pričakovanj. Zaenkrat so na deželnem
sodišču izgubili, lahko pa se še obrnejo na zvezno sodišče. Piše
Spiegel.
"Das Landgericht hat richtig entschieden", teilte ein OLG-Sprecher mit. Demnach habe das Betreiberkonsortium das Risiko einer veränderten Verkehrsmenge laut Vertrag "unbegrenzt" selbst übernommen.
Bis zum Abschluss des Vertrags habe es aber keine Prognose gegeben, die einen Einbruch des Lkw-Verkehrs vorhersagte, hatte die Geschäftsführung argumentiert. Man habe zuletzt bereits mit einer Bestätigung des früheren Urteils gerechnet, räumte A1-mobil-Geschäftsführer Ralf Schmitz nun ein.
www.spiegel.de/wirts...93851.html
Strani: 1