17 min
Kje je Golobova svoboda spregledala posel?
2 uri
Država bo dala 3,5 milijona evrov za novi center krožnega gospodarstva. Kaj bo ta delal? 1
2 uri
Forbes: kako je direktorica agencije za energijo pojasnila ‘kljubovanje’ ministrstvu glede omrežnine
2 uri
HDZ: imamo dovolj podpisov za sestavo vlade
4 ure
Klemen Boštjančič: Pošta in Zavarovalnica Triglav ostajata strateški naložbi 2
4 ure
Brezžične tehnologije prinašajo različne možnosti uporabe
4 ure
Vlada začela s postopki za priznanje Palestine
4 ure
Blaž Brodnjak: NLB bo čez pet let delala milijardo evrov čistega dobička na leto 10
4 ure
Kako v hrvaški Istri skušajo rešiti pomanjkanje zdravstvenih delavcev: 20.000 evrov za nakup prvega stanovanja
5 ur
Koliko Never je prodal Rimac? In zakaj več ne bo delal električnih hiper avtov
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Večer: Vlada bi sebi in drugim funkcionarjem plače zvišala prek 40 odstotkov 10
6 ur
Varnostna tveganja pri uporabi digitalne identitete
7 ur
Izzivi in prelomnice
9 ur
Vino tedna: Lapor belo 2020, Krapež
9 ur
Povezovanje slovenskih podjetij s poslovnimi priložnostmi v Nemčiji (Oglas)
12 ur
Reportaža iz skladišča visokoradioaktivnih odpadkov: zabojniki prenesejo padec letala
12 ur
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims 1
14 ur
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
14 ur
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Sem sem prišel zaradi avtorjevega namiga pod člankom o največji bateriji v Evropi. Ker je zadeva odklenjena in to moram po mačje ob njej takoj pustiti svojo markacijo.
s fotovoltaičnimi modemi
najbrž moduli
naprave, kjer izgorevajo onesnaženi plini od lakiranja
Medtem ko novinar in urednik O+E in moderator forumov in kaj vem kaj še vse od dela in skrbi Izgoreva, plini Zgorevajo.
fran.si/iskanje?View...=zgorevati
fran.si/iskanje?View...izgorevati
»Ideja je zelo blizu izvedbe, prav tako tudi baterijski hranilniki. Naša težava je kakovost električne energije in zato gremo v smer hranilnikov električne energije.«
Kar pod to izjavo manjka je (pod)vprašanje, če jih k takšnemu razmišljanju napeljuje tudi dejstvo, da se bliža konec uporabne dobe baterij starejših električnih Renaultov in da bo teh v naslednjih letih vedno več. Pa da so te le napol izrabljene baterije kar primerne za tvorbo stacionarnih hranilnikov. Vse ostane v hiši, pa še potrebo po recikliranju baterij, ki menda še ni čisto izpiljeno in ekonomično, se preloži za X let.