Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Avstralski letalski prevoznik Qantas preizkusil skoraj 20-urni polet
Strani: 1
sporočil: 9.333
Zadnja sprememba: 153 21.10.2019 11:11
Daljši ko je polet, bolj je pomembno potnikovoudobje; bo na maratonskih poletih fitnes prostor
vključen v ponudbo ekonomskega razreda ?
Sodražan
sporočil: 32.579
Zadnja sprememba: najobj 21.10.2019 12:27
... Z njim so želeli preveriti, kakšen vpliv ima tako dolg polet
na človeka. ...... OK, če so res želeli preveriti, kakšen vpliv ima tako dolg polet na človeka, ne bi rabili 50 oseb mučiti 19 ur in 16 minut v letalu in brezveze - če pozabim na trpljenje Grete zaradi onesnaževanja - kuriti kerozin za 16.200 kilometrov dolg polet, ampak bi iste ljudi preprosto zaprli v podobno veliko sobo in jih po 19 urah in 16 minutah vprašali, kako se počutijo ...
P.S.: ker nisem biznismen, mi čas ni tako zelo pomemben, ampak tudi v avtu se moram vsake toliko malo "pretegnit", ker se v nasprotnem po nekaj urah sedenja - če malo pretiravam - ne bi mogel več premaknit ...
sporočil: 970
Dejansko se po avionu lahko tudi malo sprehajaš. Definitivno pa sem
raje vmes 2 uri na nekem vmesnem letališču, kot pa 20 ur skupaj
ukleščen v sedežu v ekonomskem razredu.
sporočil: 48.253
[bacco979]Pri teh dolgih letih gre za 100% business class avione in cena je temu primerno zasoljena. Pac placas premijo za to, da prihranis recimo 4-5 ur prestopanja.
Dejansko se po avionu lahko tudi malo sprehajaš. Definitivno pa sem raje vmes 2 uri na nekem vmesnem letališču, kot pa 20 ur skupaj ukleščen v sedežu v ekonomskem razredu.
en.wikipedia.org/wik..._21_and_22
Pa se za najobjestnejsega: skatla na tleh ni dobra simulacija, pise nekaj vec tudi v tem gornjem clanku iz wikipedije. Dolgo casa dihas redkejsi zrak. Smiselno je peljati 50 ljudi na tak polet in ce jih ima na koncu polovica hud glavobol tega pac ne bos uvedel med redne linije. Itd.
sporočil: 970
Iz tvojega linka sem razbral, da ima Singapore na onem letu za NY
kombinacijo bussiness in premium economy sedežev. Malo več prostora
torej je, je pa vseno malo naporno toliko časa biti na istem
avionu.
sporočil: 14.456
[bacco979]Jaz tudi, če gre za sedenje na natlačenih sedežih v polnem letalu. Če pa imaš zase malo več prostora in dovolj miru, da lahko zaspiš (ali delaš, bereš) je pa nonstop varianta najbrž boljša. Ampak to pride prav pogostim potnikom. Če greš na tak let zelo redko, ne moreš spat, ti je vse dogajanje zanimivo, če ga ni, ti je pa dolgčas. Za take je res bolje vmes pristati in pretegniti noge. :-)
Dejansko se po avionu lahko tudi malo sprehajaš. Definitivno pa sem raje vmes 2 uri na nekem vmesnem letališču, kot pa 20 ur skupaj ukleščen v sedežu v ekonomskem razredu.
sporočil: 32.579
Zadnja sprememba: najobj 21.10.2019 15:31
[bacco979]... ja, na to sem mislil, ker 2 uri opazovati živahnost letališča na (moje) počutje vpliva boljše, kot pa 20 ur gledati ene in iste zdolgočasene njuške, kako se na sedežih presedajo sem in tja in občasno sprehajajo po letalu ... khmm, sploh pa med 20 in 22 urami ni glih neke silne razlike, da bi iz tega dalal cirkus, če zdaj pozabim, da si zaradi dolžine poleta in časovne razlike ob pristanku "crknjen kot pes", da še nekaj cajta ne moreš narediti nič pametnega in tisti dve uri razlike med "navadnim" in "posebnim" poletom ne pomenita nič ...
Dejansko se po avionu lahko tudi malo sprehajaš. Definitivno pa sem raje vmes 2 uri na nekem vmesnem letališču, kot pa 20 ur skupaj ukleščen v sedežu v ekonomskem razredu.
sporočil: 32.579
[bc123a]... forum.finance.si/?m=...815&single ...
> [bacco979]
> Dejansko se po avionu lahko tudi malo sprehajaš. Definitivno pa sem raje vmes 2 uri na nekem vmesnem letališču, kot pa 20 ur skupaj ukleščen v sedežu v ekonomskem razredu.
Pri teh dolgih letih gre za 100% business class avione in cena je temu primerno zasoljena. Pac placas premijo za to, da prihranis recimo 4-5 ur prestopanja.
en.wikipedia.org/wik..._21_and_22
Pa se za najobjestnejsega: skatla na tleh ni dobra simulacija, pise nekaj vec tudi v tem gornjem clanku iz wikipedije. Dolgo casa dihas redkejsi zrak. Smiselno je peljati 50 ljudi na tak polet in ce jih ima na koncu polovica hud glavobol tega pac ne bos uvedel med redne linije. Itd.
sporočil: 48.253
[najobj]Na business class sedezu ponavadi lahko udobno zaspis, imas sirok izbir filmov in nadaljevank ter dobro hrano. Na vecini lotalisc, razen ce gres v kaksno business lozo, imas precej manj tega.
> [bacco979]
> Dejansko se po avionu lahko tudi malo sprehajaš. Definitivno pa sem raje vmes 2 uri na nekem vmesnem letališču, kot pa 20 ur skupaj ukleščen v sedežu v ekonomskem razredu.
... ja, na to sem mislil, ker 2 uri opazovati živahnost letališča na (moje) počutje vpliva boljše, kot pa 20 ur gledati ene in iste zdolgočasene njuške, kako se na sedežih presedajo sem in tja in občasno sprehajajo po letalu ... khmm, sploh pa med 20 in 22 urami ni glih neke silne razlike, da bi iz tega dalal cirkus, če zdaj pozabim, da si zaradi dolžine poleta in časovne razlike ob pristanku "crknjen kot pes", da še nekaj cajta ne moreš narediti nič pametnega in tisti dve uri razlike med "navadnim" in "posebnim" poletom ne pomenita nič ...
sporočil: 32.579
Zadnja sprememba: najobj 22.10.2019 15:18
[bc123a]
> [najobj]
> > [bacco979]
> > Dejansko se po avionu lahko tudi malo sprehajaš. Definitivno pa sem raje vmes 2 uri na nekem vmesnem letališču, kot pa 20 ur skupaj ukleščen v sedežu v ekonomskem razredu.
> ... ja, na to sem mislil, ker 2 uri opazovati živahnost letališča na (moje) počutje vpliva boljše, kot pa 20 ur gledati ene in iste zdolgočasene njuške, kako se na sedežih presedajo sem in tja in občasno sprehajajo po letalu ... khmm, sploh pa med 20 in 22 urami ni glih neke silne razlike, da bi iz tega dalal cirkus, če zdaj pozabim, da si zaradi dolžine poleta in časovne razlike ob pristanku "crknjen kot pes", da še nekaj cajta ne moreš narediti nič pametnega in tisti dve uri razlike med "navadnim" in "posebnim" poletom ne pomenita nič ...
Na business class sedezu ponavadi lahko udobno zaspis, imas sirok izbir filmov in nadaljevank ter dobro hrano. Na vecini lotalisc, razen ce gres v kaksno business lozo, imas precej manj tega.... ja, in plačaš precej višjo ceno vozovnice, ki verjetno le redkim odtehta 2 uri daljši 20 urni polet iz Avstralije v Evropo in kjer ob tem ni za zanemarit, da si zaradi dolžine poleta in časovne razlike ob pristanku "crknjen kot pes", da še nekaj cajta ne moreš narediti nič pametnega in tisti dve uri - lahko tudi več - razlike med "navadnim" in "posebnim" poletom ne pomenita takorekoč nič ...
P.S.: ker zelo verjetno kmalu ne bom letel v Avstralijo, moja skepsa itak ni pomembna, tako da lahko Qantas komot nadaljuje s svojim eksperimentom ...
sporočil: 21.898
P.S.: ker zelo verjetno kmalu ne bom letel v Avstralijo, moja skepsa itak ni pomembna, tako da lahko Qantas komot nadaljuje s svojim eksperimentom ...Mah. Tip ponavlja ko papiga, da letalo pokuri samo 3l na 100km na potnika, pozablja pa da je med Evropo in Avstralijo skoraj 20.000km, kar marsikdo prevozi v nekaj letih. Seveda pa ga ne bo nič ustavilo, da bo svoj kretenizem se 100x ponovil, dokler ne bo postala "resnica"
sporočil: 32.579
Zadnja sprememba: najobj 22.10.2019 18:57
[shevchenko]
> P.S.: ker zelo verjetno kmalu ne bom letel v Avstralijo, moja skepsa itak ni pomembna, tako da lahko Qantas komot nadaljuje s svojim eksperimentom ...
Mah. Tip ponavlja ko papiga, da letalo pokuri samo 3l na 100km na potnika, pozablja pa da je med Evropo in Avstralijo skoraj 20.000km, kar marsikdo prevozi v nekaj letih. Seveda pa ga ne bo nič ustavilo, da bo svoj kretenizem se 100x ponovil, dokler ne bo postala "resnica"... OK, letala sicer niso moje področje, da bi poznal takšne podatke, ampak ker je - bc123a piše o njem - Ryanair vsaj po mojih izkušnjah vedno poln do zadnjega sedeža, je kar verjetno, da je poraba na potnika na 100 km res manjša od porabe na potnika na 100 km v avtomobilu, če ta ni poln do zadnjega sedeža, ob tem da avto svinja okolje pri tleh, letalo pa visoko nad oblaki ... alzo, če moraš potovati v Avstralijo - velja tudi za bistveno krajše razdalje - in samo za zabavo že zaradi mučnih pregledov pred poletom tega ne dela nihče, je letalo definitivno ekonomsko in ekološko najbolj racionalna izbira, da neprimerljivega časovnega vidika sploh ne omenjam ... jebiga, pač nismo vsi Greta, ki skupaj s štirimi odraslimi ljudmi zmore v 14 dnevih prepluti Atlantik v tekmovalni jadrnici brez(!) bivalnega prostora ...
sporočil: 48.253
[shevchenko]Ne. To vztrajno ponavljam v temi za nizkocenovce. In nizkocenovci imajo ljudi nabasane in avione polne. To gotovo ne velja za stare letalske druzbe, sploh pa ne za biznis klas.
> P.S.: ker zelo verjetno kmalu ne bom letel v Avstralijo, moja skepsa itak ni pomembna, tako da lahko Qantas komot nadaljuje s svojim eksperimentom ...
Mah. Tip ponavlja ko papiga, da letalo pokuri samo 3l na 100km na potnika
sporočil: 48.253
[najobj]Pa dobro, seveda je to nisni segment potnikov! Zato pa so ti avioni v bistvu business class, kvecjemu se kak premium economy. To je za tiste, ki so pripravljeni placati nekajkrat drazjo karto, da prisparajo 4 ure.
> Na business class sedezu ponavadi lahko udobno zaspis, imas sirok izbir filmov in nadaljevank ter dobro hrano. Na vecini lotalisc, razen ce gres v kaksno business lozo, imas precej manj tega.
... ja, in plačaš precej višjo ceno vozovnice, ki verjetno le redkim odtehta 2 uri daljši 20 urni polet iz Avstralije v Evropo in kjer ob tem ni za zanemarit, da si zaradi dolžine poleta in časovne razlike ob pristanku "crknjen kot pes",
Kaj tu ni razumljivo?
sporočil: 32.579
Zadnja sprememba: najobj 22.10.2019 19:03
[bc123a]
> [najobj]
> > Na business class sedezu ponavadi lahko udobno zaspis, imas sirok izbir filmov in nadaljevank ter dobro hrano. Na vecini lotalisc, razen ce gres v kaksno business lozo, imas precej manj tega.
>
> ... ja, in plačaš precej višjo ceno vozovnice, ki verjetno le redkim odtehta 2 uri daljši 20 urni polet iz Avstralije v Evropo in kjer ob tem ni za zanemarit, da si zaradi dolžine poleta in časovne razlike ob pristanku "crknjen kot pes",
Pa dobro, seveda je to nisni segment potnikov! Zato pa so ti avioni v bistvu business class, kvecjemu se kak premium economy. To je za tiste, ki so pripravljeni placati nekajkrat drazjo karto, da prisparajo 4 ure.... eh, pa saj sem napisal, da so le redki pripravljeni plačat bistveno več, da prišparajo 4 ure, s katerimi si nimajo kaj početi, ker so zaradi dolžine poleta in časovne razlike ob pristanku "crknjeni kot psi" ...
Kaj tu ni razumljivo?
P.S.: kdor potuje v business class, to dela zaradi udobja, ne pa ker bi 24 ur letenja hotel skrajšati za 4 ure ...
sporočil: 32.579
Zadnja sprememba: najobj 23.10.2019 19:41
[shevchenko]... eh, samo tukaj ausopen.com/ je bilo januarja letos 62.500.000 razlogov, koliko pa bo drugo leto, pa ne vem, ker je vsako leto kakšnih 10.000.000 razlogov več ... aja, en razlog je vreden en avstralski dolar ......
V Avstralijo ni potrebno nikomur potovati.
P.S.: bolj od milijonskih nagrad na Australian Open mene zanima, koliko milijonov "razlogov" so za njihov prispevek k boljšemu okolju v žep pospravili Thunbergovi, ker bi bilo zanimivo slišati in še bolje videti, kako in predvsem kje je Greta skupaj s štirimi odraslimi ljudmi na toti www.youtube.com/watc...JivEpepdlo tekmovalni jadrnici BREZ bivalnega prostora preživela 14 dni in noči na valovih Atlantika, če zdaj pozabim, kaj, kje in kako je pet ljudi - en otrok in dva odrasla o tako zahtevnem (= nevarnem) jadranju nimajo pojma - cela dva tedna jedlo, pilo, sralo in scalo ... pizda, ne morem verjet, kako butasta raja z novinarji na čelu lahko verjame tako očitno sfejkanemu sranju, ki jim ga servirajo svetovni ekoteroristi, ker čisto vsi novinarji na svetu verjetno niso podkupljeni ...
Strani: 1