Strani: 1

anon-206883 sporočil: 122
[#2796967] 02.10.19 10:54
Odgovori   +    5
1. Hrvati nikoli ne bodo mogli sprejeti, da bi njihovo ljubljeno in požrtno Croatia Airlines preimenovali v Adrio.

2. Croatia Airlines ima vse možnosti, da kot registrirana v EU leti iz Ljubljane naokoli, kot je to pošela Adria iz Lodza, Paderborna in podobno. Zakaj tega ne naredi? Razlog je verjetno, ker trenutno nima prostih kapacitet in še sama najema letala kot wet lease (ampak to se z ustrezno organizacijo hitro reši), predvsem pa ker so tako kot mnogi v drugi firmah navajeni, da pač dobijo denar od države (teh 30 mio je bilo nakazanih kot plačilo storitev v naprej, skrajni čas je da EU to malo vzame pod drobnogled).
FIN-379669 sporočil: 8.298
[#2796971] 02.10.19 10:57
Odgovori   +    3
V trgovine vse raje hodimo k Avstrijcem in Nemcem, Tuš je že zdavnaj propal, Jager je, kjer je, Mercator pa je ruski.

Hej Frenky Boy, to paralelo si pozabil v članku potegniti, pa bi hitro še kdo doumel, da bomo leteli v tuje države s tujimi letali. Pa je. Saj bodo ljudje razumeli.

Konec koncev nam tudi nebo čuvajo Nato letala, ne pa šolsko zabavni pilatusi. No, pa tudi Nato ni zastonj...
Gustl sporočil: 13.641
[#2796975] 02.10.19 11:02
Odgovori   +    7
Copy paste s TW na jokanje:

"Država brez nacionalnega prevoznika ni suverena država." - pilot @adria_airways Primož Jovanovič



"Dva dni po bankrotu Adrie bomo na Wikipediji prebrali:

Slovenija:
- razglašena: 25. junija 1991
- izguba suverenosti: oktober 2019

- prej SFRJ
- potem: vazalna država Lufthanse"

twitter.com/gustlovi...71521?s=19
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2796977] 02.10.19 11:02
Odgovori   +    3
Starejši se spomnimo idej, da bi se združile Pliva, Krka in Lek pa ni šlo, kaže zaradi nas Slovencev, ki nismo uspeli združiti niti Krko in Lek.
anon-206883 sporočil: 122
[#2796979] 02.10.19 11:03 · odgovor na: anon-317028 (#2796977)
Odgovori   +    2
Še nuklearko bi dal južni sosedje narazen, če bi šlo :D
sopranos sporočil: 11.410
[#2796983] 02.10.19 11:06
Odgovori   +    10
Gre zato kar ste napisali v enem članku na Finance Live - Evropa ima čez 130 letalskih družb, Amerika pa cca. 60. Zato bo moralo v Evropi priti do krčenja.

Letališču na Brniku pa bo pomagalo samo to, ali bo število prebivalstva v ljubljanski kotlini raslo ali ne ter kako hitro bodo rasle plače.

V tem pogledu ima Hrvaška kar nekaj težav, od hitrega upadanja števila prebivalcev, do nižjih plač. Sezonsko jih rešuje ven turizem.

V Sloveniji bi morali malo razbremeniti plače, obdavčitev podjetij pustiti pri miru in malo zmanjšati število birokratov (s pomočjo IT-ja). Bi potem veliko problemov odpadlo.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2796986] 02.10.19 11:09 · odgovor na: Gustl (#2796975)
Odgovori   +    6
[Gustl]
"Država brez nacionalnega prevoznika ni suverena država...
Kaj je suverenost Hrvaške in Slovenije? Nedavno smo v hrvaških časopisih brali, da so zaradi nenajavljenega vstopa nekakšnega potniškega letala v hrvaški zračni prostor vzleteli hrvaški Migi...Hrvatje so bili ponosni, potem pa zvemo, da so prvo morali dobiti odobritev poveljstva Nata.
Gustl sporočil: 13.641
[#2796987] 02.10.19 11:10 · odgovor na: sopranos (#2796983)
Odgovori   +    5
[sopranos]

Letališču na Brniku pa bo pomagalo samo to, ali bo število prebivalstva v ljubljanski kotlini raslo ali ne ter kako hitro bodo rasle plače.

Glede stevila prebivalcev nisem cisto preprican. Ce se bo zmanjsevalo, ker se bodo ljudje selili na delo v tujino, zna letališče profitirat.

Vedno je luštno it domov na obisk.

Kolega, ki zivi in dela v Berlinu, srecam samo se na Brniku :)
anon-318440 sporočil: 56
[#2796989] 02.10.19 11:12
Odgovori   +    12
Če že pišete znanstveno fantastiko o Slovencih Hrvatih in Srbih , bi bilo bolje uporabiti več domišljije in napisati da se za Adrio zanimajo tudi mali zeleni nezemljani, ki jo bodo preimenovali v Adria Spaceways z novimi destinacijami na Luno, kamor sodi večino Balkana...
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2796990] 02.10.19 11:14 · odgovor na: anon-206883 (#2796979)
Odgovori   +    10
[0826INSTI]
Še nuklearko bi dal južni sosedje narazen, če bi šlo :D
Jaz zagotovo ne, prvič, že nekaj let govorim, da bi morali zgraditi zid na hrvaški meji, drugič, da je arbitražni sporazum Pahorjeva napaka in bi Hrvaška lahko še danes čakala na vstop v EU, tretjič, Slovenija mora brez sprejete arbitražne sodbe blokirati hrvaški vstop v šengen, četrtič, Slovenija mora zgraditi NEK2, nikakor pa v španoviji s Hrvaško...
BlazVo sporočil: 2.601
[#2796996] 02.10.19 11:36
Odgovori   +    23
bom citiral tole s tw:

Nergač
@matejzalar
20 let država ni znala voditi utečene letalske družbe in, potem ko je propadla, bi ustanovili novo
sopranos sporočil: 11.410
[#2797009] 02.10.19 12:22 · odgovor na: Gustl (#2796987)
Odgovori   +    1
V tem segmentu zagotovo. Ampak to je kot prvo časovno omejeno, ker dlje kot si v drugi državi, bolj kot tam poženeš svoje korenine, manjkrat se vračaš.

Če je manj prebivalcev, je manj denarja, manj posla itd. To pa potem daje minus.

Sploh se pa izseljevanje in večanje prebivalstva ne izključuje. Ker če se ne motim, je neto izseljevanje Slovencev dolgotrajen, neprekinjen proces. A se po drugi strani sem priseli več tujcev, tako da prebivalstvo narašča.

Iz Slovenije pa je največ selitev prav v ljubljansko kotlino. Ker za Primorca ali Štajerca je bolj vabljivo letališče v sosednji državi.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2797014] 02.10.19 12:39 · odgovor na: BlazVo (#2796996)
Odgovori   +    1
[BlazVo]
bom citiral tole s tw:

Nergač
@matejzalar
20 let država ni znala voditi utečene letalske družbe in, potem ko je propadla, bi ustanovili novo
Neverjetno je kaj o tem misli EF in njen prof. Damijan. Bi se temu kaj piše, s podjetniško državo obsedeni Damijan, smejali ali jokali. Če je obstajal načrt da se ustanovi Nova Adria, piše Damijan "bi v ponedeljek popoldne, v trenutku, ko so lastniki sprožili stečaj Adrie, morali začeti leteti avioni pod imenom “Nove Adrie”. Na istih linijah...".

damijan.org/2019/10/...more-64296
anon-524550 sporočil: 1
[#2797015] 02.10.19 12:40 · odgovor na: anon-206883 (#2796967)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-524550 02.10.2019 12:46
To sporočilo je izbrisal avtor (02.10.2019 13:53)
rame sporočil: 971
[#2797088] 02.10.19 17:35 · odgovor na: sopranos (#2796983)
Odgovori   +    0
Lahko bi pa bilo toliko letalskih družb kolikor je držav v EU plus easy yet,wizz air,rynair in še kakšna.Samo nobeden ne ve kaj Nemci mislijo narediti iz evrope.
sopranos sporočil: 11.410
[#2797101] 02.10.19 18:23 · odgovor na: rame (#2797088)
Odgovori   +    2
A misliš, da Nemci vedo? :)

Merklova je tipičen birkrat, brez idej in vizije. Je sicer dobra pri nevtraliziranju političnih nasprotnikov. Kaj bi pa z Nemčijo in EU naredila, se pa Angelci niti malo ne sanja.
rame sporočil: 971
[#2797108] 02.10.19 18:56 · odgovor na: sopranos (#2797101)
Odgovori   +    0
Hotel sem povedati, da nismo suvereni.To bolj boli kot izguba Adrie.Je pa zelo slabo za Slovenijo izguba Adrie,glede znanja in uporaba relativno visoke tehnologije.Nekaj tu zelo smrdi,ker je nemški lastnik poslal družbo v stečaj.Sedem letal je letelo v tujini,verjetno ne z izgubo potem je tu nekaj zelo dobičkonosnih linij.Pod črto nekaj ne štima.
sopranos sporočil: 11.410
[#2797113] 02.10.19 19:12 · odgovor na: rame (#2797108)
Odgovori   +    4
[rame]
Hotel sem povedati, da nismo suvereni.To bolj boli kot izguba Adrie.Je pa zelo slabo za Slovenijo izguba Adrie,glede znanja in uporaba relativno visoke tehnologije.Nekaj tu zelo smrdi,ker je nemški lastnik poslal družbo v stečaj.Sedem letal je letelo v tujini,verjetno ne z izgubo potem je tu nekaj zelo dobičkonosnih linij.Pod črto nekaj ne štima.
Piloti so, če zelo poenostavim, vozniki. Zahteve so sicer večje, a v osnovi je to to, ko odstraniš ves balast. Je prav, da so zahteve višje, kot pri voznikih, ker so tukaj tudi pizdarije lahko bistveno večje. Tako, da tukaj neke hude izgube ni. Največja izguba je, da bo manj Slovencev, ki bodo imeli močno nadpovprečne plače.

Večjo izgubo jaz vidim v tem, da ne bomo imeli več letalske šole. Pa to bolj v smislu, da se bo izšolalo manj slovenskih pilotov in bo potem s tega naslova manj Slovencev, ki bi imeli boljše plače.

Še največ znanja se po mojem potrebuje za vzdrževanje letal. Tudi to smo prodali, Poljakom. Oni so šli pa čisto po ciganski poti. Veliko Slovencev so spodili stran. Pripeljali so folk iz Poljske, Hrvaške in ne vem še kje. Brez ustreznega znanja oz. usposabljanja. Tako, da je tudi vprašanje kako kakovostne so njihove storitve. To se bo pokazalo šele takrat, ko jim bo kakšno letalo dol padlo (upam, da do tega ne pride), pa bodo forenzične preiskave. In bodo ugotovili vse kršitve. Naš, agencijski nadzor, ni sposoben teh nepravilnosti odkriti, pa verjento tudi volje nima.
FIN-385960 sporočil: 165
[#2797561] 06.10.19 00:43 · odgovor na: Gustl (#2796975)
Odgovori   +    3
[Gustl]
Copy paste s TW na jokanje:

"Država brez nacionalnega prevoznika ni suverena država." - pilot @adria_airways Primož Jovanovič



"Dva dni po bankrotu Adrie bomo na Wikipediji prebrali:

Slovenija:
- razglašena: 25. junija 1991
- izguba suverenosti: oktober 2019

- prej SFRJ
- potem: vazalna država Lufthanse"

twitter.com/gustlovi...71521?s=19
Je pač globoko prizadet, kar je za razumeti glede na to, da se je njemu in njegovi družini življenje postavilo na glavo. V Sloveniji najmanj za čas njegovega življenja ne bo več službe.
Če smo pošteni, je v njegovih besedah zrno resnice. Kolikor je meni znano smo prva država v zgodovini, ki je ostala brez civilnega letalstva (v ožjem pomenu seveda; Falcon, zagotovo nekaj 172 in ultralahka ostajajo). Ugibam, da tega ne bi dovolila nobena druga, od najbolj "neoliberalnih" navzdol, pa ne zaradi fasade.
Šolanje v Adrii zaposlenih pilotov je stalo več 10M€. V šolanje je bilo vključeno toliko strokovnjakov, da te stisne. Strojna fakulteta bo zaprla program, know how bo crknil in najbolj čustvenim med nami se zdi, da bomo počasi postali narod prevajalcev in zloglasno neučinkovitih kmetovalcev.
Za potnike se najbrž res ne bo veliko spremenilo. Itak je bilo že ob Adriji potovanje do in po Sloveniji ena huda muka. Malo bolj ali malo manj, precej vseeno. Za državljane?
Če se človeku slučajno ne bruha ob državi, ki ne zna upravljat in, očitno, prodajat, se mu pa zato ob vzroku - volivcu. In sploh ni treba, da je samo povprečen.
Gustl sporočil: 13.641
[#2797569] 06.10.19 08:34 · odgovor na: FIN-385960 (#2797561)
Odgovori   +    2
Ce se ti ljubi, naredi malo due diligencea o tem konkretnem pilotu.

Letel je AA lete za LH. Temišvar - Saarsbrucken.

Naj se ti ne smili njegova družina. Trpela bo obnova galebov (letal JLA).

Litva nima svojega prevoznika. Najbrz se polno drugih drzav, ampak ta mi takoj pade na pamet.
crt sporočil: 27.844
[#2797576] 06.10.19 09:24 · odgovor na: Gustl (#2797569)
Odgovori   +    1
Gustl sporočil: 13.641
[#2797579] 06.10.19 09:30 · odgovor na: crt (#2797576)
Odgovori   +    0
[]
skift.com/2018/09/04...ill-exist/
They didn’t need to make money, because as another consultant recalled, a nation could not be considered legitimate until it had collectible stamps and a flag carrier.

Tajnikar? :)
FIN-385960 sporočil: 165
[#2797600] 06.10.19 14:10 · odgovor na: Gustl (#2797569)
Odgovori   +    0
[Gustl]
Ce se ti ljubi, naredi malo due diligencea o tem konkretnem pilotu.

Letel je AA lete za LH. Temišvar - Saarsbrucken.

Naj se ti ne smili njegova družina. Trpela bo obnova galebov (letal JLA).
,
Litva nima svojega prevoznika. Najbrz se polno drugih drzav, ampak ta mi takoj pade na pamet.
Adria je od nekdaj posojala letala in posadke izven sezone. V zadnjem času očitno samo še posadke. Morda je letel za LH začasno, morda je prizadet ob ostalem, ne vem. Prav gotovo je sedaj za stalno. Je še 150+ pilotov,a ne vidim smisla analizirati vsake zgodbe posebej. en.m.wikipedia.org/w..._Lithuania Vse imajo sedež v Litvi, v Sloveniji jih je natanko 0.
FIN-385960 sporočil: 165
[#2797773] 07.10.19 18:51 · odgovor na: sopranos (#2797113)
Odgovori   +    1
[sopranos]
Piloti so, če zelo poenostavim, vozniki. Zahteve so sicer večje, a v osnovi je to to, ko odstraniš ves balast. Je prav, da so zahteve višje, kot pri voznikih, ker so tukaj tudi pizdarije lahko bistveno večje. Tako, da tukaj neke hude izgube ni. Največja izguba je, da bo manj Slovencev, ki bodo imeli močno nadpovprečne plače.
Dobra. Ali pa programerji, ki, če poenostavimo, tipkajo. Ko odstraniš veš balast, tajnice.
Še najbolj so zoprni astronavti. Neil je vsaj mal šofiral. Buzz, turist.

Strani: 1