Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Beemvejev odštekanec, ki polni ceste mestnih središč
Strani: 1
sporočil: 2.117
Polni mestna središča? Jih še ni toliko, da bi polnili, se pa
naseljuje v njih. Fino bi bilo, če bi se novinarji recimo
neodvisnega časopisa malo bolj z občutkom lotevali udinjanja
proizvajalcem. Tako bi bralci imeli vsaj malo iluzije, da so članki
namesto njim namenjeni nam.
sporočil: 5.775
A ti še ni jasno da je BMW tu panteon vseh bogov? Po domaće: BOG
BOGOVA.
Dražji in bistveno slabši od Tesla 3, članek pa himna neverjetnenmu dosežku nemške tehnologije.
You can now get the mid-range battery option for $42,900 before incentives. Z cca 420km dosega
To četrtletje jih bo Tesla verjetno dobavil 100.000.
O novinarjih pa: tudi oni morajo jesti......
Dražji in bistveno slabši od Tesla 3, članek pa himna neverjetnenmu dosežku nemške tehnologije.
You can now get the mid-range battery option for $42,900 before incentives. Z cca 420km dosega
To četrtletje jih bo Tesla verjetno dobavil 100.000.
O novinarjih pa: tudi oni morajo jesti......
sporočil: 1.623
i3 je namensko narejen tako grd (kot tudi ostala Eu EV), da ga
nihce ne bi kupil.
Pri BMW se cudijo, kako ga sploh kdo kupi. Drag, grd, neuporaben.
Naslednika ne bo, ker jih je Tesla prisilil, da naredijo pravi BEV, katerega pa najbrz (kot to potrjujejo VW, Audi, Porsche..) ne znajo.
Bo se zabavno...
Pri BMW se cudijo, kako ga sploh kdo kupi. Drag, grd, neuporaben.
Naslednika ne bo, ker jih je Tesla prisilil, da naredijo pravi BEV, katerega pa najbrz (kot to potrjujejo VW, Audi, Porsche..) ne znajo.
Bo se zabavno...
sporočil: 8.285
Drag malček, drago in vedno bolj nestabilno nemško elektro omrežje
(s proizvodnjo OVE na čelu)... kako je ža tista pot tlakovana z
najboljšimi nameni... proti vesolsjki prihodnosti?
Ko bodo sosedi Nemcev rekli, da jim ne morejo več v viških posojati elektriko, kaj bo pol?
Včasih se je reklo, da se zgodba začne na začetku... in sploh mi ni jasno, kaj si Deutscherji predstavljajo, da bo na začetku e-tokokroga... preden pride "e" iz vtičnice...
... pa še na koncu tokokroga jih čakajo plenilci nove vrste.
Draga bo ta vesoljska prihodnost. Bodo pač zapravili vse tisto, kar so v zadnjih 20 letih zaslužili. Tudi to ej skladno s teorijo termodinamike... to pa ni slabo. (Mogoče je malo slabše za naše zgolj v Nemčijo izvozno usmerjene, ampak bomo vsi skupaj že nekako...)
Ko bodo sosedi Nemcev rekli, da jim ne morejo več v viških posojati elektriko, kaj bo pol?
Včasih se je reklo, da se zgodba začne na začetku... in sploh mi ni jasno, kaj si Deutscherji predstavljajo, da bo na začetku e-tokokroga... preden pride "e" iz vtičnice...
... pa še na koncu tokokroga jih čakajo plenilci nove vrste.
Draga bo ta vesoljska prihodnost. Bodo pač zapravili vse tisto, kar so v zadnjih 20 letih zaslužili. Tudi to ej skladno s teorijo termodinamike... to pa ni slabo. (Mogoče je malo slabše za naše zgolj v Nemčijo izvozno usmerjene, ampak bomo vsi skupaj že nekako...)
sporočil: 814
Zadnja sprememba: anon-171197 28.09.2019 12:25
Seveda neumen clanek novinarja, ki mu je tehnika tako blizu, kot
meni Kitajska. Prednost BEV je, da se polni, ko ti delas ostale
stvari - recimo pijes kavico v Piranu. Torej, zakaj ga ni v Piranu
priklopil na polnilnico in bi imel spet polnega, ve samo ta
novinar. Zato pa se je raje po AC vozil 100. Tudi dobro, vec se ob
guzvi, tako ne more peljat. Jaz vozim i3s in sem v letu dni navozil
ze 80000km, za elektriko pa dal vse skupaj 500€. 1. Servis bo na
vrsti tam nekje, pri 160000km. Prvih 80 000km je padla kapaziteta
batarije iz nekje zacetnih neto 39,4 na 37,8kwh. Glede na to, da
vgrajene celice samsung sdi 120ah zdrzijo ob torturi vsaj 2000 (v
normalnem ciklanju pa vsaj 3000), preden pade kapaziteta na 80%,
racunam, da bom ob povprecni letni porabi 17,4kwh/100km, prevozil
vsaj 400 000km. Ce racunam, da z avtom privarcujem na letnem nivoju
pri zgoraj omenjeni kilometrazi v primerjavi z dieslom ca. 7000€,
pomeni, da bom v 5 letih avtomobil samo na stroskih izplacal. Zdaj
se pa tema performance, znano je, da je i3s iz 0-70km hitrejsi kot
M3 zadnja generacija. Na to temo obstaja na youtubu en kup
posnetkov. Avtomobil, ko ga imas, ga vzljubis in je v nasi familij
poleg diesla prva izbira. Je cuden na prvi pogled, ampak sama
voznja, pa orgazem. Vse ostalo na cesti deluje kot ovire, Ni Tesla,
pa kljub temu druga najboljsa izbira za Teslo. Razni Hyundaji tudi
z 60Ah baterijo i3s 42 ne pridejo blizu. Edina stvar, ki res moti
na tem avtu je klopotanje sprednjega podvozja na razritih cestah.
Vzrok najbrz lezi v tem, da je okvir podvozja privijacen na na
karbonsko sasijo in zato slabo dusi tresljaje. Druga slabost pa je
barva. Izredno mehka in je sprednji odbijac zelo hitro pobira
odtise kamenja, se posebaj, ce si veliko na AC-ju.
sporočil: 9
čas vnosa: 28.09.19 10:46
Ce je ta bmw grd in nekakovosten, potem predlagam da se naprej
vozite v japonskih in ameriskih plasticnih kantah. Ljubitelji
Mercedesa, Bmw, Audija, Porsche bodo vedno zvesti nemskemu voznemu
parku. Ko z njimi naredis vec kot 500km dnevno ves zakaj ga imas.
sporočil: 4.276
[quetal]Večino tega z neplačevanjem davkom, ki jih reveži z dizli pač morajo plačat.
Ce racunam, da z avtom privarcujem na letnem nivoju pri zgoraj omenjeni kilometrazi v primerjavi z dieslom ca. 7000€
sporočil: 61
Gre za igro besed. Čeprav je avto pogosto po domače vštekan (da se
polni), je zaradi svoje oblike in narave odštekan (človeška
lastnost (odbit)). V drugem delu pa gre spet za igro besed. Polni
ceste mestnih središč - s svojo električno iskrivostjo, čeprav se
najpogosteje polni na polnilnicah v centrih mest. Pomenov je lahko
več, vsak razume drugače.
sporočil: 61
Hvala za kritiko... BTW, v Piranu sem ga seveda napolnil do 100 %.
Vseeno dvomim, da bi mi uspelo naredit 230 km po avtocesti (s
štirimi osebami + klima + rahlo vzpenjanje) s hitrostjo 130 km/h.
Drugače sem ga seveda polnil praktično vedno, ko se nisem vozil.
Sicer bi težko naredil 1.100 kilometrov v enem vikendu ... Je pa
res kar ste napisali. Ko je gneča na avtocesti se bistveno hitreje
kot 110 niti ne moreš peljat. Me veseli, da je tudi vam avto všeč -
to je najpomembnejše. Da si zadovoljen z avtom, ki ga kupiš.
sporočil: 21.898
[3Iceman]Bla bla bla bla, gre samo za to, kako izpuliti denar revezem. Kar se mene tiče se bodo morali bolj potruditi, kot par napol smiselnih besednih iger. Kdaj bodo pocenili pleh?
Gre za igro besed. Čeprav je avto pogosto po domače vštekan (da se polni), je zaradi svoje oblike in narave odštekan (človeška lastnost (odbit)). V drugem delu pa gre spet za igro besed. Polni ceste mestnih središč - s svojo električno iskrivostjo, čeprav se najpogosteje polni na polnilnicah v centrih mest. Pomenov je lahko več, vsak razume drugače.
sporočil: 4.276
Zadnja sprememba: premza 28.09.2019 23:47
[quetal]Trošarina, cestnina... tudi subvencijo ob nakupu lahko šteješ zraven.
Katerih davkov?
sporočil: 2.117
[3Iceman]Potem ne polni cest mestnih središč, ampak svoje baterije. Pustijo naj poezijo tistim, ki jo zmorejo. Oglaševalci že sami delajo to bolje, za nas bralce pa bo zanimiva novinarjeva lastna izkušnja z avtom in mnenje, ki ga je pridobil ob tem. Mislim, da novinarjem vseeno daje plačo časopis, ki ne bo dobil oglaševalcev, če ga nihče ne bo bral, ker ne bo pritegnil bralcev.
Gre za igro besed. Čeprav je avto pogosto po domače vštekan (da se polni), je zaradi svoje oblike in narave odštekan (človeška lastnost (odbit)). V drugem delu pa gre spet za igro besed. Polni ceste mestnih središč - s svojo električno iskrivostjo, čeprav se najpogosteje polni na polnilnicah v centrih mest. Pomenov je lahko več, vsak razume drugače.
sporočil: 11.068
A ni BMW pred kratkim najavil, da bo ukinil proizvodnjo tega modela
i3 in se preusmeril na standardne oblike?
sporočil: 376
v 2017 sem vozil takorekoč vse EV tudi i3 in res super EV, nazadnje
sem kupil Kono, ker lahko vozim 5 oseb, ker se vozim po omejitvah
tudi po avtocesti, sicer tako gužva in povprečne hitrosti veliko
pod 100km/h, kljub obliki in teži je bila povprečna poraba vključno
maj-oktober 13,4kWh/100km, torej domet kombinirana vožnja, dosti
tudi avtoceste, malo pod 500km, pustimo vso varnostno opremo in
ostale prednosti vseh EV, stalni navor 400nM, 204KM... Zanima me iz
prve roke v čem je i3 toliko boljši.
Vsi ki nimate pojma o EV, pustite te debate za v gostilne, ostanite lepo na jakodimičih samo da se čim bolj kadi, koliko mesečno letno in v 10 letih je samo gorivo, pustimo servise, še posebej velike
Vsi ki nimate pojma o EV, pustite te debate za v gostilne, ostanite lepo na jakodimičih samo da se čim bolj kadi, koliko mesečno letno in v 10 letih je samo gorivo, pustimo servise, še posebej velike
sporočil: 6.570
[sonce1313]Menjava olja 180 EUR, menjava olja in filtrov 300 EUR, menjava garniture zobatega jermena in vodne črpalke - neprecenljivo.
Vsi ki nimate pojma o EV, pustite te debate za v gostilne, ostanite lepo na jakodimičih samo da se čim bolj kadi, koliko mesečno letno in v 10 letih je samo gorivo, pustimo servise, še posebej velike
Strani: 1