Izbrani forum: Odklop
Izbrana tema: Špeckahlanje
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 14.456
Za muzanje ena čisto redna regulativno-davčno-luftgeselšaftovska iz
Brexitanije. Kot (po BBC) piše aerotelegraph.com, naj bi tam nek
vladni komite čisto resno predlagal uvedbo podnebnega davka na
kasto rednih letalskih potnikov, frikventflajerjev. Državni organi
so iz uradnih podatkov ugotovili, da 15% populacije zasede 70%
letov, 56% populacije pa nikdar ne poleti onkraj svetih
brexitanskih obal.
Zaradi tega je treba obdavčit manjšino, ki si jemlje levji delež luftpasažiranja, ki štrli ven iz povprečja, ki povzroča največ škode. Kako bi to naredili, ni še nikomur jasno, kot jim ni jasno, kako izvesti obrnjeno balkansko formulo: kako da izađu a da ne (na)jebu. Zdaj mi je jasno, od kod NemirnemuTujcu tako silovito refleksno besnilo na privilegirane in subvencionirane MojeDeželne serijske frčalce. Morajo tam imet en poseben zrak ali vodo...
Za anglofone in brexitanofile ta zgodba še v žlahtnem jeziku BBC:
Zaradi tega je treba obdavčit manjšino, ki si jemlje levji delež luftpasažiranja, ki štrli ven iz povprečja, ki povzroča največ škode. Kako bi to naredili, ni še nikomur jasno, kot jim ni jasno, kako izvesti obrnjeno balkansko formulo: kako da izađu a da ne (na)jebu. Zdaj mi je jasno, od kod NemirnemuTujcu tako silovito refleksno besnilo na privilegirane in subvencionirane MojeDeželne serijske frčalce. Morajo tam imet en poseben zrak ali vodo...
Die Schlussfolgerung des Komitees: Ein kleiner wohlhabender Teil der Bevölkerung Großbritanniens ist für einen Großteil der Emissionen verantwortlich, die durch die britische Luftfahrt verursacht werden. Laut Committee on Climate Change würde die Besteuerung von Vielflieger die wachsende Nachfrage nach Flugreisen eindämmen. Der Nachrichtensender BBC berichtet, dass die Regierung Großbritanniens den Vorschlag analysieren will.Glede na to, da se z luftarskimi eko-davki že ukvarjajo Francozi, Nizozemci, Nemci in Švicarji imam en pobalinski predlog, ki je kavbojsko simpl: na letalsko gorivo udarite normalen davek, kot ga plačujejo ostali (zemeljski) transportniki, pa bo. Manj frčanja, manj porabe, manj emisij, manj davka. A ni to genialno simpl?!
Wie eine Vielfliegersteuer in der Praxis aussehen würde, ist aber auch für das Klimaschutz-Komitee noch unklar. Ungeklärt ist beispielsweise die Frage, ob geschäftliche Flüge besteuert werden sollen. Alternativ schlägt das Committee on Climate Change eine Abgabe vor, die nur die Fluggesellschaften besteuert. Eine weitere Möglichkeit wäre die Einschränkung von Slots an britischen Flughäfen.
www.aerotelegraph.co...ger-steuer
Za anglofone in brexitanofile ta zgodba še v žlahtnem jeziku BBC:
Frequent flyers should face higher taxes to help tackle aviation emissions, the government’s climate advisers say.Kje si, draga naša tovarišica Milka Planinc, naj ti bo lahka zemljica, da greš Brexitancem uredit depozit na prepogosto frčanje?!
The Committee on Climate Change says a “frequent flyer levy” would help curb the growing demand for air travel.
Analysis shows that 70% of UK flights are made by a wealthy 15% of the population, with 57% not flying abroad at all.
The government says it will study the recommendations.
Aviation is set to be the biggest source of UK emissions by 2050. And at the moment, ministers are planning for an increase of up to 49% in flying.
But the committee says growth should be limited to 25% of current levels.
The CCC said frequent flyers were a large part of the problem, but it is not clear how a levy would work in practice.
For instance, would it apply to businesses at a time when the UK wants to stimulate trade with other nations? And how would you stop people pretending their flights were for work purposes to avoid paying it?
www.bbc.com/news/bus...s-49808258
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2796288
Strani: 1
sporočil: 14.456
Za konec pa še vest iz prijateljske nam neuvrščene dežele Indije,
kjer se poskušajo znebiti državne letalske družbe, večnega problema
in bremena, da bi jo le kdo vzel. Medtem se pri nas pojavljajo
tendence, da bi nacionalizirali svojo paranacionalno letalsko
družbo, prav tako večni problem in breme. Saj razumem, razlika je v
tem, da imamo mi bolj levo, socialno čutečo progresivno in
razsvetljeno oblast, v Indiji so pa že drugič zapored izvolili
tistega ortokonservativnega nacionalista in despota Modija. Po njem
se pa res ne gre zgledovati.
Iz indijskih medijev prenaša AeroTelegraph.com
Iz indijskih medijev prenaša AeroTelegraph.com
Though Air India is the national airline people are not too proud of the airline (anymore). It has been lugging billions in debt for years. In some cases, wages could not be paid either, and planes had to stay on the ground because Air India could no longer afford spare parts. Not surprisingly, the government wants to get rid of the airline.Pa poglejte kakšno naključje, tudi Air India je članica Star Alliance. Le kaj je na tej nemški zvezdi, da tako močno privlači luzerske državne luftgezelšafte, čeprav jim očitno bolj malo pomaga?!
Therefore, it is now launching a new attempt at privatization. It wants to sell Air India completely, as the Indian media reports. Livemint reports that it is keeping the option open to sell part of the airline to a foreign investor. According to Indian law, however, the majority must remain in Indian hands – thus reducing the number of potential buyers.
www.aerotelegraph.co...ts-airline
Strani: 1