Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2796286] 28.09.19 01:20 · odgovor na: pobalin (#2796285)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: pobalin 28.09.2019 01:20
Lufhansa ima v načrtu gigantski projekt poenotenja rezervacijskih sistemov vseh družb v skupini (Austrian, Brussels, Lufthansa in Swiss), ki pa po pisanju AeroTelegraph.com doživlja podobno usodo kot novo berlinsko letališče.

Novi sistem naj bi najprej zaživel pri Swiss, že v prvem četrtletju 2018, potem naj bi tudi ostale družbe postopoma prešle na novo platformo. Konec leta 2018 je bila na vrsti še Lufthansa. Zgodilo se ni nič od tega in se tudi do konca leta ne bo. Za veliko zamudo so krive vedno nove tehnične ovire.

Zdaj je izpostavljen izvajalec, irska firma Datalex, ki naj ne bi opravil obljubljenega dela, zaradi česar je naročnik preklical 56 MEUR vredno pogodbo. Zdaj se Lufthansa in Datalex prepirata o tem, koliko je treba plačati za že opravljene storitve. Lufthansa pa je po skoraj dveletni zamudi na tega projektu upočasnila in bo razne funkcije vključevala postopoma. Počasi se res daleč pride, ampak prednost aviacije je menda hitrost...
Was Airline.com genau zum Ziel hat, lesen Sie im Artikel «Lufthansa bringt Airlines online auf Linie» unter «Mehr zum Thema». In der oben stehenden Bildergalerie erfahren Sie zudem einige geplante Funktionen.
www.aerotelegraph.co...ekt-weiter

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2796286

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2796288] 28.09.19 01:55 · odgovor na: pobalin (#2796286)
Odgovori   +    0
Za muzanje ena čisto redna regulativno-davčno-luftgeselšaftovska iz Brexitanije. Kot (po BBC) piše aerotelegraph.com, naj bi tam nek vladni komite čisto resno predlagal uvedbo podnebnega davka na kasto rednih letalskih potnikov, frikventflajerjev. Državni organi so iz uradnih podatkov ugotovili, da 15% populacije zasede 70% letov, 56% populacije pa nikdar ne poleti onkraj svetih brexitanskih obal.

Zaradi tega je treba obdavčit manjšino, ki si jemlje levji delež luftpasažiranja, ki štrli ven iz povprečja, ki povzroča največ škode. Kako bi to naredili, ni še nikomur jasno, kot jim ni jasno, kako izvesti obrnjeno balkansko formulo: kako da izađu a da ne (na)jebu. Zdaj mi je jasno, od kod NemirnemuTujcu tako silovito refleksno besnilo na privilegirane in subvencionirane MojeDeželne serijske frčalce. Morajo tam imet en poseben zrak ali vodo...
Die Schlussfolgerung des Komitees: Ein kleiner wohlhabender Teil der Bevölkerung Großbritanniens ist für einen Großteil der Emissionen verantwortlich, die durch die britische Luftfahrt verursacht werden. Laut Committee on Climate Change würde die Besteuerung von Vielflieger die wachsende Nachfrage nach Flugreisen eindämmen. Der Nachrichtensender BBC berichtet, dass die Regierung Großbritanniens den Vorschlag analysieren will.
Wie eine Vielfliegersteuer in der Praxis aussehen würde, ist aber auch für das Klimaschutz-Komitee noch unklar. Ungeklärt ist beispielsweise die Frage, ob geschäftliche Flüge besteuert werden sollen. Alternativ schlägt das Committee on Climate Change eine Abgabe vor, die nur die Fluggesellschaften besteuert. Eine weitere Möglichkeit wäre die Einschränkung von Slots an britischen Flughäfen.
www.aerotelegraph.co...ger-steuer
Glede na to, da se z luftarskimi eko-davki že ukvarjajo Francozi, Nizozemci, Nemci in Švicarji imam en pobalinski predlog, ki je kavbojsko simpl: na letalsko gorivo udarite normalen davek, kot ga plačujejo ostali (zemeljski) transportniki, pa bo. Manj frčanja, manj porabe, manj emisij, manj davka. A ni to genialno simpl?!

Za anglofone in brexitanofile ta zgodba še v žlahtnem jeziku BBC:
Frequent flyers should face higher taxes to help tackle aviation emissions, the government’s climate advisers say.
The Committee on Climate Change says a “frequent flyer levy” would help curb the growing demand for air travel.
Analysis shows that 70% of UK flights are made by a wealthy 15% of the population, with 57% not flying abroad at all.
The government says it will study the recommendations.
Aviation is set to be the biggest source of UK emissions by 2050. And at the moment, ministers are planning for an increase of up to 49% in flying.
But the committee says growth should be limited to 25% of current levels.
The CCC said frequent flyers were a large part of the problem, but it is not clear how a levy would work in practice.
For instance, would it apply to businesses at a time when the UK wants to stimulate trade with other nations? And how would you stop people pretending their flights were for work purposes to avoid paying it?
www.bbc.com/news/bus...s-49808258
Kje si, draga naša tovarišica Milka Planinc, naj ti bo lahka zemljica, da greš Brexitancem uredit depozit na prepogosto frčanje?!

Strani: 1