Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2796285] 28.09.19 01:05 · odgovor na: pobalin (#2796284)
Odgovori   +    0
Zanimivo je tudi, kaj se dogaja s Condorjem (bankrotiranega Thomasa Cooka), ki je dobil državno garantirano posojilo, potem pa so mu Nemci hitro zgradili še dodaten ščit pred upniki in stečajniki ( de.wikipedia.org/wik...mverfahren ), ki firmi omogoči nekaj miru za izvedbo (prepričljivega) načrta sanacije in prestrukturiranje.

V takih trenutkih ni pomembno, kakšne floskule kdo stresa, ampak da se ve, koga pustiti pri koritu, koga pa držati malo stran. Pri reševanju menda sicer uspešno poslujočega Condorja je treba držati stran lastnika oz. lastnikove upnike. Condor ima zdaj tri mesece časa, da pripravi reševalni plan.
Condor will sich mit dem Schutzschirmverfahren gegen Forderungen ihres seit Montag insolventen Mutterkonzerns Thomas Cook schützen und Unabhängigkeit von ihm erlangen. Doch wie funktioniert das? «Das Schutzschirmverfahren ist eine Sonderform des Insolvenzverfahrens in Eigenverwaltung», erklärt Rechtsanwalt und Sanierungsexperte Jasper Stahlschmidt von der Wirtschaftskanzlei Buchalik Brömmekamp. «Es kann nur beschlossen werden, wenn die betroffene Gesellschaft lediglich drohend zahlungsunfähig ist und positive Sanierungsaussichten bestehen.» Der gewährte Staatskredit dürfte dem Ferienflieger geholfen haben, das Gericht von diesen Sanierungsaussichten zu überzeugen.
Das Unternehmen hat nun drei Monate Zeit, einen Sanierungsplan aufzustellen, «der auch einen Verkauf des Unternehmens vorsehen kann», so Stahlschmidt. Condor-Chef Ralf Teckentrup hatte bereits am Dienstag gesagt, unabhängig zu bleiben sei keine sinnvolle Lösung. «Wir suchen uns einen neuen Eigentümer.» Erste Gespräche würden bereits laufen.
Löhne und Gehälter sind für die drei Schutzschirm-Monate über das Insolvenzgeld der Agentur für Arbeit abgesichert. Dies helfe der Firma, «Liquidität zu generieren, da viele Lieferanten und Gläubiger ab der Einleitung des Schutzschirmverfahrens nicht mehr auf Rechnung, sondern nur gegen Vorkasse liefern», sagt der Experte.
www.aerotelegraph.co...hutzschirm

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2796285

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2796286] 28.09.19 01:20 · odgovor na: pobalin (#2796285)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: pobalin 28.09.2019 01:20
Lufhansa ima v načrtu gigantski projekt poenotenja rezervacijskih sistemov vseh družb v skupini (Austrian, Brussels, Lufthansa in Swiss), ki pa po pisanju AeroTelegraph.com doživlja podobno usodo kot novo berlinsko letališče.

Novi sistem naj bi najprej zaživel pri Swiss, že v prvem četrtletju 2018, potem naj bi tudi ostale družbe postopoma prešle na novo platformo. Konec leta 2018 je bila na vrsti še Lufthansa. Zgodilo se ni nič od tega in se tudi do konca leta ne bo. Za veliko zamudo so krive vedno nove tehnične ovire.

Zdaj je izpostavljen izvajalec, irska firma Datalex, ki naj ne bi opravil obljubljenega dela, zaradi česar je naročnik preklical 56 MEUR vredno pogodbo. Zdaj se Lufthansa in Datalex prepirata o tem, koliko je treba plačati za že opravljene storitve. Lufthansa pa je po skoraj dveletni zamudi na tega projektu upočasnila in bo razne funkcije vključevala postopoma. Počasi se res daleč pride, ampak prednost aviacije je menda hitrost...
Was Airline.com genau zum Ziel hat, lesen Sie im Artikel «Lufthansa bringt Airlines online auf Linie» unter «Mehr zum Thema». In der oben stehenden Bildergalerie erfahren Sie zudem einige geplante Funktionen.
www.aerotelegraph.co...ekt-weiter

Strani: 1