Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2796282] 28.09.19 00:01 · odgovor na: pobalin (#2796250)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: pobalin 28.09.2019 00:09
V senci mukotrpnega razpadanja propadle Adrie poglejmo malo naokrog po sosednjih deželah, letalskih zaveznikih, njihovih težavah in načrtih. Recimo novejše dogajanje v Avstriji. Tam so sicer izgubili "letalsko nacionalno suverenost", a za AUA vsaj dobili boljšega lastnika kot je 4K etc.

Poglejmo, kaj je o naši sosedi na senčni strani Alp poročal AeroTelegraph.com...

1. Januarja letos da AUA namerava prestrukturirati svojo floto in svoj vozni red. Tako naj bi vsa svoja letala in posadke, ki so do zdaj bazirala na šestih deželnih letališčih, centralizirali na Dunaju, ker sta tako logistika in vzdrževanje veliko enostavnejša in cenejša. Prav tako bi se radi pospešeno znebili malih propelerskih letal Dash-8 in povečali floto večjih A320.

"Necentralne" lete z deželnih letališč v Nemčijo naj bi zaradi prevelike kompleksnosti operacij ukinili oziroma bi jih prepustili Lufthansi in njenim firmam, npr. Eurowings. Te naj bi prevzele relacije Innsbruck-Frankfurt, Linz-Düsseldorf ipd.
www.aerotelegraph.co...-flotte-um

2. Avgusta je AeroTelegraph.com poročal, da bi pri AUA radi opustili domače lete, ki večinoma prinašajo izgubo. Ob tem je bilo malo sklicevanja na podnebne spremembe, nekaj na zdaj menda že spodobne zveze z vlakom. Pri tem je zanimivo, da sta omenjena Gradec in Linz, ki sta od Dunaja oddaljena samo okrog 200 km. Izgubarske notranje lete bi AUA lahko ohranila - pazite zdaj, tojemožnosamovSloveniji - s subvencijami zveznih dežel ali z EU mehanizmom obveznega izvajanja javne službe. Koroška deželna vlada se je že izjasnila, da tega ne namerava plačevati (je že preveč denarja odplaknila s Hypo AA banko). Njihova razlaga je aktualna in lahko zelo poučna tudi za MojoDeželo (ki je že preveč denarja pognala v svoje banke).
«Da jedoch seitens der Austrian Airlines die innerösterreichischen Flugverbindungen nach Klagenfurt im Wesentlichen so gestaltet wurden, dass die Verbindungen hauptsächlich Zubringerfunktion zu den Drehkreuzen haben und sich daher unter den Passagieren weitaus überwiegend Umsteiger befinden, stellt sich die Frage, inwieweit dies mit den Grundsätzen der PSO überhaupt vereinbar ist», so das Amt. Zudem gebe es vom Land Kärnten keinerlei Bestrebungen, «Austrian Airlines Subventionen bzw. Verlustabdeckungen zur Verfügung zu stellen».
www.aerotelegraph.co...-zu-kappen
3. Danes je AeroTelegraph.com objavil, da bo AUA svoje lete Salzburg-Frankfurt in Gradec-Frankfurt to zimo prepustila Lufthansi, svoja dva Ebraerja, ki ji zdaj služita v Gradcu in Salzburgu, pa bo odtlej uporabljala za evropske lete z Dunaja. Od začetka 2020 bodo za AUA letela štiri letala poceni sestrske družbe Eurowings (wet-lease), ki bo prevzela tudi čarterje iz Innsbrucka v tople kraje.
www.aerotelegraph.co...d-salzburg

Ali to pomeni, da bo imela AUA tako možnost in proste kapacitete, da od Adrie že kmalu prevzame vse redne lete Dunaj-Ljubljana? Vsekakor bi morali tisti, ki bodo karkoli odločali o usodi Adrie, take informacije poznati in dobiti še kakšno bolj strokovno insajdersko razlago od pobalinskega paberkovanja.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2796282

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2796283] 28.09.19 00:19 · odgovor na: pobalin (#2796282)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: pobalin 28.09.2019 00:37
Berem, da je v senci mrtvouda naše ljube Adrie in brexitanskega Thomasa Cooka, po iskanju kupca ali strateškega partnerja ali kakšne tretje rešitve bila poslana po gobe še ena letalska družba, Aigle Azur v Franciji. Kandidatov s primernim poslovnim načrtom in količino denarja ni bilo ali pa so se umaknili, zato je po 10 dneh ultimativnega čakanja gospodarski rihter danes promptno zrihtal likvidacijo firme. Ta bo odplaknila 1150 delovnih mest v Franciji in Alžiriji.
Anfang vergangener Woche hatte das Handelsgericht von Evry Aigle Azur noch einen letzten Aufschub gewährt. Nachdem die Richter alle vorliegenden Übernahmeofferten für die Fluglinie als unzureichend bewertet hatten, entschieden sie: Das Unternehmen wird spätestens am 27. September liquidiert, sofern bis dahin keine vernünftiges Angebot eintrifft.
Am Freitag (27. September) erklärte das Gericht nun, es sei kein Bieter mit einer tragfähigen Lösung gefunden worden. Kandidaten mit den nötigen Finanzmitteln hätten gefehlt oder sich zurückgezogen, andere Vorschläge seien unzulässig gewesen. Damit werden alle Aktivitäten des Unternehmens um Mitternacht enden. Von der Liquidierung betroffen sind rund 1150 Mitarbeiter, davon 800 in Frankreich, 350 in Algerien. Den Flugbetrieb hatte die Airline schon in der Nacht zum 7. September gestoppt.
www.aerotelegraph.co...aigle-azur
Aigle Azur je lete ustavila že 7. septembra ker... trarara... tojemožnosamovSloveniji... niso mogli več plačati niti odškodnin potnikom za odpovedane lete.
Dramatische Entwicklung bei der französischen Fluggesellschaft. Aigle Azur hat am Donnerstagabend bekannt gegeben, alle Flüge am Freitagabend (6. September) zu stoppen. Die finanzielle Lage lasse nichts anderes zu. Auch Entschädigungen für ausgefallene Flüge könne man nicht mehr bezahlen, so das Unternehmen.
www.aerotelegraph.co...e-gestoppt
Še malo te adrijanske zgodbe iz Francije, ki je še starejša od Adrie (ustanovljena 1946) in ime med drugim 9800 slotov na Orlyju. Pa vseeno zanjo ni bilo ne pravega snubca, ne povodnega moža.
Interesse an Slots in Paris-Orly
Air France, Air Caraibes und Vueling kreisen über Aigle Azur
Die insolvente französische Fluglinie stoppt ihre Flüge. Interessenten haben nur wenige Tage Zeit, um ein Übernahmeangebot für Aigle Azur abzugeben.
Am Montag meldete Aigle Azur Insolvenz an. Schon am darauffolgenden Tag trat der eben erst wieder eingesetzte Chef Frantz Yvelin zurück. Die von Gerichts wegen eingesetzte provisorische Geschäftsführerin hat seither die Zügel fest in der Hand. Und sie fackelte nicht lange.
www.aerotelegraph.co...aigle-azur
Še nekaj linkov za anglofone:
www.reuters.com/arti...SKBN1WC1Q8
www.aerotime.aero/cl...activities
Throughout the weeks, Aigle Azur’s situation turned out to be worse than expected, and it now appears that the company is at a loss by at least €140 million.
Air France and the Dubreuil group, the parent company of airlines French Bee and Air Caraibes, withdrew their prospect of submitting a common offer.
Lionel Guérin, Deputy General Manager of Air France and Philippe Micouleau, former CEO of HOP!, offered to invest €20 million and resume business while keeping 500 people in France. However, the two partners expect a loan of €15 million from the French state.
www.aerotime.aero/cl...air-france
Meanwhile, passengers of Aigle Azur are still struggling to find a way home. “Of the 19,000 passengers who found themselves in difficulty, there are still 13,000," said the new French Secretary of State for transport, Jean-Baptiste Djebbari on BFM TV, before detailing "in the 13,000, there are 11,000 in Algeria; 500 to 600 in Mali, Lebanon, Moscow, and other smaller volumes including in Senegal".
Air France has already chartered four flights, two per day, on September 7 and 8, 2019, and will continue to regularly do so. “We expect the situation to go back to normal in the next three weeks,” said Djebarri.
www.aerotime.aero/cl...l-stranded

Strani: 1