Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2796282] 28.09.19 00:01 · odgovor na: pobalin (#2796250)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: pobalin 28.09.2019 00:09
V senci mukotrpnega razpadanja propadle Adrie poglejmo malo naokrog po sosednjih deželah, letalskih zaveznikih, njihovih težavah in načrtih. Recimo novejše dogajanje v Avstriji. Tam so sicer izgubili "letalsko nacionalno suverenost", a za AUA vsaj dobili boljšega lastnika kot je 4K etc.

Poglejmo, kaj je o naši sosedi na senčni strani Alp poročal AeroTelegraph.com...

1. Januarja letos da AUA namerava prestrukturirati svojo floto in svoj vozni red. Tako naj bi vsa svoja letala in posadke, ki so do zdaj bazirala na šestih deželnih letališčih, centralizirali na Dunaju, ker sta tako logistika in vzdrževanje veliko enostavnejša in cenejša. Prav tako bi se radi pospešeno znebili malih propelerskih letal Dash-8 in povečali floto večjih A320.

"Necentralne" lete z deželnih letališč v Nemčijo naj bi zaradi prevelike kompleksnosti operacij ukinili oziroma bi jih prepustili Lufthansi in njenim firmam, npr. Eurowings. Te naj bi prevzele relacije Innsbruck-Frankfurt, Linz-Düsseldorf ipd.
www.aerotelegraph.co...-flotte-um

2. Avgusta je AeroTelegraph.com poročal, da bi pri AUA radi opustili domače lete, ki večinoma prinašajo izgubo. Ob tem je bilo malo sklicevanja na podnebne spremembe, nekaj na zdaj menda že spodobne zveze z vlakom. Pri tem je zanimivo, da sta omenjena Gradec in Linz, ki sta od Dunaja oddaljena samo okrog 200 km. Izgubarske notranje lete bi AUA lahko ohranila - pazite zdaj, tojemožnosamovSloveniji - s subvencijami zveznih dežel ali z EU mehanizmom obveznega izvajanja javne službe. Koroška deželna vlada se je že izjasnila, da tega ne namerava plačevati (je že preveč denarja odplaknila s Hypo AA banko). Njihova razlaga je aktualna in lahko zelo poučna tudi za MojoDeželo (ki je že preveč denarja pognala v svoje banke).
«Da jedoch seitens der Austrian Airlines die innerösterreichischen Flugverbindungen nach Klagenfurt im Wesentlichen so gestaltet wurden, dass die Verbindungen hauptsächlich Zubringerfunktion zu den Drehkreuzen haben und sich daher unter den Passagieren weitaus überwiegend Umsteiger befinden, stellt sich die Frage, inwieweit dies mit den Grundsätzen der PSO überhaupt vereinbar ist», so das Amt. Zudem gebe es vom Land Kärnten keinerlei Bestrebungen, «Austrian Airlines Subventionen bzw. Verlustabdeckungen zur Verfügung zu stellen».
www.aerotelegraph.co...-zu-kappen
3. Danes je AeroTelegraph.com objavil, da bo AUA svoje lete Salzburg-Frankfurt in Gradec-Frankfurt to zimo prepustila Lufthansi, svoja dva Ebraerja, ki ji zdaj služita v Gradcu in Salzburgu, pa bo odtlej uporabljala za evropske lete z Dunaja. Od začetka 2020 bodo za AUA letela štiri letala poceni sestrske družbe Eurowings (wet-lease), ki bo prevzela tudi čarterje iz Innsbrucka v tople kraje.
www.aerotelegraph.co...d-salzburg

Ali to pomeni, da bo imela AUA tako možnost in proste kapacitete, da od Adrie že kmalu prevzame vse redne lete Dunaj-Ljubljana? Vsekakor bi morali tisti, ki bodo karkoli odločali o usodi Adrie, take informacije poznati in dobiti še kakšno bolj strokovno insajdersko razlago od pobalinskega paberkovanja.