Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gustl sporočil: 13.629
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2794150] 17.09.19 07:50 · odgovor na: hostamox (#2794119)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: Gustl 17.09.2019 08:01
[hostamox]
> [Gustl]
> Točno to so vprašanja s katerimi se trenutno ukvarjam v naših firmah.
>
> Kako zakasirati nekaj, kar je nekomu lahko vredno (vec) 1000 eur, nekdo pa označi to isto za brezvezen dolgčas.
>
> Mediji imamo s tem velike težave, ker izviramo iz logike "masovnega produkta", ker je to nekoc prinašali največjo korist za podjetje (no, ne samo medijem, celotna masovna produkcija tako deluje).

Možnosti so vedno vsaj tri, poleg vseh ostalih
-skrbite, da vam naročništvo čimpočasneje pada
-skrbite, da ste na safe side- stalno stroškvna optimizacija
-diverzifikacija, da niste več le cajtn, kar tudi počnete
V prvi tocki je situacija malo drugačna. Naročnine rastejo 8% y-o-y (print - 6%, digital + 20%). Smo na ravneh, ki smo jih nazandnje videli 2012 in gremo proti ravnem, ki smo jih videli na vrhu leta 2008.

Škoda se je obremenjevat s tem koliko lahko nekomu zakasiraš, pomembnejše je gornje.

S tem se pa ne strinjam. V enačbi prihodkov sta dve spremenljivki:

- koliko prodaš
- kaksna je povprečna cena tega

Prvi je pri naročniškem biznisu sestavljen iz:

- koliko novih strank pridobiš
- koliko starih strank izgubis

Dodatno dimenzijo da dejstvo, da se nihce ni zivel od prihodkov, ampak od dobicka oz bolje "razlike v ceni" (contribution margin - prispevek h kritju), tako da to je glavni fokus.

Zato je pricing tu zelo pomemben - KPI ni število narocnikov, KPI je prispevek h kritju, ker urednistvo (fabrka) je drago.

Ce poenostavim...

Vcasih se splača narest manj traktorjev pa tiste za prave stranke, kot pa imeti petletni cilj "naredimo X traktorjev" :)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2794150

Strani: 1

hostamox sporočil: 8.460
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2794293] 17.09.19 21:26 · odgovor na: Gustl (#2794150)
Odgovori   +    0
[Gustl]
> [hostamox]
> > [Gustl]
> > Točno to so vprašanja s katerimi se trenutno ukvarjam v naših firmah.
> >
> > Kako zakasirati nekaj, kar je nekomu lahko vredno (vec) 1000 eur, nekdo pa označi to isto za brezvezen dolgčas.
> >
> > Mediji imamo s tem velike težave, ker izviramo iz logike "masovnega produkta", ker je to nekoc prinašali največjo korist za podjetje (no, ne samo medijem, celotna masovna produkcija tako deluje).
>
> Možnosti so vedno vsaj tri, poleg vseh ostalih
> -skrbite, da vam naročništvo čimpočasneje pada
> -skrbite, da ste na safe side- stalno stroškvna optimizacija
> -diverzifikacija, da niste več le cajtn, kar tudi počnete

V prvi tocki je situacija malo drugačna. Naročnine rastejo 8% y-o-y (print - 6%, digital + 20%). Smo na ravneh, ki smo jih nazandnje videli 2012 in gremo proti ravnem, ki smo jih videli na vrhu leta 2008.


> Škoda se je obremenjevat s tem koliko lahko nekomu zakasiraš, pomembnejše je gornje.


S tem se pa ne strinjam. V enačbi prihodkov sta dve spremenljivki:

- koliko prodaš
- kaksna je povprečna cena tega

Prvi je pri naročniškem biznisu sestavljen iz:

- koliko novih strank pridobiš
- koliko starih strank izgubis
Hotel sem napisat, da ti ne more bit fokus le kako čimveč zaračunat.
In da so že v štartu vsaj tri možnosti. To, kar si ti napisal, je po moje safe side (lahko rečeš tudi dobiček) oz druga alineja.

Pri biznisu,kot je vaš, ki je verjetno izrazito cikličen, ne rabiš bit preveč pameten(s tem nočem nikogar podcenjevat),da ne rasteš v konjukturi. Če gre gospodarstvu dobro in so službe, bo šlo verjetno dobro tudi finančnemu časopisu.
Dodatno dimenzijo da dejstvo, da se nihce ni zivel od prihodkov, ampak od dobicka oz bolje "razlike v ceni" (contribution margin - prispevek h kritju), tako da to je glavni fokus.

Zato je pricing tu zelo pomemben - KPI ni število narocnikov, KPI je prispevek h kritju, ker urednistvo (fabrka) je drago.

Ce poenostavim...

Vcasih se splača narest manj traktorjev pa tiste za prave stranke, kot pa imeti petletni cilj "naredimo X traktorjev" :)

To je vsekakor res. Problem nastane, če zmanjka strank zaradi predragih traktorjev ali pa trpi kvaliteta zaradi preveč izdelanih.
Zato ne moreš strmeti le k enem cilju npr. večanju profita,če ti
obenem stalno pada št.naročnikov.




Nekaj o tem govori možak spodaj

svetkapitala.delo.si...ija-226783

Strani: 1