Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[pobalin]
Pa vendar mislim, da je dobro še primerjati število nesreč s številom prodanih letal in z drugimi podobnimi produkti, da ne bi mislili, kako nevaren je Pipistrel. Poleg tega predpostavljam, da so kupci takšnih enostavnih frčoplančkov v velikem deležu amaterji, ki letajo amatersko in imajo temu primerne rezultate aka "safety record".
Dodatek k temu zgoraj: dve medijski novici zadnjih dni, o treh nesrečah s štirimi malimi frčoplani - tremi aviončki in enim helikopterjem:
Pilot je strmoglavil, ker mu je zmanjkalo goriva
Človeški faktor kriv za tragedijo, ki se je zgodila konec marca 2014 v kraju Vrh pri Križu.
www.delo.si/novice/c...19814.html
Današnjo nedeljo sta zaznamovali dve letalski nesreči. Na španskem otoku Majorka sta trčila ultralahko letalo in helikopter, po poročanju španskih medijev pa je v nesreči umrlo sedem ljudi, med njimi dva otroka. Druga letalska nesreča se je zgodila v švicarskih Alpah, kjer je strmoglavilo letalo znamke Piper, trije ljudje so umrli, med žrtvami je tudi dojenček. Vzroka za nesreči še nista znana.
siol.net/novice/svet...ter-505525

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2790520

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
Če ne bi bilo nedavnega komentarja 0126Bacis,
forum.finance.si/?m=...112&single

morda nikdar ne bi izvedel, kaj se je pred poldrugim letom zgodilo s Siemensovim elektrofrčoplančkom.
Electric technology promises to reduce the airline industry’s carbon footprint, but a crash has stalled Siemens’ electric program. One of its Magnus eFusion electric planes crashed May 31, 2018, killing its pilot and passenger. Siemens grounded the rest of its electric planes as authorities investigated.
www.engineering.com/...oming.aspx
Zanimivo je, da je Siemens precej udeležen pri elektrifikaciji norveškega ladijskega prometa (tako je v Delu pisal Siemensov nagrajenec Boštjan Videmšek), a je Norvežanom očitno dovolj zanimiv Pipistrel.

Strani: 1