Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[najobj]
... eh, kaj dosti več kot enkrat mesečno se tam ne vozim, ker se v Avstriji ne dobi nič takšnega, kar se ne dobi tudi pri nas, piščancev pa ne jem, ker mi smrdijo, tako da ti razen o nekaj parkiranih avtomobilih pred slavnim KFC žal ne morem nič povedat, ker se tam mimo vedno peljem z zaprtimi okni in maksimalno dovoljeno hitrostjo, da mi neprijetne vonjave ne bi slučajno pokvarile nadaljevanja vožnje ...
Hvala. Da KFC tam še obratuje, mi je kar dovolj. Medtem sem našel njihovo spletno stran, ki potrjuje tvojo informacijo in mojo domnevo, da je to še vedno edini KFC v Moji Deželi. Ko se spomnim, koliko cirkusa so mojedeželni džirnalisti (vključno z državno sta.si) zganjali za to eno in edino obcesto krmilnico ameriške franšize iz Poljske, mi gre na smehojok.
P.S.: glede na tole forum.finance.si/?m=...881&single , imajo slovenski novinarji resne težave z Boscarolom, če ne znajo angleško in glede na "Kakva plata takva vrata" neznanje angleščine med slovenskimi novinarji niti ni neka posebnost ...
Videl in lepo, da je MarijanMacek to obelodanil, da bodo domaćica džirnalisti spet imeli kaj ignorirati. Pa vendar mislim, da je dobro še primerjati število nesreč s številom prodanih letal in z drugimi podobnimi produkti, da ne bi mislili, kako nevaren je Pipistrel. Poleg tega predpostavljam, da so kupci takšnih enostavnih frčoplančkov v velikem deležu amaterji, ki letajo amatersko in imajo temu primerne rezultate aka "safety record".

Sem pa zaradi izjav iz Pipistrela o "eksperimentalnem letalu" sinoči pogledal certifikate za ta frčoplanček, ki jih imajo na svoji spletni strani,
www.pipistrel-aircra.../#tab-id-4

in ugotovil, da so jih pozabili obnoviti ali pa pozabili naložiti kopije obnovljenih certifikatov. V trenutku ogleda namreč velja, da je po mojem laičnem razumevanju zadeve
- ameriški (experimental/exhibition) potekel 25.4.2019,
- francoski potekel 19.3.2019,
- avstralski (experimental) nima eksplicitno omejenega roka veljavnosti,
- kanadski samo izpisek iz registra (kar morda pomeni, da ima avion veljaven certifikat),
- italijanski nima eksplicitno omejenega roka veljavnosti,
- norveški (experimental, "Minimum 20% power remaining after flight.") potekel 7.6.2019,
- švicarski (testni) potekel 17.5.2019,
- madžarska ("športna registracija") je pa - kako bi rekel - AOlističnamarijahilfe. :-P

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2789986

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[pobalin]
Pa vendar mislim, da je dobro še primerjati število nesreč s številom prodanih letal in z drugimi podobnimi produkti, da ne bi mislili, kako nevaren je Pipistrel. Poleg tega predpostavljam, da so kupci takšnih enostavnih frčoplančkov v velikem deležu amaterji, ki letajo amatersko in imajo temu primerne rezultate aka "safety record".
Dodatek k temu zgoraj: dve medijski novici zadnjih dni, o treh nesrečah s štirimi malimi frčoplani - tremi aviončki in enim helikopterjem:
Pilot je strmoglavil, ker mu je zmanjkalo goriva
Človeški faktor kriv za tragedijo, ki se je zgodila konec marca 2014 v kraju Vrh pri Križu.
www.delo.si/novice/c...19814.html
Današnjo nedeljo sta zaznamovali dve letalski nesreči. Na španskem otoku Majorka sta trčila ultralahko letalo in helikopter, po poročanju španskih medijev pa je v nesreči umrlo sedem ljudi, med njimi dva otroka. Druga letalska nesreča se je zgodila v švicarskih Alpah, kjer je strmoglavilo letalo znamke Piper, trije ljudje so umrli, med žrtvami je tudi dojenček. Vzroka za nesreči še nista znana.
siol.net/novice/svet...ter-505525

Strani: 1