Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-45881 sporočil: 7.327
[shevchenko]
ni cisto tako, ce si prej imel nenormalno visoke stevilke. bolj me preseneca, kako ste nekateri tule mislili, da bo slo vse samo se navzgor.
In kdaj sem jaz kaj takega napisal, da me tlačiš v to skupino ljudi?
ce z zastonjskimi krediti prepricas nekaj ljudi da kupijo avto kako leto prej, prej ali selj to nato placas za nazaj.
zdrava kmecka logika...
To je samo delno res. Gospodarska rast držav v razvoju poganja povpraševanje po vozilih precej bolj kot le poceni krediti. 7% padec v pol leta je v avtoindustriji hudičevo velika stvar - za osvetlitev, kaj pomeni 7% v 6 mesecev, vabim na ogled te statistike: en.wikipedia.org/wik...production

V času najhujše krize (2009) je bil letni upad prodaje 12,4%. Letos bi s tem tempom torej dosegli hujši letni padec kot v času ene od hujših gospodarskih kriz zadnjih 100 let. Tvoja zasičenost s poceni krediti ne pojasni neprestanega dvigovanja prodaje kar 8 zaporednih let (pojasni pa ga globalna gospodarska rast).

Poceni krediti so še zadnji poizkusi bančnega sektorja za zaslužek, preden se trend obrne navzdol.

Buckle up, we're in for a wild ride again!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2784025

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[markoff]
Buckle up, we're in for a wild ride again!
Ne rečem, da ni kaj takega na obzorju. Vseeno se splača pogledati bolj natančne podatke v originalnem tekstu in v tabelah.

Letos: media.group.renault....e-au-1er-s
Lani: media.group.renault....estre-2018

V primerjavi z lani jim je zmanjkalo cca 140.000 vozil, večina te luknje je nastala na liniji Afrika-B.V.-Indija-Pacifik (84.000), cca 20.000 pa v Evraziji in cca 28.000 v Kitajski. Nekam sem paše Iran, kjer so imeli pred enim letom prodajo 61.000+ vozil, zaradi trumpovskih sankcij pa letos tega menda ni več. Pa v Argentini so izgubili skoraj pol lanske prodaje.
anon-333107 sporočil: 8.271
[markoff]
> [shevchenko]

> ni cisto tako, ce si prej imel nenormalno visoke stevilke. bolj me preseneca, kako ste nekateri tule mislili, da bo slo vse samo se navzgor.

In kdaj sem jaz kaj takega napisal, da me tlačiš v to skupino ljudi?
Saj ni treba, da napišeš! Torej, če poenostavim: spadaš lahko v to skupino, tudi če ne napišeš :))
> ce z zastonjskimi krediti prepricas nekaj ljudi da kupijo avto kako leto prej, prej ali selj to nato placas za nazaj.
> zdrava kmecka logika...

To je samo delno res. Gospodarska rast držav v razvoju poganja povpraševanje po vozilih precej bolj kot le poceni krediti. 7% padec v pol leta je v avtoindustriji hudičevo velika stvar - za osvetlitev, kaj pomeni 7% v 6 mesecev, vabim na ogled te statistike: en.wikipedia.org/wik...production

V času najhujše krize (2009) je bil letni upad prodaje 12,4%. Letos bi s tem tempom torej dosegli hujši letni padec kot v času ene od hujših gospodarskih kriz zadnjih 100 let. Tvoja zasičenost s poceni krediti ne pojasni neprestanega dvigovanja prodaje kar 8 zaporednih let (pojasni pa ga globalna gospodarska rast).

Poceni krediti so še zadnji poizkusi bančnega sektorja za zaslužek, preden se trend obrne navzdol.

Buckle up, we're in for a wild ride again!
Glej! Tudi trg z avtomobili je, recimo temu: cikličen!! Tako kot z nepričninami! Se dvigujejo, ko pa zmanjka interesentov, se pač zadeva ustavi, upočasni, izpoje... :)

Ne kupuješ vsaki dve leti avta in ne menjaš vsakih pet let nepremičnine! :)

Poleg tega se dogaja transformacija na avtomobilskem trgu iz notranjega izgorevanja v elektriko! Morda marsikdo raje malce počaka, če nujno ne potrebuje novega avtomobila...

Zadeva se je malce ohladila, kar ni nujno narobe. Bodo pač potegnile kakšne druge panoge. Npr. turizem, .... zelena energija :)))))) ect.ect.

Strani: 1