Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-48899 sporočil: 1.153
Napak. Potrosnik potnik nima nobene veze z sparanjem na primeru Max-a.
Potrosnik kupec letala,(jasno z konstruktorjem letala) nateguje potnika s tem da natlacijo cim vec sedezev v konzervo. To je osnovna postavka avioprevoznika pri explotaciji letala. Iz osnovne konfiguracije zlahka pridejo do plusa 5-8% kapacitete sedezev. Adrijina flota A 319 so lep primer.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2783986

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[tes]
Napak. Potrosnik potnik nima nobene veze z sparanjem na primeru Max-a.
Seveda ima. High bypass turbofan motorji so 10-12% ucinkovitejsi glede porabe goriva, kar se direkt preslika v moznost cenejsih kart. In tako A320Neo kot 737Max sta nadgradnja starejsih modelov z motorji z vecjim bypassom. Samo 737Max je bil, ker je boeing zaspal, rush job.

Strani: 1