Strani: 1

FIN-311684 sporočil: 19.487
[#2782000] 02.07.19 17:39
Odgovori   +    12
Tisti, ki lahko naj odjebe Adrio Airways in pika. Če nekdo želi potovati s še vedno državno Adrio naj mirno sprejme vsa presenečanja, sicer z Adrio največ potujejo s potnim nalogom, ki ga potrdi država.
jurijjurij sporočil: 4.647
[#2782010] 02.07.19 18:29
Odgovori   +    19
Adria Airways lahko svojim potnikom naknadno zaračuna gorivo, če se cene lega od zakupa čarterskega leta zviša.
To lahko naredijo v primeru zvišanja ali znižanja cene goriva. »Ta se je v zadnjem obdobju močno zvišala,« so zapisali.
Me pa zelo zanima ali so kdaj komu vrnili denar, ker se je cena goriva znižala????
slovenecnb1 sporočil: 3.172
[#2782023] 02.07.19 20:40 · odgovor na: FIN-311684 (#2782000)
Odgovori   +    12
[FIN-311684]
Tisti, ki lahko naj odjebe Adrio Airways in pika. Če nekdo želi potovati s še vedno državno Adrio naj mirno sprejme vsa presenečanja, sicer z Adrio največ potujejo s potnim nalogom, ki ga potrdi država.
Točno tko privatniki moramo odjebat ta državni prevozniški kolhoz in naj se kar politka začne furat iz Zagreba kot mi vsi, bodo vsaj vidl kaj je letališce in vizija za 50 let naprej in ta Adria je zdej samo še zaradi državnih prevozov vse ostalo je čip šit
Endimion sporočil: 6.977
[#2782046] 03.07.19 06:22 · odgovor na: slovenecnb1 (#2782023)
Odgovori   +    8
Saj ni državna. Lastnik je tuj sklad. Še lepše, lastnik je ordnung und disziplin.. nemški sklad.
slovenecnb1 sporočil: 3.172
[#2782048] 03.07.19 06:39 · odgovor na: Endimion (#2782046)
Odgovori   +    1
[Endimion]
Saj ni državna. Lastnik je tuj sklad. Še lepše, lastnik je ordnung und disziplin.. nemški sklad.
Eno leto agonija in državna ne vizija pa traja že 20 let v enem letu pa ne narediš nič
Endimion sporočil: 6.977
[#2782049] 03.07.19 06:53 · odgovor na: slovenecnb1 (#2782048)
Odgovori   +    15
Pa zakaj misliš da je bila adria "prodana"? In to lastniku, ki se nikoli prej ni ukvarjal z letalskim poslom?

To je bil otsource stečaja. 4K v treh letih ni z adrio ustvaril € dobička, kapital pa so zagotavljali z racunovodskimi akrobacijami.

In ja.. če navedbe Siola držijo je švab dejansko probal ono Tajnikarjevo, da je Adria zato, da se vozimo. "Dajte nam pomoč al pa ne boste leteli". Šarec jim je dal middle finger. In prav je tako.
1003SkaLd sporočil: 2
[#2782053] 03.07.19 07:14 · odgovor na: jurijjurij (#2782010)
Odgovori   +    1
Ni samo pri Adrii tako, potujemo z drugo let. družbo na počitnice in smo dobili obvestilo o dodatnih stroških za gorivo, zato ne pljuvajte vsevprek čed Adrio.
FIN-366556 sporočil: 31
[#2782057] 03.07.19 07:42
Odgovori   +    12
Ob nakupu vozovnic so cene goriva znane. Torej naj ga isti dan, ko plačam karto, tudi kupijo, pa ne bo problemov.

Aja, ne morejo, ker so denar, ki ga bom vplačal jutri, že lani zagonili. Ampak zakaj točno bi bil to moj problem?
FIN-311684 sporočil: 19.487
[#2782065] 03.07.19 08:02 · odgovor na: slovenecnb1 (#2782023)
Odgovori   +    4
[slovenecnb1]
> [FIN-311684]
> Tisti, ki lahko naj odjebe Adrio Airways in pika. Če nekdo želi potovati s še vedno državno Adrio naj mirno sprejme vsa presenečanja, sicer z Adrio največ potujejo s potnim nalogom, ki ga potrdi država.

Točno tko privatniki moramo odjebat ta državni prevozniški kolhoz in naj se kar politka začne furat iz Zagreba kot mi vsi, bodo vsaj vidl kaj je letališce in vizija za 50 let naprej in ta Adria je zdej samo še zaradi državnih prevozov vse ostalo je čip šit
Pod geslom preprečimo kitajske investicije v EU, Brnik ni prodan kitajskemu investitorju, ki je želel iz letališča ustvariti kitajsko vstopno točko v Evropo. Raje smo ga prodali Nemcem, ki so iz Brnika naredili podeželsko letališče iz katerega vse svetovne povezave vodijo na nemška letališča. Istočasno so Francozi naredili oz. še vedno delajo iz Zagreba spodobno mednarodno letališče s povezavami z Ameriko, Dalnjim vzhodom, Bližnjim vzhodom...Kot si dejal, okno v svet za Slovence postaja zagrebško letališče, ki ima veliko hibo, da se po 23. uri zapre in bohnedaj, če letalo prileti po tem času...
matjazfinance sporočil: 2.468
[#2782126] 03.07.19 10:45
Odgovori   +    2
Pa saj to je totalna smejurija.

Ampak vrag je odnesel šalo; tele pizdarije, in takšno noro zajebavanje s strani nekaterih, se lahko uredijo samo še s stalinističnimi ukrepi.
shevchenko sporočil: 18.168
[#2782128] 03.07.19 10:48
Odgovori   +    0
lol. nekateri potniki so zgleda preseneceni nad dejstvom, da letala poganja gorivo.

kaj vi mislite, da vas bo adria vozila v svojo skodo, ko narastejo cene goriva ali kaj? jasno je, kaj je potrebno narediti. odjebati prav vsa letala, ker nemarno onesnazujejo okolje. pa ne bo nobene tezave s ceno letalskih kart.
kren sporočil: 1.880
[#2782154] 03.07.19 12:25 · odgovor na: FIN-311684 (#2782065)
Odgovori   +    5
[FIN-311684]
Pod geslom preprečimo kitajske investicije v EU, Brnik ni prodan kitajskemu investitorju, ki je želel iz letališča ustvariti kitajsko vstopno točko v Evropo.
Zakaj bi pa Kitajci leteli na Brnik, kot vstopno točko v Evropo, če lahko iz Kitajske letijo direktno v Frankfurt, London, na Dunaj ali kamorkoli so že namenjeni?
kren sporočil: 1.880
[#2782155] 03.07.19 12:28 · odgovor na: shevchenko (#2782128)
Odgovori   +    2
[shevchenko]
jasno je, kaj je potrebno narediti. odjebati prav vsa letala, ker nemarno onesnazujejo okolje.
In kako bi potem potovali po svetu? Z ladjami, ki še bolj onesnažujejo okolje?
tes sporočil: 736
[#2782166] 03.07.19 13:11
Odgovori   +    3
Kot sem jaz prebral in razumem da je Adrija sklenila posel z turisticnimi agencijami pod pogojih kot jih je.
Zakaj potnik ne pizdi nad turisticno agencijo, ce mu niso omenili moznosti doplacila oz poplacila na racun avio benza pri sklenitvi aranzmaja?
Kolko mi je znano Adrija ne podpisuje pogodb za Charter lete ce niso pokriti v celoti plus tisti neki svoj zasluzek katerega so se ga namenili ustvarit za omenjeni let.
Pri osvescenih velja da ob sklenitvi turisticnega aranzmaja kateri vsebuje potovanje z letalom vedno povprasa o letalskem prevozniku.
FIN-311684 sporočil: 19.487
[#2782253] 03.07.19 20:34 · odgovor na: kren (#2782154)
Odgovori   +    1
[kren]
> [FIN-311684]
> Pod geslom preprečimo kitajske investicije v EU, Brnik ni prodan kitajskemu investitorju, ki je želel iz letališča ustvariti kitajsko vstopno točko v Evropo.

Zakaj bi pa Kitajci leteli na Brnik, kot vstopno točko v Evropo, če lahko iz Kitajske letijo direktno v Frankfurt, London, na Dunaj ali kamorkoli so že namenjeni?
Res je, letijo, samo Frankfurt, London in Dunaj niso njihova letališča, Brnik pa bi bil njihov in bi npr. 20 kitajskih letal vsakodnevno priletelo na Brnik. Adria bi jih prevažala po Evropi, slovenske železnice in hoteli bi bili zasedeni...
kren sporočil: 1.880
[#2782264] 03.07.19 22:24 · odgovor na: FIN-311684 (#2782253)
Odgovori   +    4
[FIN-311684]
> [kren]
> > [FIN-311684]
> > Pod geslom preprečimo kitajske investicije v EU, Brnik ni prodan kitajskemu investitorju, ki je želel iz letališča ustvariti kitajsko vstopno točko v Evropo.
>
> Zakaj bi pa Kitajci leteli na Brnik, kot vstopno točko v Evropo, če lahko iz Kitajske letijo direktno v Frankfurt, London, na Dunaj ali kamorkoli so že namenjeni?

Res je, letijo, samo Frankfurt, London in Dunaj niso njihova letališča, Brnik pa bi bil njihov in bi npr. 20 kitajskih letal vsakodnevno priletelo na Brnik. Adria bi jih prevažala po Evropi, slovenske železnice in hoteli bi bili zasedeni...
Razloži mi, zakaj bi za božjo voljo 20 letal Kitajcev vsakodnevno priletelo na Brnik (kjer nimajo kaj početi) in tam presedali na Adrijina letala, da bi prišli tja, kamor bi lahko (ceneje in hitreje) leteli direktno s Kitajske?
FIN-311684 sporočil: 19.487
[#2782268] 04.07.19 05:14 · odgovor na: kren (#2782264)
Odgovori   +    1
[kren]
> [FIN-311684]
> > [kren]
> > > [FIN-311684]
> > > Pod geslom preprečimo kitajske investicije v EU, Brnik ni prodan kitajskemu investitorju, ki je želel iz letališča ustvariti kitajsko vstopno točko v Evropo.
> >
> > Zakaj bi pa Kitajci leteli na Brnik, kot vstopno točko v Evropo, če lahko iz Kitajske letijo direktno v Frankfurt, London, na Dunaj ali kamorkoli so že namenjeni?
>
> Res je, letijo, samo Frankfurt, London in Dunaj niso njihova letališča, Brnik pa bi bil njihov in bi npr. 20 kitajskih letal vsakodnevno priletelo na Brnik. Adria bi jih prevažala po Evropi, slovenske železnice in hoteli bi bili zasedeni...

Razloži mi, zakaj bi za božjo voljo 20 letal Kitajcev vsakodnevno priletelo na Brnik (kjer nimajo kaj početi) in tam presedali na Adrijina letala, da bi prišli tja, kamor bi lahko (ceneje in hitreje) leteli direktno s Kitajske?
V času prodaje Brnika in zbiranja ponudb so Kitajci (na jaz!) dejali, da jih Brnik zanima kot kitajska vstopna točka v EU z direktnimi letalskimi povezavami s Kitajsko, res da niso omenjali številke 20 letal, torej lahko bi jih bilo več ali manj. V vsakem primeru bi danes Brnik bil drugačen. Zakaj si Kitajci želijo leteti prav v Slovenijo? Najbolje je vprašati njih. Tudi iz Maribora so želeli narediti "kitajsko" letališče pa jih je država kar lepo ogoljufala, ker svojih obljub ni izpolnila.
kren sporočil: 1.880
[#2782272] 04.07.19 07:00 · odgovor na: FIN-311684 (#2782268)
Odgovori   +    4
[FIN-311684]
V času prodaje Brnika in zbiranja ponudb so Kitajci (na jaz!) dejali, da jih Brnik zanima kot kitajska vstopna točka v EU z direktnimi letalskimi povezavami s Kitajsko
Pa ti verjameš vse, kar ti natvezijo Kitajci?
FIN-311684 sporočil: 19.487
[#2782278] 04.07.19 08:32 · odgovor na: kren (#2782272)
Odgovori   +    2
[kren]
> [FIN-311684]
> V času prodaje Brnika in zbiranja ponudb so Kitajci (na jaz!) dejali, da jih Brnik zanima kot kitajska vstopna točka v EU z direktnimi letalskimi povezavami s Kitajsko

Pa ti verjameš vse, kar ti natvezijo Kitajci?
Kje pa, sicer niti Nemcem ni za verjeti.
1126DXSXU sporočil: 232
[#2782380] 04.07.19 16:31 · odgovor na: kren (#2782264)
Odgovori   +    1
[kren]
> [FIN-311684]
> > [kren]
> > > [FIN-311684]
> > > Pod geslom preprečimo kitajske investicije v EU, Brnik ni prodan kitajskemu investitorju, ki je želel iz letališča ustvariti kitajsko vstopno točko v Evropo.
> >
> > Zakaj bi pa Kitajci leteli na Brnik, kot vstopno točko v Evropo, če lahko iz Kitajske letijo direktno v Frankfurt, London, na Dunaj ali kamorkoli so že namenjeni?
>
> Res je, letijo, samo Frankfurt, London in Dunaj niso njihova letališča, Brnik pa bi bil njihov in bi npr. 20 kitajskih letal vsakodnevno priletelo na Brnik. Adria bi jih prevažala po Evropi, slovenske železnice in hoteli bi bili zasedeni...

Razloži mi, zakaj bi za božjo voljo 20 letal Kitajcev vsakodnevno priletelo na Brnik (kjer nimajo kaj početi) in tam presedali na Adrijina letala, da bi prišli tja, kamor bi lahko (ceneje in hitreje) leteli direktno s Kitajske?
Zakaj bi Kitajci želeli tu "vstopno točko) ?
Kolikor razumem ne zaradi potnikov temveč zaradi prevoza tovora. Glede tega rabijo kar nekaj regijskih letališč, ki so bliže ciljnim destinacijam in bolj poceni kot npr. Frankfurt. In tu niso v spolu samo eni Kitajci, temveč je več teh špediterjev.
To za Maribor se niopolnoma izgubljeno, bi pa moral dovoliti podaljšanje steze s čimer bi lahko pristajala večja letala.
To bi bilo koristno za Maribor, ker je poleg takih vstopnih točk veliko "servisnih organizacij" s sorazmerno dobrimi in stabilnim službami in tudi obremenitev okolja primerjalno gledano napram kakšni Magmi ali pa lokalnemu "industrijalcu" bi v razmerju na dodano vrednost bila s tako dejavnostjo precej manjša.
Inside sporočil: 1.738
[#2782385] 04.07.19 17:07
Odgovori   +    2
Adria ne zamuja ampak čas prehitro teče.
kren sporočil: 1.880
[#2782387] 04.07.19 17:19 · odgovor na: 1126DXSXU (#2782380)
Odgovori   +    2
Po moje je s tovorom podobno, kot s potniki. Leti pač tja, kamor je namenjen, oziroma čim bližje, ker je ceneje plačati malo dražjo letališko takso, kot pa dodaten let (ali daljši prevoz po cesti).
rename sporočil: 12.318
[#2782389] 04.07.19 17:33 · odgovor na: kren (#2782387)
Odgovori   +    0
Drzi.
Ampak predvidevam, da jim je cenej narediti en evropski hub v Sloveniji, kot pa v Frankfurtu.
kren sporočil: 1.880
[#2782390] 04.07.19 17:37 · odgovor na: rename (#2782389)
Odgovori   +    1
Ceneje jim ga je narest tam (ali čim bližje), kamor je namenjenega največ tovora (ali potnikov).
pobalin sporočil: 12.872
[#2782462] 05.07.19 10:13
Odgovori   +    2
Prejeli smo sporočilo bralke, ki je, potem ko je turistični agenciji že plačala potovanje, dobila domov še dodaten račun za 12 evrov na osebo za plačilo goriva.
Po podatkih portala Bloomberg je cena kerozina res zrasla, in sicer za štiri odstotke. Pa vendar je še vedno nižja, kot je bila konec tretjega četrtletja lani.
Res ste kulski! Anonimna a zagotovo totalno resnična bralka je gotovo ponosna nase in na vas in bo ostala vaša zvesta naročnica. Taki je treba (u)streči.

1. Tako, da je ne vprašate, če ima ponudba/pogodba agencije kakšno klavzulo o možnem dodatku za gorivo.

2. Tako, da ne navedete imena agencije in ne preverite te zgodbe pri njih, ki so pogodbena stran vaše zvesten bralke, ampak planete direkt na Adrio, ker zdaj je zaukazano tepežkanje Adrie z vsemi sredstvi!

3. Da motovilite z nekakšnimi Bloombergovimi podatki o ceni kerozina, ne da bi precizirali od kod so te cene in obdobje, v katerem je cena zrasla za 4% in razložili, kaj ima konec tretjega četrtletja lani s tem primerom. Je zvesta bralka to potovanje plačala v zadnjem trimesečju 2018? Vam na Petrolu in Fraportu nočejo izdati gibanja monopolnih cen brniškega kerozina v zadnjem letu? Aj uonder uaj...
pobalin sporočil: 12.872
[#2782466] 05.07.19 10:17 · odgovor na: slovenecnb1 (#2782023)
Odgovori   +    0
[slovenecnb1]
Točno tko privatniki moramo odjebat ta državni prevozniški kolhoz in naj se kar politka začne furat iz Zagreba kot mi vsi, bodo vsaj vidl kaj je letališce in vizija za 50 let naprej in ta Adria je zdej samo še zaradi državnih prevozov vse ostalo je čip šit
Kot je Črt nekoč lepo citiral Iva Andrića ali nekoga drugega iz daljnjega bratskega plemena...:
forum.finance.si/?m=...727&single

Strani: 1