Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

kren sporočil: 1.651
[FIN-311684]
> [kren]
> > [FIN-311684]
> > Pod geslom preprečimo kitajske investicije v EU, Brnik ni prodan kitajskemu investitorju, ki je želel iz letališča ustvariti kitajsko vstopno točko v Evropo.
>
> Zakaj bi pa Kitajci leteli na Brnik, kot vstopno točko v Evropo, če lahko iz Kitajske letijo direktno v Frankfurt, London, na Dunaj ali kamorkoli so že namenjeni?

Res je, letijo, samo Frankfurt, London in Dunaj niso njihova letališča, Brnik pa bi bil njihov in bi npr. 20 kitajskih letal vsakodnevno priletelo na Brnik. Adria bi jih prevažala po Evropi, slovenske železnice in hoteli bi bili zasedeni...
Razloži mi, zakaj bi za božjo voljo 20 letal Kitajcev vsakodnevno priletelo na Brnik (kjer nimajo kaj početi) in tam presedali na Adrijina letala, da bi prišli tja, kamor bi lahko (ceneje in hitreje) leteli direktno s Kitajske?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2782264

Strani: 1

FIN-311684 sporočil: 19.136
[Glavni forum] Tema: Adria svojim potnikom naknadno zaračunava gorivo
[#2782268] 04.07.19 05:14 · odgovor na: kren (#2782264)
Odgovori   +    1
[kren]
> [FIN-311684]
> > [kren]
> > > [FIN-311684]
> > > Pod geslom preprečimo kitajske investicije v EU, Brnik ni prodan kitajskemu investitorju, ki je želel iz letališča ustvariti kitajsko vstopno točko v Evropo.
> >
> > Zakaj bi pa Kitajci leteli na Brnik, kot vstopno točko v Evropo, če lahko iz Kitajske letijo direktno v Frankfurt, London, na Dunaj ali kamorkoli so že namenjeni?
>
> Res je, letijo, samo Frankfurt, London in Dunaj niso njihova letališča, Brnik pa bi bil njihov in bi npr. 20 kitajskih letal vsakodnevno priletelo na Brnik. Adria bi jih prevažala po Evropi, slovenske železnice in hoteli bi bili zasedeni...

Razloži mi, zakaj bi za božjo voljo 20 letal Kitajcev vsakodnevno priletelo na Brnik (kjer nimajo kaj početi) in tam presedali na Adrijina letala, da bi prišli tja, kamor bi lahko (ceneje in hitreje) leteli direktno s Kitajske?
V času prodaje Brnika in zbiranja ponudb so Kitajci (na jaz!) dejali, da jih Brnik zanima kot kitajska vstopna točka v EU z direktnimi letalskimi povezavami s Kitajsko, res da niso omenjali številke 20 letal, torej lahko bi jih bilo več ali manj. V vsakem primeru bi danes Brnik bil drugačen. Zakaj si Kitajci želijo leteti prav v Slovenijo? Najbolje je vprašati njih. Tudi iz Maribora so želeli narediti "kitajsko" letališče pa jih je država kar lepo ogoljufala, ker svojih obljub ni izpolnila.
1126DXSXU sporočil: 228
[Glavni forum] Tema: Adria svojim potnikom naknadno zaračunava gorivo
[#2782380] 04.07.19 16:31 · odgovor na: kren (#2782264)
Odgovori   +    1
[kren]
> [FIN-311684]
> > [kren]
> > > [FIN-311684]
> > > Pod geslom preprečimo kitajske investicije v EU, Brnik ni prodan kitajskemu investitorju, ki je želel iz letališča ustvariti kitajsko vstopno točko v Evropo.
> >
> > Zakaj bi pa Kitajci leteli na Brnik, kot vstopno točko v Evropo, če lahko iz Kitajske letijo direktno v Frankfurt, London, na Dunaj ali kamorkoli so že namenjeni?
>
> Res je, letijo, samo Frankfurt, London in Dunaj niso njihova letališča, Brnik pa bi bil njihov in bi npr. 20 kitajskih letal vsakodnevno priletelo na Brnik. Adria bi jih prevažala po Evropi, slovenske železnice in hoteli bi bili zasedeni...

Razloži mi, zakaj bi za božjo voljo 20 letal Kitajcev vsakodnevno priletelo na Brnik (kjer nimajo kaj početi) in tam presedali na Adrijina letala, da bi prišli tja, kamor bi lahko (ceneje in hitreje) leteli direktno s Kitajske?
Zakaj bi Kitajci želeli tu "vstopno točko) ?
Kolikor razumem ne zaradi potnikov temveč zaradi prevoza tovora. Glede tega rabijo kar nekaj regijskih letališč, ki so bliže ciljnim destinacijam in bolj poceni kot npr. Frankfurt. In tu niso v spolu samo eni Kitajci, temveč je več teh špediterjev.
To za Maribor se niopolnoma izgubljeno, bi pa moral dovoliti podaljšanje steze s čimer bi lahko pristajala večja letala.
To bi bilo koristno za Maribor, ker je poleg takih vstopnih točk veliko "servisnih organizacij" s sorazmerno dobrimi in stabilnim službami in tudi obremenitev okolja primerjalno gledano napram kakšni Magmi ali pa lokalnemu "industrijalcu" bi v razmerju na dodano vrednost bila s tako dejavnostjo precej manjša.

Strani: 1