Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.405
Ja, samo banke se že leta in leta delajo norca iz strank. V digitalni dobi, ko pošlješ elektronsko sporočilo iz Slovenije recimo v ZDA in ga ta druga stran prejme v nekaj sekundah. Pri nakazilu denarja pa traja en teden in je svinjsko drago. Razumem, da te DHL upili, ker mora stvar fizično prenesti. Ampak če dam danes DHLu pošiljko, bo v petek že na Kitajskem. Če pa pošljem recimo 500 eur na Kitajsko, bo pa denar tam šele naslednji teden, pa 15-20 eur mi bo zaračunala banka. Če pa pošljem denar preko TransferWise je pa denar tam jutri ali v petek, cena je pa okoli 3 eur.

Potem mi bi pa nekdo bluzil, da N26 ni prava banka. Opisano zgoraj je osnovna bančna storitev in je klasične banke niso sposobne izvesti na nek časovno in cenovno sprejemljiv način.

Je pa vedno težava ko moraš spremeniti poslovni model. Verjetno si imel tudi ti borbe znotraj vaše firme, glede tega da je treba iti na digital na polno. Ampak vi ste finančni časopis, kjer večina zaposlenih razume, da so spremembe v poslu nekaj običajnega. Na enem Delu je pa druga zgodba.

Zanimivo bo videti, ali bo Apple pay pomenil boost za N26 in Revolut.

Da je digitalna sprememba res težka zadeva in da se ne moreš zadeve lotiti z levo roko pa kaže primer Finna od JPMorgan Chase.