Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Leon Korošec: Zakaj letim z Adrio?
Strani: 1
sporočil: 959
Lepo je prebrati malo bolj vzpodbuden članek glede Adrie.Čakam kaj
dobrega tudi od Petra.
Zavedati se je treba ,da tam delajo naši ljudje ,ki imajo veliko izkušenj in znanja ,lahko so celo naši prijatelji in sorodniki.Povem lahko ,da se trudijo ampak država je poslala Adrio v nepotrebno agonijo z nerazumno prodajo skladu, ki ga zanima samo dobiček in prodaja naprej z dobičkom.Ko bomo vse razprodali ne bo denarja za šolstvo,zdravstvo in pokojnine.Posledice bomo pa čutili prav vsi slovenski državljani.
Zavedati se je treba ,da tam delajo naši ljudje ,ki imajo veliko izkušenj in znanja ,lahko so celo naši prijatelji in sorodniki.Povem lahko ,da se trudijo ampak država je poslala Adrio v nepotrebno agonijo z nerazumno prodajo skladu, ki ga zanima samo dobiček in prodaja naprej z dobičkom.Ko bomo vse razprodali ne bo denarja za šolstvo,zdravstvo in pokojnine.Posledice bomo pa čutili prav vsi slovenski državljani.
sporočil: 30.415
[rame]Dal sem ti plus za idejo in spodbudo, da napišem, da je država Adrio v državni lasti pred prodajo dokapitalizirala s 85 milijonov evrov kar se nikoli več ponoviti ne sme. Adria naj propade, tvoji "naši" ljudje gredo na borzo, če pa so tako dobri kot pišeš, bodo takoj dobili delo pri drugih prevoznikih. Slovenija nacionalnega avioprevoznika ne potrebuje.
Lepo je prebrati malo bolj vzpodbuden članek glede Adrie.Čakam kaj dobrega tudi od Petra.
Zavedati se je treba ,da tam delajo naši ljudje ,ki imajo veliko izkušenj in znanja ,lahko so celo naši prijatelji in sorodniki.Povem lahko ,da se trudijo ampak država je poslala Adrio v nepotrebno agonijo z nerazumno prodajo skladu, ki ga zanima samo dobiček in prodaja naprej z dobičkom.Ko bomo vse razprodali ne bo denarja za šolstvo,zdravstvo in pokojnine.Posledice bomo pa čutili prav vsi slovenski državljani.
sporočil: 61
[rame]Prav izostanek dobička je problem. Adria je v bistvu prevoznik za Ljubljano, očitno je ta premajhna.
Lepo je prebrati malo bolj vzpodbuden članek glede Adrie.Čakam kaj dobrega tudi od Petra.
Zavedati se je treba ,da tam delajo naši ljudje ,ki imajo veliko izkušenj in znanja ,lahko so celo naši prijatelji in sorodniki.Povem lahko ,da se trudijo ampak država je poslala Adrio v nepotrebno agonijo z nerazumno prodajo skladu, ki ga zanima samo dobiček in prodaja naprej z dobičkom.Ko bomo vse razprodali ne bo denarja za šolstvo,zdravstvo in pokojnine.Posledice bomo pa čutili prav vsi slovenski državljani.
sporočil: 959
Se strinjam ,samo vatli naj bodo za vse enaki tudi za železnice in
avtobusne prevoze.Neto izplen države pri Adriji je večji kot vložek
pri dokapitalizaciji. Ne bi pa rekel ,da je tako pri bankah.GLOBOK
RAZMISLEK.
sporočil: 1.789
[Frajtar]To me je vedno čudilo. Pred dvema letoma sem iskal polet na Rodos.
Prav izostanek dobička je problem. Adria je v bistvu prevoznik za Ljubljano, očitno je ta premajhna.
Iz Ljubljane je bil en polet tedensko, iz Gradca pa kar vsak dan. Kolikor mi je znano, Gradec (še) ni večji od Ljubljane.
sporočil: 273
Zgodba o Adrii je tipična zgodba kjer delo komandir posel.
Namesto da bi se že 20 let nazaj prilagodili in postali regionalni nizkocenovnik, ki bi z majhnimi avioni za zmeren denar pogosto letal v München, Dunaj, Milano in Istanbul (avioni od 30-50 ljudi) se je vztrajali v totalno napačni ligi avionov za katere moraš imeti odzadi milionsko mesto in 10milionsko državo.
Zakaj?
Zato ker se pilotom ni lustalo menjat licenc in ker je vsako vodstvo predvsem prodajalo buče.
Leteli so pa itak predrago (premalo letov, piloti pq pol previsoke plače)
To so razlogi, ne pa neke neboluze o neprepoznavni blagovni znamki.
Namesto da bi se že 20 let nazaj prilagodili in postali regionalni nizkocenovnik, ki bi z majhnimi avioni za zmeren denar pogosto letal v München, Dunaj, Milano in Istanbul (avioni od 30-50 ljudi) se je vztrajali v totalno napačni ligi avionov za katere moraš imeti odzadi milionsko mesto in 10milionsko državo.
Zakaj?
Zato ker se pilotom ni lustalo menjat licenc in ker je vsako vodstvo predvsem prodajalo buče.
Leteli so pa itak predrago (premalo letov, piloti pq pol previsoke plače)
To so razlogi, ne pa neke neboluze o neprepoznavni blagovni znamki.
sporočil: 959
Majhni avioni niso rentabilni.Minimalno A320 ali A321 potem lahko
ponudiš cenejše karte.Ko je šla Adria na A319 je bila napaka in so
dodajali sedeže v letala s tem so zmanjšali razmak med sedeži in ni
prostora za noge.CRJ 200(48-50 sedežev) ni rentabilen.Zato so sedaj
večji CRJ 700 in 900, da je za silo rentabilen ,če je poln.
sporočil: 1.789
Zanimivo. Ko sem v tujini letel s CRJ900 se je tamkajšnji prevoznik
hvalil, kako varčen je.
Navajali so, da porabi samo 3 l/100km/potnika.
Navajali so, da porabi samo 3 l/100km/potnika.
sporočil: 10.906
Ampak: Adria ima same majhne ropotuljice, kamor ne mores nesti niti
rocne prtljage. O cem ti govoris?
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 24.06.2019 14:57
[rame]Ekonomski ideolog Levice Damijan preko svojega operativca Kordeža predlaga ustanovitev “obvezne gospodarske javne službe prevoza potnikov”. Z druge strani je nacionalinteresnik in veliki zagovornik državne lastnine Pahor v včerjašnjem intervjuju izjavil, da je pred desetletji verjel v državno lastništvo, danes ne verjame več, ker Slovenija v teh letih ni razvila zmožnosti, da bi z javnim premoženjem ravnala dobro, učinkovito in transparentno. Morda bomo nekoč dozoreli, je rekel.
Se strinjam ,samo vatli naj bodo za vse enaki tudi za železnice in avtobusne prevoze.Neto izplen države pri Adriji je večji kot vložek pri dokapitalizaciji. Ne bi pa rekel ,da je tako pri bankah.GLOBOK RAZMISLEK.
Kordež z veliki zanimivih številk na: damijan.org/2019/06/...more-63583
Mladinin državnointeresni ekonomist Kovač bi z državnim denarjem (ponovno) reševal Adrio tudi Petrol, SiD, SDH bi bili zraven, na: www.mladina.si/19143...o-airways/
Pahor, ki nam je z vsiljevanjem arbitraže s Hrvaško naredil veliko težav (in veliko škode), ki bi jih lahko rešili pred vstopom Hrvaške v EU na:www.rtvslo.si/sloven...oci/492834
sporočil: 959
Ma kakšna državna lastnina nimajo pojma kako se dela s
podjetji.Žalostno je , da Adrie Tehnike niso hoteli prodati
delavcem,ki so jo v bistvu rešili pred stečajem leta 2013.Ko je
podjetje začelo dobro delati po zaslugi delavcev so dobili apetite
in jo prodali najslabšemu ponudniku, ki je dal največ provizije.
sporočil: 273
[rame]Glej, zame ko grem v svet Rihtar posle ni enako, ko za nekoga ki bi rad letel v Anglijo za 50 EUR da se ga gre napit.
Majhni avioni niso rentabilni.Minimalno A320 ali A321 potem lahko ponudiš cenejše karte.Ko je šla Adria na A319 je bila napaka in so dodajali sedeže v letala s tem so zmanjšali razmak med sedeži in ni prostora za noge.CRJ 200(48-50 sedežev) ni rentabilen.Zato so sedaj večji CRJ 700 in 900, da je za silo rentabilen ,če je poln.
Zame in vse podobne je pomembno, da v enem dnevu nekam v regiji prideš in se isti dan vrneš. A to stane 100 EUR več ali manj ni pomembno.
Iz Brnika zato rabimo bolj pogoste prevoze v regijske metropole od koder imajo potem zelo goste polete po vsej regiji.
In potem se vse skupaj spelje v enem dnevu.
Lek je npr. Izgubil oddelek IT v Ljubljani ker ni možno opravljati posla v enem dnevu po regiji. In so ga preselili v Prago.
Velikost ročne prtljage za večino nas res ni pomembna. Nenazadnje pa če potuješ dlje ali interkontinentalno pošlješ kufre ločeno.
Tako kot jke sedaj ne gre.
320 ne morejo napolniti vsak dan na Brniku, se za Bruselj ne pa tja potuje en kup uradnikov.
Rabimo skratka posebno rešitev, ker takole kot je sedaj ne bo nobenemu laufalo.
sporočil: 959
Mislim ,da je nama to jasno kako naj bi to šlo.Jaz sem samo nakazal
,da je A320 poln rentabilen CRJ 900 pa za silo kompromis.Se pa
spreminja situacija s ceno goriva.Problem Adrije zadnji mesec ali
dva je problem vzdrževanja letal ,ki meji že na sabotažo. Za
Slovenijo bi bilo dobro, da ima letalsko firmo ni pa to nujno. Če
se ne znamo iti je pač ne bomo imeli.
sporočil: 30.415
[rame]Adria je ena velika jeba...Čita Mujo novine. Haso, bolan, piše, da prosječan Bosanac u životu pojebe 25 žena!!! Mujo, bolan, tko ih to jebe umjesto nas?
...Za Slovenijo bi bilo dobro, da ima letalsko firmo ni pa to nujno. Če se ne znamo iti je pač ne bomo imeli.
sporočil: 48.253
Domača voda izpod Alp, bolj slovensko okolje (uniforme, glasba), zgolj in samo slovenski izdelki za prigrizek bi lahko naredili razliko v uporabniški izkušnji.Ja seveda. Kot da letijo iz Brnika samo slovenci.
Nikoli ne bom pozabil situacije izpred 10 let (nekaj taksnega) ko je bila na letalu cetica ameriskih ali kanadskih turistov. Takrat je Adria imela se pijaco vkljuceno v ceno.
Eden od turistov je prosil za Cocacolo. Stevardesa mu je ponujala Cockto. "Slovenian, herbal, veri gud!" Cocacole niso imeli. Ker Adrii pogled ni stegnil tako dalec, da bi razumela, da je cocacola standard za tuje obiskovalce. Mater, celo na Kubi ki je pod embargom, jo dobis!
Vi bi pa se stevardese v narodne nose in krvavico z zeljem za prigrizek ali kaj?
sporočil: 48.253
[1126DXSXU]Ce je ze Adria clan Star Alliance, bi morala imeti predvsem pogoste polete do regijskih hubov, torej frankfurt, munchen, dunaj, budimpesta, drugace pa cimmanj linij. Ce hoces v Podgorico, Tirano, ali Pristino, pac letis cez Beograd. Pa naj so leti na te hub destinacije redni, pogosti, in zanesljivi.
320 ne morejo napolniti vsak dan na Brniku, se za Bruselj ne pa tja potuje en kup uradnikov.
Rabimo skratka posebno rešitev, ker takole kot je sedaj ne bo nobenemu laufalo.
Pa tudi ce nimajo potnikov za cel avion, naj pac v urnik dajo krozne voznje (recimo, Ljubljana-Dunaj-Praga-Ljubljana). Samo da bo jasno, kdaj kam prides.
sporočil: 13.629
[bc123a]Ej, bc, kaj težiš pa nekaj kompliciraš, da bi rad bil s familijo točen za povezovalni cezatlantski let.
Pa tudi ce nimajo potnikov za cel avion, naj pac v urnik dajo krozne voznje (recimo, Ljubljana-Dunaj-Praga-Ljubljana). Samo da bo jasno, kdaj kam prides.
Če si tak ziheraš, pa ostani raje doma!
www.24ur.com/video?v...Ut421E61UE
sporočil: 48.253
[Gustl]Aha, piar agencijo sele BODO najeli, je se nimajo, najbrz. #WTF
> [bc123a]
>
> Pa tudi ce nimajo potnikov za cel avion, naj pac v urnik dajo krozne voznje (recimo, Ljubljana-Dunaj-Praga-Ljubljana). Samo da bo jasno, kdaj kam prides.
Ej, bc, kaj težiš pa nekaj kompliciraš, da bi rad bil s familijo točen za povezovalni cezatlantski let.
Če si tak ziheraš, pa ostani raje doma!
www.24ur.com/video?v...Ut421E61UE
sporočil: 10.906
Takrat ko se nismo vedeli,kaj je to PR,smo pa vedeli, kaj je
agitprop bi moja staramama rekla: za deu niso ncprida, za ubeno
rabo, za gobec vrtet, o za gobec vrtet so pa dobr.
sporočil: 13.629
[rename]Ce bi bil rad točen za polpenzion vecerjo ujet, raje ostani doma, na Dolenjki so pogosto zastoji.
> [Gustl]
> > [bc123a]
> >
> > Pa tudi ce nimajo potnikov za cel avion, naj pac v urnik dajo krozne voznje (recimo, Ljubljana-Dunaj-Praga-Ljubljana). Samo da bo jasno, kdaj kam prides.
>
> Ej, bc, kaj težiš pa nekaj kompliciraš, da bi rad bil s familijo točen za povezovalni cezatlantski let.
>
> Če si tak ziheraš, pa ostani raje doma!
>
> www.24ur.com/video?v...Ut421E61UE
Tako, v Cateske toplice, da bo denar doma potrosen :-))))
Strani: 1