Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Adria Airways propada? Kaj se dogaja in temelji superhikovske ekonomije
Strani: 1
sporočil: 30.415
Smo že pozabili kaj je leta 2012 ugotovila Evropska Komisija? V
letih 2007, 2009, 2010 in 2011 so bile opravljene štiri
dokapitalizacije, katerih skupna vrednost znaša približno 85,5
milijona evrov. Izvedla sta jih bodisi Slovenija bodisi holding v
državni lasti Posebna družba za podjetniško svetovanje d.d. (PDP)
oziroma njena predhodnica, Kapitalska družba d. d. (KAD).
Dokapitalizaciji v letih 2007 in 2009 je skoraj v celoti vpisala
Kapitalska družba...Kdo si danes želi ponovitev tega? Je še kdo
razen superhikovskih ekonomistov Damijana in Tajnikara?
sporočil: 31.920
... Na zamude, odpovedi in združevanja poletov slovenskega
letalskega prevoznika Adria Airways smo se zdaj navadili, jeza je
upravičena. ...
... eh, moj Pero ... čuj, kolikor je meni znano, razen domicila v Sloveniji in nekaj zaposlenih domačinov od letalskega prevoznika Adria Airways slovenskega - ime itak ni bilo nikoli - ni ostalo nič, tako da lahko Nemci s svojo lastnino delajo, kar hočejo in se ni treba jezit, če z Adrio delajo kot svinja z mehom ...
... eh, moj Pero ... čuj, kolikor je meni znano, razen domicila v Sloveniji in nekaj zaposlenih domačinov od letalskega prevoznika Adria Airways slovenskega - ime itak ni bilo nikoli - ni ostalo nič, tako da lahko Nemci s svojo lastnino delajo, kar hočejo in se ni treba jezit, če z Adrio delajo kot svinja z mehom ...
sporočil: 436
Ej,
Hvala za lepo misel. :-)
Veseli me zelo, da se ti ne bi jezil, če bi kupil karto in potem ne bi poletel ...
Pozdrav,
Pero
Hvala za lepo misel. :-)
Veseli me zelo, da se ti ne bi jezil, če bi kupil karto in potem ne bi poletel ...
Pozdrav,
Pero
sporočil: 31.920
[peterfrankl]... hej, look on the bright side, ker bi lahko kupil karto in bi poletel, potem pa ne bi pristal ...
Ej,
Hvala za lepo misel. :-)
Veseli me zelo, da se ti ne bi jezil, če bi kupil karto in potem ne bi poletel ...
Pozdrav,
Pero
sporočil: 2
Pa smo le dočakali, da nam državljanom ni potrebno pokrivati
zgubase.Verjemite, da se bomo z avioni še vozili in če Adrie ne bo
več, se bodo avdio družbe steple za prevoze , stroški pa bodo nižji
sporočil: 13.629
[cikomiko]Cene ne bodo nic nizje, ce vskoči Star Alliance. Ni Adria draga, ampak ta kartel.
Pa smo le dočakali, da nam državljanom ni potrebno pokrivati zgubase.Verjemite, da se bomo z avioni še vozili in če Adrie ne bo več, se bodo avdio družbe steple za prevoze , stroški pa bodo nižji
Samo nizkocenovci lahko zluftajo, kat pa ze delajo za London in Berlin.
sporočil: 2
Če spraskam s konca Kako medtem ko promet na okoliških letališčih
narašča z dvomestnimi številkami, letališče ljubljansko tava v
megli v zadnji dekadi. Zakaj potrošniška gverila ne napade
ljubljanskega letališča in odpira tukaj “hube”? Zakaj se najbolj
profitabilne linije ne bodo nikoli enakovredno zapolnile z tujimi
prevozniki. To so ključna vprašanja na katera si morate odgovorit
če želite prognosticirat prihodnost potniškega letalskega prometa v
Sloveniji. Ja pa kot vse ostalo v biseru na desni strani Alp
povezano z stanjem duha v državi. Falkon vozi organe. Vojaki in
policaji rešujejo, edino kaj vredno letališče v državi so prodali
“upravljalcu” letališča. Saj ne more bit drugače ... Spoštovani,
večinoma stvari ki jih navajate v članku so poldejstva in predvsem
slaba tolažba.
Strani: 1