Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kaj je na slovenskih cestah pokazal električni dostavnik MAN
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
MAN pravi:
Dve možnosti polnjenja
Baterije se lahko polnijo z eno- ali dvosmernim tokom, način polnjenja pa vpliva tudi na potreben čas, da se baterije napolnijo. Pri enosmernem priključku se lahko polni z do 7,2 kilovata, polnjenje do popolne napolnjenosti pri 360 voltih traja pet ur in 20 minut, če bi kombi polnili na klasični domači 230-voltni vtičnici, pa 15 ur. Ob priklopu na izmenični tok je mogoče polnjenje z do 40 kilovati, da se baterije napolnijo do 80 odstotkov, pa je potrebnih samo 45 minut.
In v okviro splošnega vedenja je 40kW hitra polnilnica enosmerna (DC), www.evexpert.eu/tips...ing-direct
Charging times vary. A 40 kW charging station fills a battery up to 80 percent in 45 minutes. The MAN eTGE can be restored to full opera-tional capacity after just under five and a half hours on an alternat-ing current wallbox. Approximately nine hours are needed for a full charge with 220V AC.
Na podlagi gornjih kontroverznih navedb bi svetoval novinarju malce samoizobraževanja
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2775814
Strani: 1
[#2775849] 22.05.19 11:04 · odgovor na: (# 2775814)
[MarijanMacek]Da o "dvosmernem toku" ne govorimo.
Na podlagi gornjih kontroverznih navedb bi svetoval novinarju malce samoizobraževanja
[#2775853] 22.05.19 11:15 · odgovor na: (# 2775814)
[MarijanMacek]Strinjam se. Dvosmerni tok pa to. Dodajam še en citat MANa:
Na podlagi gornjih kontroverznih navedb bi svetoval novinarju malce samoizobraževanja
Full charge to 100 percent in 5 hours 20 minutes using the AC wall box (7.2 kW) or quick DC charge to 80 percent in 40 minutes using the Combined Charging System (CCS) connector (40 kW). Alternatively, it is possible to charge the vehicle using any normal 230 V socket.V info: Renault je februarja 2018 za Master Z.E. garantiral za 70% moči baterije v 5 letih oz. do 100.000 milj (= cca 160.000 km, sem pač našel brexitanski dokument).
MAN provides a warranty for eight years or 160,000 km, whichever occurs first, for the proper functioning of the high-voltage battery. A reduction of 30 % in the capacity of the battery performance within the warranty period is due to the components used and does not constitute a warranty claim within the meaning of this warranty. A capacity of at least 70 % is guaranteed during the warranty period.
www.van.man/si/media..._4c_SI.pdf
www.renault.co.uk/co...y-2018.pdf
Pisatelj ni napisal, da MAN eTGE (in Renault Master Z.E.) pri nas še nista v prodaji, zato tudi ne piše, zakaj je tako. Ker ne napiše cene tega nemškega elektročudesa, si mora kletna publika pomagati sama. Furgon Renault Master Z.E. v Nemčiji očitno stane neokroglih 71.281 EUR z DDV in brez subvencij.
www.renault.de/model...er-ze.html
V Franciji pa od 57.120 EUR brez davkov in z obveznim jurjem cušlaga za "konverzijo", kar je skoraj toliko kot dva dizelska komada...
www.renault.fr/vehic...er-ze.html
P.S.: Cene za MAN nisem našel. Kurtz jih gleda.
Strani: 1