Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gustl sporočil: 13.629
[bc123a]
> [natasasuh]
> Še enkrat pišem iz poslovnega vidika...Torej to "zasvojenost" lahko pretvoriš v denar...In ti sam ne rabiš bit zasvojen s všečki in podobno...Še enkrat marsikatero mikro podjetje lahko zaradi socialnih omrežjih obstaja oziroma je nastalo...Prej to ni bilo mogoče....

To je seveda neumnost.
Kako je neumnost, ce nekaj dejansko prodas?

Kaj je neumnega pri tem?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2774441

Strani: 1

anon-340671 sporočil: 80
Zadnja sprememba: anon-340671 14.05.2019 20:37
Neumnost je zato, ker se je sam prepričal,da je neumnost. Kljub temu, da je Facebook zelo privlačen iz poslovnega vidika, si lahko tudi, kot fizični uporabnik urediš profil tako, da ne gledaš sosedovega Francla kaj počne in kakšne zadeve objavlja (preprosto označiš ne želim slediti temu uporabnik) in si predpostaviš, da želiš slediti Financam, National Geographicu, Economistu oziroma bilo katerim novicam, podjetjem, ki te zanimajo in in predstavljajo vrednost...Facebook ima ogromno slabih stvari, ampak lahko si ga urediš pametno, uporabljaš ga lahko pametno in izvlečeš iz njega pozitivne stvari...Če pa slediš butastim stranem, in te zanima kaj počne sosed in soseda pa je seveda lahko neumnost...Še enkrat Facebook je lahko najbolj neumna stvar, ampak uporabniki si ga lahko prilagodi kako neumno ga želi uporabljati...Lahko pa slediš nasvetom glede hrane, kuhanja, športa, ali karkoli te zanima oziroma predstavlja interes...Seveda za to pa izmenjaš z njim podatke, saj je normalno, da je dobro da te Facebook pozna...Npr. v mesto se dogaja določena stvar, ki te zna zanimat in ti bo to algoroitem tudi prikazal, primer odvija se nek jazz dogodek, ki te zna zanimat...Res ne vem zakaj ljudje v vsem v kaj se prepričajo vidijo samo negativne stvari...
bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 14.05.2019 21:40
[Gustl]
> [bc123a]
> > [natasasuh]
> > Še enkrat pišem iz poslovnega vidika...Torej to "zasvojenost" lahko pretvoriš v denar...In ti sam ne rabiš bit zasvojen s všečki in podobno...Še enkrat marsikatero mikro podjetje lahko zaradi socialnih omrežjih obstaja oziroma je nastalo...Prej to ni bilo mogoče....
>
> To je seveda neumnost.

Kako je neumnost, ce nekaj dejansko prodas?

Kaj je neumnega pri tem?
Ce prodajas stvari ki niso veliko vredne je to minljiv biznis in ti najbolje ves, kako precenjene so bile online reklame. Fejsbukov reckoning pa se bo tudi zgodil. Kar jaz vidim, reklame tudi z modernimi algoritmi sfalijo kar precej (legendarno je Amazonovo tezenje s produkti, ki si jih gledal, pa ze kupil, oglasi cist dobesedno vrzeni stran).

Kot pravim, deli prihodke fejsbuka s stevilom uporabnikov in poglej kaksen drobiz si vreden kot uporabnik facebooka. In to z ubitacno invazivno analitiko tvojih navad.

Da povem se drugace: model vrednotenja ocenjevanja na netu je se vedno sfaljen po moje, in se vedno s sabo vlece principe iz televizije, kjer si lahko ziher da bo reklamo ki jo zavrtis sredi Game of Thrones ali prenosa fuzbalske tekme direkt v mozgane videlo XXXX.XXXX ljudi.

Z netom se je to koncalo in rezultat je bil velik mispricing oglasevanja, ki ga se vedno ni konec, po moje. Vsak klient facebooka (torej majhna firma o kateri govori originalni poster) bi dobro moral pomisliti koliko bo dobil za vsak evro ki ga placa za reklamiranje na facebooku.

Nisem uporabnik facebooka, vem pa se nobena twitter reklama ("promoted twit") pokazana meni ni rezultirala v nobeni koristi za placnika. Mentalno jih preskocim, tako kot mentalno preskocim vse ostalo kar me ne zanima v tajmlajnu.

Strani: 1