Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kdo si upa razbiti Facebook, če pa smo brez njega izgubljeni
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2774441] 14.05.19 19:35 · odgovor na: (# 2774257)
[bc123a]Kako je neumnost, ce nekaj dejansko prodas?
> [natasasuh]
> Še enkrat pišem iz poslovnega vidika...Torej to "zasvojenost" lahko pretvoriš v denar...In ti sam ne rabiš bit zasvojen s všečki in podobno...Še enkrat marsikatero mikro podjetje lahko zaradi socialnih omrežjih obstaja oziroma je nastalo...Prej to ni bilo mogoče....
To je seveda neumnost.
Kaj je neumnega pri tem?
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2774441
Strani: 1
[#2774449] 14.05.19 20:28 · odgovor na: (# 2774441)
[#2774455] 14.05.19 21:38 · odgovor na: (# 2774441)
[Gustl]Ce prodajas stvari ki niso veliko vredne je to minljiv biznis in ti najbolje ves, kako precenjene so bile online reklame. Fejsbukov reckoning pa se bo tudi zgodil. Kar jaz vidim, reklame tudi z modernimi algoritmi sfalijo kar precej (legendarno je Amazonovo tezenje s produkti, ki si jih gledal, pa ze kupil, oglasi cist dobesedno vrzeni stran).
> [bc123a]
> > [natasasuh]
> > Še enkrat pišem iz poslovnega vidika...Torej to "zasvojenost" lahko pretvoriš v denar...In ti sam ne rabiš bit zasvojen s všečki in podobno...Še enkrat marsikatero mikro podjetje lahko zaradi socialnih omrežjih obstaja oziroma je nastalo...Prej to ni bilo mogoče....
>
> To je seveda neumnost.
Kako je neumnost, ce nekaj dejansko prodas?
Kaj je neumnega pri tem?
Kot pravim, deli prihodke fejsbuka s stevilom uporabnikov in poglej kaksen drobiz si vreden kot uporabnik facebooka. In to z ubitacno invazivno analitiko tvojih navad.
Da povem se drugace: model vrednotenja ocenjevanja na netu je se vedno sfaljen po moje, in se vedno s sabo vlece principe iz televizije, kjer si lahko ziher da bo reklamo ki jo zavrtis sredi Game of Thrones ali prenosa fuzbalske tekme direkt v mozgane videlo XXXX.XXXX ljudi.
Z netom se je to koncalo in rezultat je bil velik mispricing oglasevanja, ki ga se vedno ni konec, po moje. Vsak klient facebooka (torej majhna firma o kateri govori originalni poster) bi dobro moral pomisliti koliko bo dobil za vsak evro ki ga placa za reklamiranje na facebooku.
Nisem uporabnik facebooka, vem pa se nobena twitter reklama ("promoted twit") pokazana meni ni rezultirala v nobeni koristi za placnika. Mentalno jih preskocim, tako kot mentalno preskocim vse ostalo kar me ne zanima v tajmlajnu.
Strani: 1