Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2770582] 18.04.19 11:17 · odgovor na: (# 2770516)
[gobim]Ja no...Za višje avtomobilske razrede in dnevne velike razdelje (npr. poslovni avtomobili) se trenutno strinjam. Je pa majhen električni avto za dnevne vožnje do 100km že zelo konkurenčna zadeva. Upoštevati je treba tudi zdravje prebivalcev v hišah in blokih, mimo katerih se dnevno vozimo in lastno zdravje, ko vozimo v kolonah.
Dejstvo je , da je električni avto tu izključno zaradi politike. Kljub izjemni promociji, praktično največji v zgodovini človeštva, so količinie marginalne. Razen tehnoloških in okoljskih zanesenjakov in japijev, ki bi radi izstopali, ga normalen potrošnik noče. Noče ga niti avtomobilska industrija, ampak ga hočeš nočeš, pod pritiskom politike, mora izdelovati. Pri tem pa ključnih tehnoloških prebojev pri baterijah ni na vidiku vsaj še 10 do 15 let, da o prilagoditvi električne infrastrukture niti ne govorimo. Dejstvo je, da električni avto v tem trenutku ni konkurenčen modernemu dizlu, razen, če se dizla administrativno prepove (if you can't beat them, ban them).
Če se bo narod uprl, kot se je v Franciji in še kje, bo nastala zelo zanimiva situacija. Medtem pa prodaja dizlov po nekajletnem upadu ponovno raste....
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2770582
Strani: 1
[#2770602] 18.04.19 12:37 · odgovor na: (# 2770582)
[kzupanc]
Ja no...Za višje avtomobilske razrede in dnevne velike razdelje (npr. poslovni avtomobili) se trenutno strinjam. Je pa majhen električni avto za dnevne vožnje do 100km že zelo konkurenčna zadeva. Upoštevati je treba tudi zdravje prebivalcev v hišah in blokih, mimo katerih se dnevno vozimo in lastno zdravje, ko vozimo v kolonah.Ma ne vem, kaj vam je.. Prav velika moc in navor je prednost EV..
Mogoce so neuporabni za vsak dan (ceprav recimo Taycan ali Tesla M3 z dosegom 500 km zadosca), vendar za tedensko prevazanje so ok. Ma kaj OK.. super so!
Je pa res, da se bo (moralo) Nemski industriji marsikaj spremeniti, poledicno tudi dobaviteljske verige. Ce ne bi bilo Muska, sploh ne bi razmisljali o alternativah nafti, vendar imejte vedno v mislih: zaloge nafte niso vecne, zaloge nafte niso vecne,....
Strani: 1